کارتریج‌ hp 80a لیزری مشکی |  با ویژگی و کیفیت بالای کارتریج لیزری مشکی چون 80 آشنا هستید. این دستگاه با برند تجاری اچ پی به عنوان یکی از محبوب ترین کارتریج‌ ها در دسته تونر های مشکی به بازار عرضه شده است. همچنین این HP 80A با توجه به سرعت عملکرد خود توانسته تا عملکرد های مناسبی را در چاپ ادارات و سازمان ها به نمایش بگذارد. ما در این پست تصمیم داریم تا مشخصات  کارتریج  لیزری مشکی اچ‌پی محبوب ، سری  80 را بررسی نماییم.

 

کارتریج‌ hp 80a

سالیان زیادی است که کمپانی اچ پی در زمینه ساخت پرینتر ها و قطعات مصرفی مرتبط با دستگاه های خود فعالیت دارد. اگر کمی با مشخصات و هدف HP آشنا باشید ، می دانید که این کمپانی دسته بندی های متفاوت را در زمینه ی چاپ به کاربران خود ارائه می دهد. این دسته بندی محصولات باعث شده از کاربران خانگی تا کاربران سازمانی ، همگی تقاضای خرید از فروشگاه های مجاز اچ پی را داشته باشند. به طور خلاصه می توان بیان کرد که اچ‌پی مورد انتخاب همه ی کاربران در زمینه ی چاپ قرار گرفته است.

 

کارتریج‌ hp 80a
کارتریج‌ hp 80a

 

مت در این پست تصمیم داریم تا کارتریج سری 80A آن با شماره شناسه ی CF280A را بررسی نماییم. اچ‌پی CF280A مورد مصرف پرینتر های لیزری چون M400 و M401 قرار گرفته است. از این رو طرفداران زیادی در حوزه ی چاپ با مشخصات فنی آن آشنا هستند. عملکرد کارتریج 80A نیز همانند خیلی از کارتریج های لیزری مشکی دیگر به پرینتر مورد استفاده مربوط می شود. اما به طور کلی و استاندارد این کارتریج دارای خصوصیات ویژه ایست که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

 

 

HP pro 400 M401

در این بخش به صورت خیلی مختصر به مشخصات فنی و نوع عملکرد پرینتر محبوب اچ پی HP laserjet pro M401 خواهیم پرداخت. این دستگاه که در دسته پرینتر های سری 400 می باشد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود در بازار جهانی بسیار محبوب و قابل توجه شد. یکی از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه طراحی زیبای آن می‌باشد.

به محض اینکه شما با این دستگاه رو به رو می شوید ، طراحی جالب و مربعی شکل این دستگاه توجه شما را به خود جلب می کند. این دستگاه عمدتا خاصیت و توانایی کار اداری  و سازمانی را به کاربران ارائه می دهد. اما با توجه به قیمت مناسب و اقتصادی آن ، مشاهده شده. که بسیاری از کاربران از آن در منزل نیز بهره می برند.

 

HP pro 400 M401
کارتریج‌ hp 80a

 

اچ پی M401 با قابلیت چاپ تک رنگ خود از کارتریج لیزری مشکی 80A در چاپ و نشر اسناد بهره می‌برد. سرعت عملکرد این دستگاه در دقیقه حدود 30 تا 35 برگه ی A4 محاسبه شده است. همچنین 401 توانایی ارائه ی 50000 تا 60000 برگ را به صورت ماهانه به مصرف کنندگان می دهد. برق و اتصالات مورد نظر آن با توجه به شرایط محیطی سازگار بوده و شما می توانید از نسخه ی اورجینال این دستگاه در فضای دلخواه خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های small اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید.

 

مشخصات HP 80A

در نگاه اول متوجه خواهیم شد که کارتریج 80A نسبت به کارتریج های چون 79A ،  83A متفاوت می باشد. جهت مشاهده ی مقایسه ی کارتریج های لیزری مشکی اچ پی وارد لینک قرار گرفته شوید. این کارتریج کاست تونر بزرگ‌تری نسبت به کارتریج های پرینتر A4 دارد. وزن این کارتریج با جعبه ی اصلی خود چیزی نزدیک به یک کیلوگرم می باشد. همچنین توانایی چاپ این دستگاه چیزی حدود به 2500  تا 2800 برگ توسط کمپانی اندازه گیری شده است.

 

مشخصات HP 80A
کارتریج‌ hp 80a

 

نکته مهمی که در بسیاری از گزارش کاربران با آن برخورد داشتیم. حجم مصرفی و تعداد برگ چاپ شده توسط HP 80A بوده است. لازم است تا در این بخش به آن اشاره کنیم. بسیاری از کاربران مدعی شدند که توانستند. با کارتریج سری 80A چاپ را بیش از مقدار تعیین شده توسط کمپانی انجام دهند. همچنین در مقابل با این موضوع بسیاری از کاربران نیز گلگی نسبت به چاپ کمتر داشته اند.

لازم به ذکر است که مقدار محاسبه شده توسط کمپانی به صورت استاندارد بوده و بعضاً بسیاری از کاربران ممکن است. با توجه به نوع چاپ خود بر روی کاغذ های متفاوت و همچنین مقدار تونر مصرفی بر روی چاپ ، تجربه های دیگری از کارتریج 80A داشته باشند. شما نیز می توانید برای تهیه کارتریج 80A با گارانتی طول مصرف با کارشناسان ما همراه شوید.