کابل برق HP p2035 کابل سه تایی تخت | در این بهش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از اصلی ترین قطعات جانبی پرینتر های لیزری مشکی اچ پی اطلاعات مورد نظر را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید و یا استفاده از قطعات مصرفی اورجینال پرینتر های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. همچنین شما می توانید برای تهیه ی تمامی قطعات سخت افزاری ، مصرفی و جانبی پرینتر های لیزری مشکی HP P2035 با ما همراه باشید.

 

 

کابل برق HP p2035

همانطور که می دانید کابل برق به عنوان یک قطعه مهم در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ای ، وظایف مربوط به برق رسانی و انتقال قدرت از طریق برق به پرینتر را محیا می کند. لازم به ذکر است که تمامی پرینتر ها برای انجام روند چاپ روزمره ی خود ، نیاز به یک کابل برق دارند.

گزارش های بسیاری در ارتباط با نحوه ی تهیه و کیفیت کابل های برق به کارشناسان نمایندگی رسمی فرو اچ پی ارائه می شود. بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ، نسب به این قطعه ، شروع به خرید کابل ها نامرغوب می کنند. این کار شامل چه پیامد های بسیاری برای دستگاه می باشد و در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم داشت.

  • در گزارش اول متوجه شدیم ابل های نامرغوب عمر مفیدی ندارند و خیلی زود از کار می افتند.
  • در قدم دوم متوجه ی آن شدیم که این کابل ها قدرت انتقال برق کافی به پرینتر ها را ندارند و بعضا پرینتر های پر قدرتی همچون 2035 در انجام روند چاپ دچار خاموشی و یا سایر موارد دیگر می شوند.
  • بسیاری از کاربران در ارتباط با متریال ضعیف این کابل ها اطلاعاتی را در پنل امور مشتریان نمایندگی اچ پی ثبت نموده اند.

 

کابل برق HP p2035

 

مشخصات فنی آداپتور HP 2035 | کابل برق Hp p2035

به طور کلی اگر بخواهیم تاریخچه ای را از اچ پی و محصولات آن خدمتتان ارائه دهیم . باید بگویم این کمپانی همواره برای کسب رضایت کاربران خود و پیشبرد اهداف مجموعه ای در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای ، در تلاش است.

تا بتواند در طراحی و ساخت محصولات اصلی و محصولات جانبی ، بهترین کیفیت و کوالیتی را در دسترس کاربران خود قرار دهد. از این رو شما می توانید به آسانی نسبت به تهیه ی تمامی قطعات پرینتر های چون 2035 و سایر دستگاه های سازگار با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آداپتور های پرینتر های جوهری با ما همراه باشید.

 

 

مشخصات فنی آداپتور HP 2035 | کابل برق Hp p2035
کابل برق HP p2035

 

 

پیش از هر چی ، لازم است بدانید که این سری از پرینتر های اچ پی از آداپتور های تخت سه سوکته استفاده می کنند. پی به هیچ عنوان از آداپتور های برجسته برای این سری از پرینتر های لیزری مشکی استفاده نکنید. حتما توجه داشته باشید که کابل برق تهیه شده توسط شما ، مقدار ولتاژ و آمپر مورد نظر شما را ساپورت نماید. در غیر این صورت ممکن است این سری از آداپتور ها قابلیت لازم را به شما ارائه ندهند. ایعاد این محصول 6*1*1.5 اینچ می باشد. وزن تقریبی آن کمتر از 100 گرم توسط کمپانی اندازه گیری شده است. لازم به ذکر است که این سری از کابل های اچ پی در متراژ 1.5 سانتی متر به بالا طراحی و به بازار عرضه شدند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آداپتور HP DeskJet F2179 سر سوکت طوسی با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.