کیت شارژ اچ پی 648C | مطمئن تمامی افرادی که از کارتریج های جوهر افشان و پرینترهای سازگار با آنها استفاده کرده اند. اهمیت شارژ مجدد ، شرایط شارژ و دوره این کار و هزینه های به صرفه آن را نسبت به تهیه و خرید کارتریج های جدید میدانند.

از این رو ما نیست تصمیم داریم تا در جهت صرفه جویی هزینه کاربران و آشنایی بیشتر آنان با کیت شارژ توضیحاتی را در این زمینه خدمتتان ارائه دهیم.

از این رو پیشنهاد می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه شارژ و قطعات کیت و استعلام کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

کیت شارژ اچ پی 648C

همان طور که میدانید سری 648 از سری پرینتر های جوهرافشان کمپانی اچ پی می باشد. این چاپگر مدت زمان زیادی است که توسط کمپانی تولید نمی شود . و می توان گفت که جای خود را به سایر دستگاه های جدید داده است.

اما همچنان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی شاهد فروش و استفاده از کیت و کارتریج این محصول می باشیم. این موضوع نشان می دهد که بسیاری از کاربران همچنان 648C و کارتریج 49 جوهر افشان را می شناسند و از آن در جهت تولید محتوا و امورات چاپی خود استفاده می کنند.

 

کیت شارژ اچ پی 648C

 

اهمیت استفاده از این کیت به صورت شرکتی با قطعات اورجینال بسیار زیاد می باشد. زیرا که شما با استفاده کردن از این محصول به صورت شرکتی و اورجینال می توانید سلامت و روند پردازش دستگاه خود را تضمین نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

HP Designjet

همان گونه که در ارتباط با ویژگی های کارتریج 648 گفتیم . این دستگاه به عنوان یکی از چاپگر های قدیمی کمپانی اچ پی می باشد که سالیان زیادی است که دیگر تولید نمی شود. اما در ارتباط با کارتریج این دستگاه می توانید ، قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز را تهیه نمایید.

کارتریج 49 جوهرافشان ، مواد مصرفی مختص به خودش را دارد . از سری از این قطعات می توانیم به کیت شارژ مرتبط با دستگاه 648 و کارتریج 49 اشاره داشته باشیم. درون کیت شارژ کارتریج 49 شما شاهد جوهر های سازگار با سری 49 می باشد. علاوه بر جوهر شما می توانید از قطعات کلیپس ، نگه دارنده ، سرنگ ، مخزن خالی کننده ی هوا و … استفاده داشته باشید.

در نظر داشته باشید که پرینتر های جوهرافشان در سری های متفاوتی طراحی و تولید می شوند . از سری محبوب ترین این دستگاه ها می توانیم به پرینتر های خانواده جوهرافشان اچ پی اشاره کنیم. این دسته از چاپگر ها با توانایی های بالای خود در چاپ به ما کمک می کنند تا در زمینه ی چاپ به تمامی اهداف خود دست پیدا کنیم.

پلتفرم و عملکرد این دستگاه ها تماما مشابه با سایر پرینتر های جوهرافشان می باشد اما با این تفاوت که HP family ink توانایی های بیشتری را در چاپ اسناد ، تصاویر و سایر مجموعه های دیگر به ما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

 

HP Designjet
کیت شارژ اچ پی 648C