کارتریج hp 44a لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا یکی از پر فروش ترین کارتریج های لیزری مشکی اچ‌پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. این کارتریج لیزری مشکی به دلیل سازگاری با پرینتر های میان رده ی و با کیفیت 28NW و 15A تک کاره ، توانسته تا جایگاه ویژه ای را در بین کاربران برای خود شکل دهد. امروز تصمیم داریم علاوه بر بررسی کارتریج های لیزری مشکی HP 44A ، به سراغ پرینتر های سازگار با این کارتریج و نحوه ی شارژ 44A برویم. با ما همراه باشید.

 

کارتریج hp 44a

 

همانطور که گفته شد، کارتریج لیزری مشکی اچ پی ، 44 با مدلهای محبوب چاپگر های 15 ، 26 و … سازگاری دارد. از این رو خیلی زود مورد استقبال کاربران در زمینه ی ماشین های اداری قرار گرفته شد‌. کارتریج لیزری مشکی اچ پی به عنوان یک کارتریج کاست متوسط توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شد. اچ پی با کد CF244A مورد تایید اچ پی قرار گرفته است.

شما می توانید جهت خرید این دستگاه از شناسه ی CF244A در مارکت های مجاز استفاده نمایید. کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 44A توانایی چاپ 1000 برگ را به صورت استاندارد به کاربران خود ارائه می دهد. از این رو شما می توانید بدون هیچ مشکلی ، اسنادتان را با رزولوشن بالا به چاپ برسانید.

 

کارتریج hp 44a
کارتریج hp 44a

 

اچ پی 44 در نمایندگی به عنوان کارتریج سینگل با توانایی چاپ تک رنگ به حساب می آید. این سری از کارتریج های لیزری اچ پی نیز همانند سایر کارتریج های دیگر دارای نمونه های طرح و ریفر می باشند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید HP black 44A دقت بسیار بالایی داشته باشید. زیرا ، همانطور که می دانید کارتریج های لیزری طرح و غیر شرکتی آسیب های زیادی به دستگاه ها وارد می نمایند. با ما در ادامه در جهت معرفی پرینتر لیزری مشکی 15 و 26 همراه باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های بیزینسی کوچک با ، محصولات اچ پی همراه شوید.

 

HP M15a – M28a -M28w

 

در ابتدای تیتر ما با سه سری از پرینتر های اچ پی رو به رو می باشیم. در ابتدا تصمیم داریم تا سری تک کاره ی پرینتر های لیزری مشکی اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 15 ، از سری چاپگر های اداری و خانگی کمپانی اچ‌پی می باشد. که به عنوان یک چاپگر لیزری میان رده طراحی و به بازار عرضه شده است.  این دستگاه با توانایی چاپ 8000 برگ به صورت ماهانه ، در دسته چاپگر های A4 مشکی کمپانی اچ‌پی قرار گرفته است.  در برخورد اول با این دستگاه ، متوجه ی کوالیتی بالای ساخت و ابعاد کوچک آن در مقایسه با سایر تک کاره های لیزری هم رده می شوید. در نظر داشته باشید که سری 15 در دو مدل A و W در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی موجود می باشد.

 

HP M15a - M28a -M28w
کارتریج hp 44a

 

اما در ارتباط با سری 28 اچ‌پی نکات بسیاری را می توانیم به عنوان مشخصات و معرفی ، خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. در قدم اول لازم است بدانید که اچ پی 28 به عنوان یک چاپگر سه کاره در نمایندگی رسمی اچ پی حاظر می باشد. این دستگاه با قابلیت چاپ ، کپی و اسکن ، گزینه ی مناسبی برای افرادی که به دنبال دستگاه های مقرون به صرفه و با کیفیت می باشند ، هست. پرینتر لیزری مشکی HP 28 نیز همانند هم نسل 15 خود از کارتریج لیزری HP 44a با توانایی چاپ 1000 برگ A4 استفاده می کند. در ارتباط با توان ماهانه ی این دستگاه می توان افزود که اچ پی 28a و 28w توانایی چاپ 8000 برگ در ماه را به کاربران خود می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

شارژ کارتریج 44A

یکی از موضوعاتی که تا چند وقت پیش بسیاری از کاربران پرینتر های لیزری 28 و 15 اچ پی را درگیر خود کرده بود. بحث شارژ مجدد کارتریج های لیزری 44A بود. با توجه به تازگی این کارتریج در بازار ایران ، بسیاری از قطعات مصرفی و شرکتی آن به صورت اورجینال وارد کشور نشده بود. همین موضوع باعث شده بود تا نمایندگی نتواند خدمات خود را در ارتباط با شارژ 44 به مصرف کنندگان ارائه دهد.

اما با این حال چند وقتی می شود که ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی شاهد موجودی بالای قطعات اورجینال کارتریج 44A لیزری مشکی می باشیم. از این رو شما می توانید پس از اتمام کارتریج لیزری خود ، سریعا آن را شارژ و آماده به کار کنید. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج های بدون درام و با درام با ما وارد صفحه ی قرار گرفته شوید.