آداپتور لپتاپ 1040 الایت بوک G3 | طی درخواست مکرر بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی تهیه و سفارش آداپتور های لپتاپ الایت بوک. سوالات زیادی را از کارشناسان نمایندگی رسمی فروش قطعات جانبی رایانه HP داشتند.

پیش از شروع و توضیحات لازم نمایندگی، در ارتباط با نحوه ی خرید و تهیه ی این آداپتور ها به صورت شرکتی. ، با گارانتی مشخص ، لازم است تا در ارتباط با مشخصات فنی این سری از آداپتور های. سازگار با سری HP Elitebook 1040 G3 اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

آداپتور لپتاپ 1040

 

پیش از ارائه ی مشخصات فنی و برقی شارژر و آداپتور های اچ پی. بد نیست تا کمی بیشتر با مشخصات اولیه ی خود لپ تاپ HP Elite 1040 G3 آشنا بشویم. همانطور که گفته شد این سری از لپ تاپ های اچ پی در دسته لپ تاپ های الایت بوک قرار گرفته اند.

این دستگاه پس از معرفی به دلیل استفاده از یک پردازنده ی Core i5 و وزن پایین 1.5 کیلوگرمی خود به شدت در معرض توجه کاربران قرار گرفت .

همین موضوع نیز باعث شده تا این دستگاه فروش خوبی را در مارکت اچ پی از خود به جا بگذارد. از سری مهمترین مشخصات این دستگاه می توان به CPU 6300 ، نسل پردازنده ی ششم  ، گرافیک Intel به همراه 16 گیگابایت حافظه ی داخلی Ram اشاره نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی کامل لپتاپ 1040 G3 الایت بوک HP با ما در نمایندگی HP همراه شوید.

 

 

آداپتور لپتاپ 1040

 

 

و اما در این بخش نوبت به آشنایی بیشتر کاربران با مشخصات فنی و سیستمی آداپتور این نسل از دستگاه های اچ پی می رسد. اچ پی Adaptor 1040 از سری آداپتور های استاندارد اچ پی با قدرت 65 وات می باشد.

این آداپتور دارای آمپر 3.33 ، محدوده فرکانس 60 هرتز به همراه ولتاژ خروجی 19.5 ولت می باشد. توجه داشته باشید هنگام تهیه ی آداپتور های اچ پی ، حتما از سازگاری آن با لپ تاپ خود اطمینان کامل را کسب کنید. در غیر این صورت ، آسیب های ناشی از اتصال برق و آسیب به برد و سایر. قطعات وابسته در لپ تاپ مشاهده می شود.

 

بررسی کلی آداپتور های سری 1040 G3

در گزارشات اخیر بسیاری از کاربران در ارتباط با رنگ سر سوکت لپ تاپ های الایت بوک اچ پی سوالات زیادی را مطرح می نمایند. بسیاری بر این باورند که تفاوت رنگ سر سوکت این دستگاه ها همانند رنگ آبی فیروزه ای و یا مشکی ، تفاوت های زیادی در ارتباط با شارژدهی ایجاد می نماید.

گویا شرکت اچ پی و شرکت های مجاز تولید کننده در ارتباط با ساخت آداپتور های اچ پی.در طراحی و ساخت این سری از سوکت ها تنوعی را بکار برده اند. در نظر داشته باشید که اغلب سر سوکت شارژر لپ تاپ های الایت بوک اچ پی 1040 آبی فیروزه ای با دهانه ی 3.00 میلی متر می باشد. چنانچه در ارتباط با تهیه ی این سری HP Laptop Accessories نیاز به راهنمای بیشتر داشتید با ما همراه شوید.

 

بررسی کلی آداپتور های سری 1040 G3
آداپتور لپتاپ 1040