پرینتر 3015DN لیزری مشکی | پرینتر لیزری اچ پی HP 3015تک کاره با کد فنی و شناسایی اچ پی، یک محصول پر طرفدار و برجسته در حوزه ی کاری رسمی و خانگی می باشد. همانطور که می دانید این سری از دستگاه های اچ پی با  گارانتی 12 ماه گلوبال توسط نمایندگی رسمی به خریداران و کاربران ارائه داده می شوند.

از سری مشخصات کوتاه پردازش این دستگاه می توان به  حافظه 256 مگابایتی اشاره نمود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه اصلی پرینتر های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

اچ پی HP 3015 با این حافظه سرعت پردازش صحیحی را به کاربران ارائه می دهد. ساختار و ابعاد این دستگاه کوچک و جمع و جور بوده پس با این اوصاف HP 3015 جای زیادی را از ما اشغال نخواهد کرد.

البته این ساختار کوچک هیچ تاثیری بروی مشخصات فنی آن نداشته و این دستگاه قابلیت چاپ واضح و پر سرعت سرعت 31-40 برگ در دقیقه ای را به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات این دستگاه مستقیما به بخش مربوطه مراجعه نموده و با عملکرد این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

 

 

پرینتر 3015DN

چاپگر اچ پی HP 3015  از سری چاپگر های تک کاره و پر سرعت این کمپانی پر آوازه می باشد. در طراحی این دستگاه می توان ریشه ی و اصالت چاپگر های قدیمی اچ پی را در یک کانسپت مدرن مشاهده نمود. سادگی این دستگاه باعث شده تا کاربران میل بیشتری نسبت به خرید این دستگاه در زمینه ی کسب و کار خود داشته باشند.

از این رو می توانند به راحتی این دستگاه را با دیزیان دفتر کار و یا منزل خود مطابقت بدهند. تریم رنگی این دستگاه به جز بخش خروجی کاغذ که به صورت خاکستری می باشد. مابقی بدنه به صورت سفید یکپارچه می باشد.

پس از بررسی بدنه ی این دستگاه متوجه شدیم که HP 3015دارای متریال مناسب و کیفیت خوبی بوده و همچنین تا مقدار بسیار زیادی در مقابل ضربه ، خط و خش مستحکم می باشد.

 

پرینتر 3015DN

 

 

این دستگاه لیزری تک کاره با استفاده از شبکه Gigabit Ethernet 10/100/1000BASE-T و قابلیت چاپ دورو ، این امکان را به کاربران اداری می دهد. تا بتوانند استاند خود را با سرعت بسیار بالا به صورت دابلکس منتشر نمایند.

البته در نظر داشته باشید که همین موضوع نیز باعث پر فروش شدن این دستگاه شده است. در ادامه نیز لازم است بدانید که HP 3605DN دارای صفحه نمایش گرافیکی LCD 2 خطی با نور پس زمینه مناسب در راستای چاپ می باشد. در آخر نیز لازم است اضافه کنیم که وزن این دستگاه با احتساب کارتریج درون آن  8.56 کیلوگرم محاسبه شده است.

 

استوک اروپا تک کاره

پرینتر HP 3015در بخش مشخصات فنی دارای آیتم های جذاب و مهیجی می باشد. در وهله ی اول لازم است بدانید که این دستگاه با قابلیت DN ،  امکان چاپ به صورت دورو به صورت اتوماتیک. N: قابلیت شبکه ، توانایی اتصال به چند دستگاه ) توسط نمایندگی طراحی و به بازار عرضه شده است. در نظر داشته باشید.

که اچ پی 3015 با قابلیت چاپ 80000 برگ به صورت ماهانه ، رزولوشن چاپ 1200 DPI ، سرعت چاپ 40 برگ در دقیقه ، حافظه ی داخلی 256MB و سینی خروجی 500 برگی ، به عنوان یک دستگاه مناسب و کار راه انداز اداری به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای مشخصات فنی این دستگاه ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

 

استوک اروپا تک کاره
پرینتر 3015DN

 

 

در ارتباط با موضوع پرینتر استوک نیز لازم است بدانید. که سری 3015 به طور کلی از خط تولید اچ پی حذف شده.  و کمپانی این دستگاه را به صورت مجدد وارد خط تولید نکرده سات. از این رو پیشنهاد می شود اگر مشخصات فنی این دستگاه ، نظر شما را به خود حلب نموده از سری استوک اروپایی آن استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که سری استوک اروپایی پرینتر HP 3015با گارانتی رسمی به شما کاربران گرامی ارائه داده می شود. از این رو شما می توانید پس از خرید این محصول از خدمات شرکتی و خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های اداری حرفه ای اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

برای پرینتر 3015DN چه خدماتی در اچ پی آبا دریافت میکنید ؟ تعویض سینی کاغذ پرینتر 3015DN/تعمیر و تعویض فیوزینگ پرینتر 3015DN/تعمیر یا تعویض فرمتر پرینتر 3015DN