باطری HP 8460S لپ تاپ الایت بوک | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی عملکرد و نقش قطعات جانبی یکی از مهمترین لپ تاپ های اچ پی . یعنی سری باتری HP 8460S اطلاعات کاملتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در طی چند هفته ی اخیر کاربران بسیاری در ارتباط با قطعات جانبی و مصرفی لپ تاپ های الایت بوک اطلاعاتی را زا کارشناسان ما در واحد فنی می گرفتند. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با یکی از اصلی ترین قطعات جانبی این سری از لپ تاپ های اچ پی بررسی لارم را انجام دهیم. با ما در ادامه همراه شوید.

 

باطری HP 8460S

 

همانطور که می دانید باطری لپ تاپ های اچ پی یکی از مهمترین قطعات جانبی به حساب می آیند. بسیاری از افراد پس از اتمام این سری از باطری ها با استفاده از روش های متفاوتی دستگاه خود را روشن نگه می دارند. اتصال برق مستقیم آن هم به صورت مداوم به لپتاپ های اچ پی باعث می شود. تا دستگاه زودتر از موعد مستهلک و آسیب پذیر شود.

همچنین این روش ایرادات بسیاری در بخش پردازنده و پاور دستگاه های ایجاد می کند. یکی از نکاتی که ما باید به آن توجه زیادی داشته باشیم . استفاده از باطری های با کیفیت می باشد. بسیاری از مصرف کنندگان برند اچ پی در دسته لپ تاپ های الایت بوک به دنبال باطری های شرکتی و جایگزین کردن آنها با باطری ها اصلی نیستند. همین موضوع باعث ایجاد آسیب های زیادی به لپتاپ های پر طرفداری چون 8460S می شود.

 

  • در قدم اول پیش از خرید باتری اچ پی  8460S ، به ولتاژ و آمپر دستگاه خود توجه کنید
  • در نظر داشته باشید که ولتاژ و آمپر ورودی و خروجی باطری با مشخصات دستگاه شما سازگار باشد.
  • سعی کنید تا از محصولات شرکتی اورجینال با گارانتی مصرف کنید. همین موضوع باعث می شود تا دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • در نظر داشته باشید که حتما طری خریداری شده توانایی شارژ دهی مناسب دستگاه شما را داشته باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار باطری لپتاپ HP EliteBook 8460S و اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربرد HP 8460S با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تماس باشید.

 

 

باطری HP 8460S
باطری HP 8460S

 

6 Cell HP battery

 

در این بخش تصمیم داریم تا مشخصات فنی این باطری را با کمک کارشناسان خود بررسی نماییم. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. اچ پی الایت بوک HP 8460S از یک باطری 6 سلولی در جهت نگهداری شارژ استفاده می نماید. این دسته از باطری های اچ پی در پارت های متفاوتی توسط شرکت های وابسته طراحی و به بازار عرضه می شوند HP8460S دارای ولتاژ خروجی 10.8 ولت می باشد.

هنگام خرید توجه داشته باشید که ولتاژ خروجی باطری با ولتاژ دستگاه شما سازگار باشد. همچنین شما می توانید برای خرید  و یا بهرهمندی از گارانتی این دستگاه ، با ما در نمایندگی همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نسل 3 و 5 پردازنده های لپ تاپ های HP با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

 

6 Cell HP battery