کارتریج ها ملاک انتخاب چاپگرها در نمایندگی HP | در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج های مخصوص هر دستگاه اطلاعات مورد نظر شما کاربران گرامی را خدمتتان ارائه نماییم .در ارتباط با بحث کارتریج ها به دلیل تنوع بالا و زیاد دستگاه ها ، خیلی سخته می توان طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف و دستگاه های متفاوت را از هم تشخیص داد.  نوع و دسته بندی دستگاه ها ،  از لحاظ لیزری یا جوهرافشان و از  لحاظ نوع شارژ پذیری یا غیره ، تفاوت های بسیاری در آن دستگاه ها می بینیم . با توجه به تمامی این تفاوت ها در دستگاه های اچ پی ،نیاز به آشنایی بیشتری با این دستگاه ها داریم که بتوانیم ، بهترین آنها را در سبد خرید خود قرار دهیم.

 

 

کارتریج ها را بیشتر بشناسیم

مبحث کارتریج و در کل قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی در کمال پیچیدگی ظاهری ، بسیار ساده می باشد.  اما اگر در مورد کارتریج خیلی موشکافانه و تخصصی صحبتی داشته باشیم.  باید ابتدا از دسته بندی شروع کنیم . پس از توضیحات مربوط به دسته بندی های کارتریج اچ پی باید به صورت گام به گام به گام توضیحاتی که مربوط به صورت ساخت دسته بندی اچ پی می شود اشاره داشته باشیم.  با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانیم آشنایی بیشتری بین شما و مشخصات کارتریج ها ایجاد نماییم. جهت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شعبه ی hp وارد لینک مورد نظر شوید.

 

 

"<yoastmark

 

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های اچ پی و نمایندگی کارتریج اچ پی  وارد لینک قرار گرفته شوید. دستگاه های چاپگر روزمره ای ما عموما در دو دسته تقسیم بندی شده اند. دستگاه های لیزری و دستگاه های جوهرافشان. این سری از دستگاه ها از کارتریج های متفاوتی استفاده می کنند. به عبارتی هر مدل از کارتریج سازگار با سیستم و عملکرد خود استفاده می کند.  پس در نتیجه شما جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج متناسب با دستگاه خود می توانید سریال و یا نام کارتریج را توی دستگاه مشاهده فرمایید.

 

انواع کارتریج ها

در واقع نوع قطعه مصرفی و طرز استفاده از آن برای ، نگهداری و بالا نگه داشتن کیفیت دستگاه بسیار ضروری می باشد. از این رو نمایندگی رسمی اچ پی همواره در تلاش است تا بتواند کارتریج های شرکتی را به کاربران معرفی نماید تا بتوانیم خروجی بهتری را دریافت نماییم. ما به شما کاربران اچ پی که یک دستگاه پرینتر از این برند محبوب را دارید . توصیه می کنیم تا در تهیه کالای های مصرفی دستگاه مانند کارتریج دقت بسیار بالایی داشته باشید. زیرا که استفاده از کالا های نا مرغوب این قطعات مصرفی باعث می شود تا به دستگاه آسیب های جدی وارد شود.

بهتر است بدانید که یکی از اصلی ترین قطعات در چاپگر های لیزری و جوهر افشان اچ پی مربوط به کارتریج ها می باشد. بدون استفاده از این کارتریج ها ، پرینتر هیچ توانایی برای چاپ ندارند . از این رو دستگاه های چاپگر اهمیت زیادی برای قطعات مصرفی خود قائل می باشند‌. همچنین لازم به ذکر است که یکی از توصیه های اصلی شرکت در ارتباط با قطعات مصرفی ، تهیه ی قطعات مرغوب می باشد. زیرا که قطعات نامرغوب به نوعی اصلی ترین دشمن چاپگر ها به حساب می آیند. در ادامه در ارتباط با تاثیر منفی این قطعات توضیحات مختصری را اعلام خواهیم کرد.

