تفاوت اسکنر های اداری و خانگی ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل جدید اسکنرهای اچ پی و تفاوت اصلی آنها توسط تیم کارشناسی خود بررسی های لازم را انجام داده  چکیده ی آن را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. همچنین اچ پی طی سالیان گذشته از دستگاه های جدید خود با فناوری های زیادی رونمایی کرده که ما در این پست به تفاوت اصلی بین اسکنر های اداری و خانگی می پردازیم با ما همراه شوید . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با تمامی مشخصات مربوط به این دستگاه ها را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتربا ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

تفاوت اسکنر ها

همانطور که می دانید اسکنر ها تنوع بسیار زیادی در بازار چاپ دارند. اچ پی هرساله با طراحی اسکنرهای جدید خود این دستگاه ها را به روز رسانی کرده و قابلیت های بهتری را به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما می توانید از اسکنر ها در محیط های اداری و خانگی استفاده بسیار زیادی را ببرید. با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن افزونه های جدید بیشتر افراد و شرکت ها مطمئن بودند که اسکنرها از رده تولید خارج می شوند. اما این دستگاه ها با تکنولوژی جدید همراه شده قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از این رو اهمیت استفاده از اسکنر ها در هر محیطی جایگاه خود را ثابت کرده است .

 

تفاوت اسکنر ها
تفاوت اسکنر ها

 

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با تفاوت اسکنر ها بررسی های لازم را انجام داده و اصلی ترین مشخصه بین اسکنر های خانگی و اداری را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نماییم.  یکی از اصلی ترین تفاوت بین اسکنرهای اداری و خانگی سرعت پردازنده اسکن می باشد. محیط های اداری به منزله کارکرد بیشتر خود، نیازمند سرعت بیشتری هستند. از این رو اچ پی برای کسب رضایت کاربران اسکنرهای خود را در دو سری خانگی و اداری طراحی و تولید می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با اسکنر های اداری و خانگی جدید اچ پی اطلاعات بیشتری را کسب نماییم.

 

نمایندگی مرکزی اسکنر HP

علیرغم تمامی تفاوت ها بین دستگاه های اداری و رایانه ای همانند اسکنرها ، چاپگر ، لپ تاپ و … در این بخش تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با خدمات نمایندگی مرکزی ماشین های اداری توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. نمایندگی رسمی اچ پی در بخش تولیدات و خدمات همواره در تلاش است تا با بررسی استانداردهای جهانی شرکتی بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.

 

نمایندگی مرکزی اسکنر HP
تفاوت اسکنر ها

 

از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات شرکت ای با کارشناس های ما در واحد فنی همراه شوید. کارشناس های ما همواره در تلاش اند تا با ارائه بالاترین خدمات رضایت شما کاربران گرامی را نسبت به امور ماشینهای اداری کسب نمایند. با ما در ادامه همراه شوید. همچنین شما می توانید با خرید اسکنرهای اچ پی از خدمات شرکت ای بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسی‌های مادر واحد فنی تماس حاصل نموده و از مشاوره ، ما بهرمند شوید.

 

اسکنر های خانگیHP

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اسکنر های خانگی اچ پی توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین با بررسی این اسکنر ها می توانیم از نحوه عملکرد و مشخصات فنی آنها مطلع شویم. نمایندگی رسمی اچ پی عموماً در طراحی اسکنر های خانگی ، اولویت هایی خاصی را در نظر می گیرد. به طور مثال ابتدا می‌توان به مشخصات ظاهری این دستگاه ها توجه نمود‌. اصولاً اسکنر های خانگی در ابعاد کوچکتری ساخته می شوند. این امر باعث می شود تا این دستگاه ها در محیط خانگی فضای زیادی را اشغال نکنند . در ارتباط با مشخصات فنی اسکنر های اچ پی نیز می‌توان گفت که سرعت پردازنده ی این دستگاه ها ضعیف تر از اسکنر های اداری می باشد.

زیرا که اصولاً کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. البته در نظر داشته باشید که این پردازنده ها هیچ ایرادی در اسکن اسناد ایجاد نکرده و همچنین سرعت پردازش آنها کاملا متناسب با محیط خانگی می باشد. تفاوت کیفیت در اسکنر های خانگی! در این بخش می توان به جرعت گفت که اچ ‌پی تفاوتی را ایجاد نکرده. زیرا که اصلی ترین هدف اچ پی بالا بردن کیفیت محصولات خود و افرایش رضایت کاربران می باشد. آیا می توان  از اسکنر های خانگی در محیط اداری استفاده کرد؟ از اسکنر های خانگی HP در فضا ها اداری که حجم کاری نسبتا سبکی دارند میتوان به عنوان یک دستگاه اداری با کیفیت همراه با قابلیت های بروز استفاده نمود. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایراد اسکنر چندکاره های اچ پی بروی لینک فوق کلیک نمایید.

 

اسکنر های خانگیHP
تفاوت اسکنر ها

 

اسکنر های اداری HP

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات اسکنر های اداری اچ پی توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما در ادامه همراه شوید. اسکنر های اداری جزء محبوب ترین ماشین های اداری اچ پی به حساب می آیند. از این دستگاه ها می توان در هر محیط اداری و در هر زمینه ایی استفاده نمود. کیفیت و قابلیت اسکنر های اداری کاملا با اسکنر های خانگی متفاوت بوده و عملکرد متفاوتی را نسبت به این دستگاه ها از خود به نمایش می گذارند. از این رو شرایط کاری باعث شده تا وجود این دستگاه ها در هر فضای اداری الزامی باشد.

 

اسکنر های اداری HP
تفاوت اسکنر ها

 

مشخصات ظاهری اسکنر های اداری ، با اسکنر های خانگی متفاوت تر بوده . همچنین این دستگاه ها قابلیت های بیشتری را به کاربران ارائه می کند. اکثر این اسکنر ها برای راحتی بیشتر کاربران دارای درب های فیدر دار می باشند. این موضوع باعث شده تا کاربران هنگام کار با این اسکنر ها به راحتی اسناد خود را اسکن نمایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار ، نصب ، خرید و تعمیرات اسکنر با کارشناسان ما در نمایندگی انحصاری اسکنر اچ پی در ارتباط باشید.