نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر اچ پی HP spectre | لپ تاپ اسپکتر اچ پی، یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین لپ تاپ های این شرکت است.اسپکتر اچ پی دارای مدل های مختلفی در بازار است که ازجمله می توان X360 13T AE000، X360 15T BL100،X360 13-4103dx و غیره  را نام برد.نمایندگی اچ پی آبا، انواع مدل های لپ تاپ اسپکتر اچ پی را به همراه گارانتی کامل ارائه می نماید.در این مقاله با ویژگی ها و نوع کاربری این لپ تاپ ها آشنا می شوید.

نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر

محصولات سری اسپکتر اچ پی، با داشتن ظاهری زیبا و قابلیتهای بی نظیری گزینه مناسبی برای افراد مشکل پسند است.طراحی این آلترابوک ها، دقیق و منحصر بفرد است. بدنه ی این سری لپ تاپ ها از آلومینیوم ساخته شده است.وزن این سری لپ تاپ در بین مدل های مختلف اخیر معمولا بین 1.3 تا 2 کیلوگرم است.ضخامت آنها معمولا بین 13.6 تا 17.9 باتوجه به مدل های مختلف است.در یک کلام، باتوجه به طراحی و کیفیت ساخت و قابلیت ها، ارزش خرید بالایی دارد.

نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر
نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر

مشخصات لپ تاپ اسپکتر اچ پی | نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر

لپ تاپ اسپکتر اچ پی در مدل های مختلف دارای صفحه نمایش 13 تا 15.6 اینچی است.این نمایشگرها دارای پنل IPS با وضوح های Full HD، Ultra HD و  4K در بازار موجود هستند.شفافیت و روشنایی این صفحه نمایش برای کارهای مالتی مدیا و استفاده های روزمره مناسب و ایده آل است.

در این  لپ تاپ ها، برای کارهای پردازشی از تراشه های Core i5  و Core i7 سری جدید اینتل استفاده شده است.همچنین دارای 8 گیگابایت رم یا 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 هستند که نسبت به نسل DDR3 دارایی مزایایی از لحاظ قدرت، سرعت کار و مقدار مصرف بهینه انرژی هستند.

همچنین حافظه ی داخلی بکار رفته در این سری لپ تاپ ها، 512 گیگابایت یا یک ترابایت و معمولا از نوع SSD هستند.لپ تاپ های سری اسپکتر معمولا دارای باتری های 60 تا 80 وات ساعت هستند.این بدان معنی است که روشن بودن دستگاه به مدت حداقل 12 ساعت را تضمین می کنند.

نوع کاربری اسپکر اچ پی | نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر

این لپ تاپ ها با وزن مناسب خود، براحتی قابل جابجایی هستند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای دانشجویان و مشاغل سیار است.این لپ تاپ دارای کاربری های متنوع است.لپ تاپ اسپکتر اچ پی دارای قدرت کافی برای انجام محاسبات سنگین مهندسی و منطقی و طراحی های سبک گرافیکی است.می توان تمام کارهایی رایانه ای که در یک منزل یا اداره و سازمان نیاز است را با این سری لپ تاپ های اچ پی انجام داد.

مهندسین، برنامه نویسان، حسابداران و تحلیلگرام و هر شخصی با هر تخصصی می تواند از این لپ تاپ بهره مند شود. البته گیمرها و گرافیست ها نمی توانند با این لپ تاپ هر کاری که بخواهند انجام دهند و با محدودیت هایی مواجه می شوند.اما برای مصارف سنگین سازمانی و اداری بسیارمناسب و مفید است.

برای آشنایی بیشتر می توانید با نمایندگی اچ پی آبا تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. برای اطلاع از بررسی تخصصی تر لپ تاپ های اچ پی به وبسایت hp-laptop.ir که از زیرمجموعه های مرکز ماشین های اداری و رایانه است میتوانید مراجعه کنید. در این وب سایت اختصاصا در مورد خانواده های مختلف و دسته بندی های لپتاپ های HP و خصوصیات متفاوت در هر دسته آشنا خواهید شد. در دسته بندی های جدید اچ پی که مختص لپتاپ های گوناگون ارائه شده که با دسته بندی های قبلی متفاوت است. رفتار کاربران و درخواست های آنان در تولیدات جدید درنظر گرفته شده.

قطعات مختلف این نوع لپتاپ ها که هنوز وارد ایران نشده اند برای آن دسته از کاربرانی که این محصولات را بصورت مسافری وارد میکنند امکان ثبت سفارش و تحویل اختصاصی دارند. برای ثبت اتوماسیونی این نوع قطعات که شامل انواع صفحه نمایش و قطعاتی همچون مین برد اصلی و هارد و باطری و چیپ گرافیک میشوند میتوانید به قسمت درخواست قطعه در صفحه اصلی مراجعه کنید.

تصویر مرتبط با نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر اچ پی HP spectre - Request part

در نظر داشته باشید که جهت ارتباط مستقیم با تکنسین و ارسال خرابی دستگاه فقط به صورت اتوماسیونی و در صفحه تعمیر لپ تاپ میتوانید عمل کنید. این امکان در فرم های پاپ آپ صفحه اصلی وجود ندارد. و کلیه درخواست های پاپ آپ به وارد امور مشتریان وصل شده اند. چنانچه میخواهید از روند تعمیرات لپ تاپ خود مطلع شوید شماره قبض خود را در سامانه hpaba.ir وارد کنید و اگر میخواهید با تکنسین ارتباط مستقیم داشته باشید حتما وارد این آدرس شوید. تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ اچ پی

تصویر مرتبط با نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر اچ پی HP spectre - laptop repair request

نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر/نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر | تعمیر/نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر | فروش/نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر | ارسال قطعه/نمایندگی لپ تاپ های اسپکتر | ارسال پارت نامبر