اسکنر HP4500 فیدر دار اداری | وزن و حجم مناسب برای کاربری های اداری و حتی سازمانی ، دیزاین جدید و متریال عالی در ساخت بدنه ، نرم افزار اسمارت در نصب مناسب با ویندوزهای جدید از ویژگی های این دستگاه در نگاه اول است.

سایر ویژگی ها اسکنر HP4500 :

  • اسکن سفارشی از طریق برنامه های Kofax VRS Pro، TWAIN، و ISIS .
  • پشتیبانی در طول مصرف در ایام و ساعت های اداری.
  • قابلیت اسکن تخت و دستی اسناد غیر قابل فید.
  • امکان اسکن دسته ای اسناد بصورت ADF.
  • اسمارت اینستالر با ویندوزهای جدید.
  • اسکن 30 صفحه یا 60 عکس در دقیقه.

 

 

 

HP 4500 banner
اسکنر HP4500

 

 

 

 

براحتی میتوانید اسناد خود را  مستقیماً از اسکنر به ایمیل، پوشه‌های شبکه یا رایانه شخصی از طریق اتصال اترنت گیگابیتی ارسال کنید. این قابلیت یکی از شاخصه های اسمارت بودن این نوع دستگاهها را تداعی میکند. HP. در صدد است تا با هوشمند سازی ارتباط و هماهنگی دیوایس های موجود و دستگاههای تولید شده به سمت و سویی حرکت کند تاهرآنچه که کاربران را بی نیاز از زحمت اضافه کند فراهم شود.

در این راستا و با طرح جامع هوشمند سازی تولیدات از مراحل ابتدایی نصب تا پیچیده ترین مراحل کاربری در دستگاههای اسکنر چه بصورت تک کاره و چه بصورت چندکاره شاهد رشد روزافزون امکانات در اسکن جت های اچ پی هستیم. در این میان HP Scanner4500. هم از این قافله عقب نمانده و در همین خصوص امکانات نرم افزاری و متریال سخت افزاری مناسب تری را نسبت به هم خانواده های خود یعنی hp2500,hp3500. ارائه میکند که البته سبب افزایش قیمت در این مدل هم شده است.

 

 

 

network scanner 4500
اسکنر HP4500

 

 

 

 

نظرات کاربرانی که در حال استفاده از اسکنر HP4500 هستند.

کاربر اداری : موقعیت مکانی ما برای دستگاه فضای محدودی داره از نظر ابعاد خیلی خوبه اما اصلا متریال خوبی نسبت به hp 5590. نداره و در مقایسه با اون مثل اسباب بازی میمونه.فروشگاهی : اصلا برای کارهای تعداد بالا توصیه نباید بشه کاملا خانگی و میان رده هست.خانگی : برای نصب نیومدن ولی راحت نصب شد اما یخورده پیچیده تر شده کار باهاش انگار باید از اول یاد گرفتش.بدون عنوان : رسید دستم شیشه شکسته بود چون گارانتی تعویض قطعات داشت شیشه رو عوض کردن برام اما من انتظار داشتم دستگاه رو عوض کنن که متاسفانه گفتند نمیشه.

 

 

اسکنر HP4500
اسکنر HP4500

 

 

 

 

با توجه به این نظرات میتوان پاسخ واحد فنی را هم شنید کاربر اداری اسکنر HP4500 : اصلا با hp 5590. نباید هم مقایسه بشه چون اولا اون دیگه الان توقف تولید شده ثانیان کاربری و نوع اون دستگاه خیلی متفاوت با اینه. توجه داشته باشید که در. مقام مقایسه باید دستگاههای هم سطح با هم مقایسه بشن.

فروشگاهی اسکنر HP4500 : منظور از تعداد بالا اگر مثل دستگاههای کپی بزرگ که تو اداره. جات هست خیر این دستگاه دقیقا میان رده اداری برای دفاتر اداری با حجم کار کم هست.خانگی : نصب HP اسمارت هست و دیگه نیازی به حضور تکنسین در محل مشتری و پرداخت هزینه های اضافه برای مشتری نیست.کاربر بدون عنوان : دستگاههای اچ پی و بطور کلی اسکنرهای اچ پی امکان گارانتی قطعات در صورت خرابی به جز مین برد اصلی دستگاه را دارا میباشند. نه تعویض دستگاه