کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی، با بهترین کیفیت چاپ و بالا بردن عمر پرینتر، گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان هستند.می توانید این کارتریج های اورجینال را از نمایندگی اچ پی تهیه نمایید یا برای مشاوره در مورد کارتریج های اچ پی تماس بگیرید.

کارتریج های جوهری و لیزری

همانگونه که می دانید، کارتریجهای جوهری برای پرینترهای جوهری استفاده می شوند و کارتریجهای لیزری در پرینترهای لیزری قرار می گیرند.در کارتریج لیزری، از نوعی ماده جامد پودری شکل برای چاپ استفاده می شود.

در کارتریج های جوهری از جوهر به شکل مایع استفاده می شود. لازم به ذکر است که عمر کارتریجهای لیزری بیشتر از جوهری است.و البته رطوبت و دما نیز باعث صدمه و خرابی کارتریج لیزری می شود. همچنین کارتریج لیزری ظرفیت بالاتری نسبت به جوهری دارد.

کارتریج های جوهری و لیزری

نمایندگی کارتریج های اچ پی

نمایندگی اصلی اچ پی در تهران، در میان محصولات شرکت اچ پی، خدمات فروش و تعمیرات را برای کارتریج های این برند نیز ارائه می نماید.انواع مدل های پرینترها و کارتریج های اچ پی در این نمایندگی به فروش می رسد.کارتریج های اصلی اچ پی دارای عملکرد عالی و قابل اعتماد هستند و بهترین چاپ با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورند.

علاوه بر فروش کارتریج های اچ پی، خدمات پس از فروش نیز توسط نمایندگی اصلی اچ پی در تهران انجام می شود.به منظور تعمیرات و شارژ کارتریج های اچ پی خود، می توانید از نمایندگی اچ پی مشاوره دریافت کنید.کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به مشکلات و راهنمایی در زمینه مشکل شما هستند. در نظر داشته باشید که با ارتباط با بخش امور مشتریان نمایندگی رسمی شما قادر خواهید بود تا تمامی اطلاعات لازم در ارتباط با قطعات مصرفی اچ پی را دریافت نمایید.

شارژ کارتریج در پرینترهای اچ پی | کارتریج های جوهری و لیزری

یکی از عوامل مهمی که بر عمر پرینتر موثر است، شارژ مناسب و اصولی کارتریج است.شارژهای غیراصولی و غیراستاندارد منجر به آسیب دیدن دستگاه و در نهایت تعمیرات می شود.لذا تلاش کنید شارژ کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی را از نمایندگی معتبر محصولات اچ پی دریافت نمایید.

شارژ کارتریج در پرینترهای اچ پی | کارتریج های جوهری و لیزری

شاید بتوانید شارژ کارتریج با هزینه پایین تری را از فروشگاهی غیر برند تهیه کنید.اما ریسک این کار بالاست و قطعا در آینده ای نزدیک دستگاه شما آسیب خواهد دید.نمایندگی اچ پی، کارتریج ها را با تست مورد تایید برای مشتریان خود ارسال می کند.مزیت شارژ توسط نمایندگی اچ پی این است که از قطعات اصلی استفاده می کند و دارای کیفیت اورجینال است.

گارانتی کارتریج های جوهری و لیزری

تمامی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی محصولات اچ پی در تهران، شامل گارانتی می شود. کارتریج و خدمات پس از فروش آن نیز از این قاعده مستثنی نیست.خرید و شارژ کارتریجهای اچ پی در نمایندگی محصولات اچ پی همراه با گارانتی ارائه می گردد.

لازم به ذکر است برای کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی، گارانتی ارائه شده شامل قطعات غیر مصرفی است. در کارتریج ها، تونرها جزو  قطعات اصلی هستند. بنابراین تعویض تونر معمولا شامل گارانتی نمی شود. به طور کلی گارانتی در کارتریج های اچ پی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. زیرا که کاربران می توانند با استفاده از خدمات این چنینی نسبت به کوالیتی و خدمات پس از فروش قطعات مصرفی خود نهایت بهره را ببرند.

اهمیت گارانتی در قطعات مصرفی

در انتهای بخش قبلی در ارتباط با اهمیت گارانتی در کارتریج های اچ پی صحبت نمودیم. در این بخش اما تلاش داریم تا در ارتباط با این اهمیت بررسی بیشتری را انجام داده و مزایا و معایب این کارتریج ها را با هم بسنجیم.

  • کارتریج های دارای گارانتی ، مورد تایید شرکت بوده و بدون هیچ مشکلی به کاربران ارائه داده می شوند.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید کارتریج، جدیدی از نمایندگی تحویل بگیرید.
  • قیمت مقرون به صرفه و ارسال سریع نیز از سری خدمات پس از فروش این قطعات می باشد.

به طور کلی پرینتر های اچ پی حساسیت بسیاری در ارتباط با قطعات مصرفی دارد. از همین رو طبق دستورالعمل ها کمپانی ، کاربران می بایست در راستای استفاده ی مجدد از دستگاه خود ، از کارتریج های شرکتی استفاده نمایند. اما شما می توانید به راحتی با دریافت این دسته از کارتریج ها ، علاوه بر خرید مقرون به صرفه و مطمئن ، قطعات گارانتی دار سازگار با دستگاه خود را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

اهمیت گارانتی در قطعات مصرفی

 

نحوه ی عملکرد گارانتی HP

لازم به ذکر است که گارانتی ، آن هم در زمینه ی ماشین های اداری یک عمر مهم و قابل توجه می باشد. لذا توجه به این موضوع آن هم در زمینه ی قطعات مصرفی می تواند گزینه ی مهم و قابل اهمیتی به حساب آید. از این رو پیشنهاد می شود تا در هنگام خرید قطعات مصرفی ، به نوع گارانتی آن دقت بسیاری داشته باشید.

گارانتی این محصولات در نمایندگی بدین صورت می باشد که شرکت با توجه به قوانین خود ، کارتریج ها را به صورت یکساله به کاربران خود ارائه می دهد. در طول مدت گارانتی شرکت موظف است تا در صورت ایجاد هر گونه مشکل کارتریج را برای کاربران خود تعویض نماید.

 

خرابی کارتریج های HP

دلایل زیادی مبنی بر خرابی کارتریج ها وجود دارد. عمدتا کارتریج ها با سهل انگاری از سوی کاربران دچار ایرادات متفاوتی می شوند. به طور مثال :

  • شارژ بی رویه ی کارتریج
  • استفاده از تونر نامناسب در هنگام شارژ
  • تکان دادن بیش از اندازه ی کارتریج ها
  • ضربه زدن و شکل نا مناسب در هنگام جا زدن کارتریج

و … می تواند از اصلی ترین دلایل در هنگام استفاده از این قطعات مصرفی مهم باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین شایان به ذکر است که شما می توانید قطعات مصرفی تمامی چاپگر های اچ پی را به صورت شرکتی با گارانتی ویژه ی اچ پی دریافت نمایید. در همین راستا شما می توانید در زمینه ی دسته بندی اچ پی در نمایندگی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.