 

کارتریج ها

 

قطعات مصرفی غیر شرکتی HP

استفاده از قطعات مصرفی نامرغوب چه ضررهای برای پرینتر ما دارد؟

  • در وهله ی اول کارتریج نامرغوب با نوع عملکرد غیر استاندارد خود آسیب جدی به برد وارد می کند. زیرا که توانایی انجام عملیات چاپ از آغاز تا پایان را به صورت استاندارد ندارد . همین موضوع باعث ایجاد دو عملکرد متفاوت مابین بخش پردازنده و قطعات مصرفی می شود.
  • در قسمت بعدی اصلی ترین آسیب به خروجی اسناد ما وارد می شود. هر شخصی از پرینتر های اچ پی در جهت ثبت و ذخیره ی اسناد خود استفاده می کند. پس کیفیت و رزولوشن چاپ اهمیت بسیاری برای فرد دارد. اما مصرف کنندگان با استفاده از کارتریج های نامرغوب اصلی ترین ضرر را به خودشان وارد میکنند. زیرا این سری از قطعات فیک مصرفی به هیچ عنوان قابلیت چاپ با کیفیت مناسب را به کاربران ارائه نمی دهند.
  • این آسیب در پرینتر های لیزری مربوط به فیوزینگ و در چاپگر های جوهرافشان مربوط به هد می شود. اگر از کارتریج های نامرغوبی در دستگاه های خود استفاده اصلی ترین آسیب به فیوزینگ و هد وارد می شود‌. همچنین در نظر داشته باشید که آسیب وارد شده به این دو قطعه می تواند هزینه های بسیار بالایی برای ما داشته باشد.

دلایل بیشتری نیز وجود دارد که ما می توانیم آنها را به عنوان عوامل مخرب چاپگر های اچ پی معرفی نماییم. اما با توجه به توضیحات مختصری که در این بخش به شما کاربران دادیم . می دانیم که آشنایی بیشتری نسبت به نحوه ی نگهداری و نحوه ی خرید کارتریج کسب کرده اید.

 

 

مشخصات کارتریجها
مشخصات کارتریجها

 

 

 

نحوه ی نگهداری تونر و جوهر HP

 

نگه داری از مواد مصرفی چاپگر های اچ پی یک مورد بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. در نظر داشته باشید که نگهداری هر یک از قطعات مصرفی صورت و وضعیت جداگانه ای دارد . که باید با توجه به آن سیستم و قابلیت های چاپگر خود را در نظر بگیریم. اچ پی در نسل جدید کارتریج های خود تغییرات بسیاری را جهت رفاه و آسایش بیشتر کاربران اعمال نموده تا ما نتیجتا بتوانیم فضای مناسب تری در چاپ داشته باشیم ‌. اما باز با این حال نگهداری از قطعات مصرفی های اچ پی یک مورد بسیار قابل اهمیت می باشد.

کارتریج های لیزری اچ پی ، این سری از مواد مصرفی اچ‌پی غالبا ابعاد بزرگ‌تری نسبت به کارتریج های جوهر افشان دارند . از این رو توانایی چاپ بهتری را ارائه می کنند. همچنین این دستگاه ها به مراتب نیاز به مراقبت کمتری نسبت به جوهر افشان دارند. اما باز یک سری قطعات کلیدی مانند درام ، کاست ، چیپ و … در لایه ی بیرونی این دستگاه ها قرار گرفته که ممکن است با ضربه خوردگی ، تکان های شدید ، نور زیاد ، اجسام تیز و … آسیب ببیند. از این رو پیشنهاد می‌شود تا در نگهداری آن نهایت دقت را داشته باشید.

در ارتباط با کارتریج های جوهر افشان مراقبت کاربران باید کمی بیشتر و دقیق تر باشد‌. تماما همه ی مواردی که در نحوه ی نگهداری کارتریج های لیزری رعایت می شد باید در این سری نیز رعایت شود . با این تفاوت که چاپگر های جوهری با توجه به نوع مواد جوهری که دارند باید در طول روز مورد استفاده قرار گیرند‌. در غیر این صورت جوهر این دستگاه ها خشک شده و سپس هد آسیب جدی می بیند.

 

 

کارتریج ها