کابل USB P1102 پرینتر اچ پی | مطمئنا تمامی افرادی که در زمینه ی چاپ ، تجربه های دارند . با مدل پرینتر های اچ پی 1102 آشنایی کامل دارند. نسل پرینتر های 1102 اچ پی به عنوان یکی از برترین و محبوب ترین تک کاره های اداری و سازمانی ماندگار شد. به طور کلی هر یک از ماشین های اداری برای اینکه شروع به کار کنند نیاز به یک سری قطعات اولیه ی دارند.

از مهمترین قطعات جانبی اولیه ی این دستگاه می توانیم به کابل برق و در قدم دوم به کابل های USB اشاره داشته باشیم. اهمیت کابل های یو اس بی به مراحل پردازش و انجام کار آنها می باشد که برای تمامی کاربران اهمیت دارد. همین موضوع کارشناسان تیم فنی اچ پی را وادار نموده تا در ارتباط با کابل های شرکتی و اورجینال HP 1102 بررسی های لازم را انجام دهند.

 

کابل USB P1102

پرینتر اچ پی 1102 در دسته پرینتر های لیزری مشکی اچ پی می باشد. این دستگاه نوع کاربری تک کاره داشته و تنها قابلیت پرینتر را به صورت High Quality به کاربران ارائه می دهد. کابل USB در این دستگاه ، به عنوان یک کابل رابط و مهم بین دیوایس های متفاوت اعم از PC ، لپ تاپ ، گوشی و … می باشد . دستورات چاپ پس از پردازش در سیستم عامل های نام برده ، از طریق کابل  USBبه پرینتر منتقل می شوند.

انتقال اطلاعات از طریق کابل USB به دستگاه باعث می شود که پرینتر پس از پردازش دستور ، آن را در سریعترین حالت ممکن به چاپ برساند. به طور کلی و استاندارد طول این کابل 1.5 متر می باشد. البته چنانچه که نیاز به تهیه ی کابلی بلند تر داشتید می توانید درخواست آن را به نمایندگی اچ پی در تهران بزنید.

 

کابل USB P1102

 

سوکت USB در پرینتر و کامپیوتر ..! محل قرار گیری سوکت در پشت پرینتر های اچ پی می باشد. نوع ورودی آن با شکل ورودی پرینتر شبیه به هم بوده و شما می توانید ر مربوط سیم را به بخش مربوط به پرینتر متصل کنید. از طرفی دیگر سر دیگری از این سیم به شکل USB می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا آن را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل نمایید. پس از اتصال اگر از پیش ، مراحل نصب پرینتر را انجام داده باشید . می توانید چاپ خود را انجام داده و دستورات لازم را به پرینتر HP P1102 منتقل نمایید. چنانچه دستگاه خود را نصب نکرده اید ، می توانید در ادامه توضیحات مربوط به آن را مشاهده کنید.

 

HP 1102 USB Cable |کابل USB P1102

در این بخش تصمیم داریم تا به صورت دقیق تر روند نصب و نقش کابل های USB را برای شما کاربران گرامی توضیح دهیم. در مرحله ی اول هنگامی که یک پرینتر را تهیه می کنید برای اجرا و دستور دادن به آن نیازمند طی کردن چندین مرحله می باشید. این مراحل به ما کمک می کند تا دستگاه خود را بروی سیستم مورد نظرمان نصب نماییم. پس در قدم اول درایور موجود را بروی سیستم عامل سازگار با پرینتر خود اجرا می کنیم. پس از گذشت مدتی برنامه ، از ما می خواهد تا پرینتر را به سیستم لپ تاپ یا PC لینک و معرفی کنیم. در این بخش کابل های USB اورجینال نقش خود را ایفا می کنند.

تنها راه ارتباط با و شناسایی پرینتر لیزری مشکی HP P1102 با سیستم مورد نظر ما ، اتصال کابل USB به پرینتر و سیستم می باشد. پس از انجام این مراحل به سادگی پرینتر شما نصب شده و شما می توانید. از قابلیت چاپ آن استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی دریافت نرم افزار پرینتر لیزری مشکی HP P1102 با ما در نمایندگی رسمی همراه باشید. همچنین شما می توانید در جهت خرید قطعات مصرفی پرینتر P1102 ، و تونر شارژ HP 85A پرینترهای لیزری مشکی با ما همراه شوید.

 

HP 1102 USB Cable
کابل USB P1102