پرینتر تانکدار اچ پی HP 615DW | Smart Tank

HP Smart Tank

آیا واقعا هوشمند هستند؟ | در HP 515W اشاره شد که قابلیت هایی همچون گوش دادن به صدای کاربر از طریق برنامه HP smart. و ارسال داده ها از هرجایی که هستید برای پرینت ، کپی و اسکن این سری از تانکدارهای نوظهور را هوشمند توصیف میکند.

 

 

 

محصولات مشابه HP 615W

 

 

 

در مورد پرینتر تانکدار اچ پی HP 615DW. قابلیت های فیدر ( اسکن دسته ای اسناد ) بصورت اتوماتیک در کنار قابلیت اسکن فلت و گزینه DUBLEX. که همان دوروزن خودمانیست هم اضافه کنید.

چنانچه هنوز هم 615 را قابل برای هوشمند بودن نمیدانید با کار شناسان ما همراه شوید.

 

علاوه بر اتصالات هوشمند و سریع در این چاپگر قابلیت تامین سه سال جوهر توسط پک های ارائه شده در داخل جعبه پرینتر را برای مدت طولانی بی نیاز از جوهر کرده است. کاربرانیکه علاقه فراوانی به چاپگرهای تانکی دارند باید در نظر داشته باشند شارژ جوهر در مخزن این دستگاه ها به مراتب آسان تر و ارزان تر از شارژ کارتریج و احیای هد در کارتریجهای خشک شده مدلهای قدیمی خواهد بود.

این سری از تانکدارهای HP. خاطره بد تهیه گران قیمت کارتریج های پرینترهای جوهری نسل قبل را در ذهن کاربر با یک تجربه شیرین و دلچسب از مخزن های پر حجم و ارزان جایگزین میکند.

 

 

SMART TASKS | پرینتر تانکدار اچ پی

SMART TASKS. نیز به کمک این فن آوری جدید آمده تا سرعت کاربری را در انتقال داده ها در هر محیطی را افزایش دهد. این قابلیت مهم در کنار برنامه HP SMART. بیشترین کمک را به کاربرانی که علاقه ارسال دستورات از لوکیشن های مختلف توسط موبایل یا دیگر دیوایس ها دارند کرده است.

ارتقاء سرعت در پرینتر تانکدار اچ پی HP 615DW نسبت به نمونه قبلی تا 38. درصد بالتر فرایندی را ایجاد میکند که جهت چاپ برروی سایزهای مختلف با این کیفیت کاربر را متحیر میکند. در مورد کیفیت بد نیست بدانید تلفیق مدرن تری را نسبت به مدل های قبلی از طیف چهاررنگ موجود در دستگاه بصورت برجسته بصری تجربه خواهید کرد.

تعداد 8000. برگ برای رنگی ها و 5000. برگ برای مشکی در پک جوهرهای موجود در پرینتر نهفته است. مدل هایی همچون:

 

HP GT52 Magenta Original Ink Bottle (M0H55AE).

 

 

 

 

HP 615W Tank Printer | پرینتر تانکدار اچ پی HP 615DW
پرینتر تانکدار اچ پی

 

 

 

 

جالب است بدانید این شما هستید که تصمیم میگیرید مصرف جوهر را. مدیریت کنید> چه زمان جوهر بیشتری اضاغه و. چه زمان مصرف بیشتری داشته باشد. | این عالی به نظر میرسد. ظاهرا HP. در تصمیمات کلان خود به این باور رسیده بدون در نظر گرفتن صرفه اقتصادی کاربران میلی به تهیه دستگاههای پر هزینه را بالاخص با شرایط اقتصادی امروز در جهان ندارند.

 

جوهری های اسمارت تانک | HP-cartridge.ir