کارتریج HP 22 جوهری رنگی اچ پی | یکی از جذاب ترین موضوعات در ارتباط با کارتریج های جوهری ، بحث کارتریج های رنگی می باشد. عموم کارتریج های رنگی در دسته چاپگر های جوهرافشان در قالب یک محفظه با سه مخزن ارائه می شوند. این بدین معنی است که کارتریج HP 22 ، درون خود دارای سه مخزن جدا در رنگ های آبی ، زرد و قرمز می باشد. کارتریج HP 22 با قرارگیری در کنار HP 21 یک کیت چهار رنگ را تشکیل می دهند. به همین منظور شما می توانید با تهیه ی این دو کارتریج تمامی اسناد یا تصاویر خود را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های جوهری اچ پی و نحوه ی عملکرد آنها درون پرینتر های اچ پی وارد صفحه ی آشنایی با کارتریج HP شده. و از اطلاعات مفید کارشناسان اچ پی در این زمینه استفاده نمایید.

 

 

کارتریج HP 22

کارتریج اچ پی 22 ، کارتریج جوهری رنگی با قابلیت چاپ سه رنگ آبی ، زرد و قرمز می باشد این کارتریج به عنوان مکمل HP 21 توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است. در نهایت با قرارگیری در کنار کارتریج مشکی HP 21 این دو متناسب و سازگار با پرینتر های محبوب و پر کاربردی چون : HP 1530 ، HP 2110 ، HP 2140 ، HP D1430 ، HP F2240 و … می شوند. اچ پی 21 و 22 در مجموع سازگار با بیش از 30 پرینتر جوهری در دسته چاپگر های DeskJet ، Photosmart و سایر پرینتر های می باشند.

همچون سایر کارتریج های جوهری ، اهمیت اصالت و اورجینال بودن این محصول درون مخزن پرینتر های نامبرده بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. به طور کلی طبق دستورالعملهای بررسی شده توسط اچ پی ، این کمپانی همواره از قرار دهی کارتریج به جز اورجینال درون دستگاه خود توصیه ی دیگری به کاربران ندارد. از این رو ما می توانیم اهمیت قطعات مصرفی در سلامت دستگاه خود بسنجیم. در مجموع در بخش های بعدی اطلاعات بیشتری از کارتریج HP 22 را بررسی خواهیم نمود.

 

 

کارتریج HP 22

 

نمایندگی کارتریج اچ پی

کارتریج HP 22 color ink با کد فنی C9352A توسط کمپانی طراحی شده و توانایی چاپ 165 برگ A4 را به صورت استاندارد به کاربران می دهد. شما می توانید با خرید این کارتریج به صورت اورجینال اسناد ، تصاویر و سایر موارد چاپ خود را به صورت High Quality به چاپ برسانید. در نظر داشته باشید که کیفیت خروجی در چاپگر های جوهری با یکدیگر متفاوت می باشد. اما کیفیت DPI جوهر در این سری از کارتریج های به صورت حداکثر بوده و این قابلیت را به شما می دهد. تا با توه به رزولوشن چاپگر خود اسنادتان را با کیفیت دلخواه به چاپ برسانید.

یکی از موضوعاتی که کاربران در ارتباط با آن سوالات زیادی را مطرح می کنند. موضوع قیمت و هزینه ی قطعات مصرفی پرینتر های جوهرافشان می باشد. نکته ی قابل توجه ای که در این بخش وجود دارد حساسیت بالای این قطعات در زمینه ی ماشین ها اداری می باشد. از نظر هزینه، مطمئنا پرینتر های جوهری هزینه های بالاتری نسبت به سایر نسل های دیگر دارند. اما در مقابل این موضوع ، کیفیت عرضه و خروجی اسناد این دستگاه ها نیز قابل مقایسه با سایر چاپگر های دیگر نمی باشد. از این رو این نوع از دستگاه ها به صورت تخصصی کاربران خود را دارند.

 

نمایندگی کارتریج اچ پی

 

اهمیت مدل کارتریج های اچ پی برای پرینتر | کارتریج HP 22

موضوعی که با آن بسیار برخورد میکنیم بحث خرید مجدد و راه های مربوط به آن می باشد. بسیاری از کاربران اطلاعات دقیق در ارتباط با کیفیت و اصلت این دستگاه ها نداشته و همین موضوع باعث می شود تا قدمی اشتباه در خرید مجدد این کارتریج ها بر دارند. در قدم اول لازم است بدانید که هر یک از پرینتر های اچ پی به صورت تخصصی از یک کارتریج به خصوص در راستای چاپ استفاده می کنند.

 

اهمیت مدل کارتریج های اچ پی برای پرینتر
کارتریج HP 22

 

از این رو حتما باید مدل دستگاه و شماره ی فنی کارتریج خود را به خاطر بسپارید.*در نظر داشته باشید. که از مدلهای کارتریج غیر سازگار با پرینتر خود به هیچ وجه استفاده نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید آسان و بدون دغدغه از مراکز معتبر و مارکت های مجاز HP کارتریج خود را تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که پس از تهیه ی کارتریج خود می توانید. اصالت آن را به صورت آنلاین از طریق راه های ارتباطی معرفی شده توسط اچ پی استعلام نمایید.همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید از خدمات ارسال رایگان کارتریج های اچ پی نیز بهره نمد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ادامه همراه شوید.