چرا نمایندگی اچ پی لپتاپ های غیر شرکتی را پذیرش نمیکند. کلیه لپ تاپ هایی که در مراکز غیر مجاز و توسط افراد متفرقه تعمیر و دستکاری شده اند در HP. پذیرش نخواهند شد. طبق آخرین دستورالعمل های نمایندگی اچ پی در تهران ، مرکز امور مشتریان اچ پی از پشتیبانی و پذیرش دستگاههای که کاربران بدون توجه به. اصالت تعمیرگاه به دست تعمیرکاران غیر شرکتی میدهند از پشتیبانی و تعمیر در نمایندگی ساقط خواهند شد.

 

 

 

چرا نمایندگی

 

 

 

 

 

استفاده از قطعات غیر شرکتی در مراکز غیرمجاز

استفاده از قطعات غیر شرکتی در مراکز غیرمجاز یکی از مهمترین عوامل در خرابی مجدد لپ تاپ هاست که باعث عدم پذیرش در اچ پی میگردد. قطعات مصرفی و تاثیرگذار برروی عملکرد لپ تاپ که باعث خرابی زودهنگام دیگر قسمت ها میشود حتما باید با پارتنامبر. شرکتی ثبت سفارش و تهیه شود. جایگزین کردن قطعات غیر اورجینال بجای قطعات فابریک معیوب از. بزرگترین اشتباهات مراکز غیر مجاز و غیر شرکتی بشمار میرود.

 

عدم دانش کافی تعمیرکاران مراکز متفرقه

عدم دانش کافی تعمیرکاران مراکز متفرقه یکی دیگر از عوامل خارج شدن لپتاپ ها از پشتیبانی در شرکت اچ پی میباشد. روش های نادست در. تعمیر بردهای پیش رفته و نسل های جدید ،. دستکاری قسمت های حساس که میبایست توسط ماشین های پیشرفته عیب یابی و. تعمیر شوند ،. عدم و جود امکانات و ابزارآلات لازم در مراکز غیر مجاز و بسیاری از موارد دیگر که خارج از استانداردهای اچ پی هستند باعث معیوب تر شدن دستگاه شده و آن را برای همیشه از خدمات شرکتی خارج خواهد کرد.

 

پرسنل پذیرش لپ تاپ های اچ پی

در بخش پذیرش مرکزی اچ پی تکنسین های لپتاپ پس از بررسی اولیه هنگام پذیرش تشخیص خواهند داد که دستگاه در. جایی به جز شعبات اصلی و توسط افراد غیر متخصص تعمیر شده و یا از. قطعات غیر اصلی بهره میبرد. لذا در همان پذیرش اولیه دستگاه ثبت سیستمی در اتوماسیون نخواهد شد و. شماره سریال دستگاه برای همیشه از اتوماسیون اچ پی حذف خواهد گردید.

 

 

 

چرا نمایندگی اچ پی لپتاپ های غیر شرکتی را پذیرش نمیکند

 

 

 

 

پذیرش لپ تاپ های اچ پی

 

 

 

تصویر مرتبط با چرا نمایندگی اچ پی لپتاپ های غیر شرکتی را پذیرش نمیکند - hp laptop category 2

 

 

 

 

 

اتوماسیون اچ پی در سراسر ایران

لازم به ذکر است اتوماسیون اچ پی در سراسر ایران بصورت سراسری در تمام شعب از عملکرد یکپارچه تحت وب بهره مند است. لذا کلیه موارد ثبت شده سیستمی مربوط به لپ تاپ های HP .که در اتوماسیون یکی از مراکز ثبت میشود در تمام ایران و در تمام شعب قابل رویت و رصد خواهد بود. سوابق کلیه دستگاههای پذیرش نشده و یا دستگاههای پذیرش شده در دست تعمیر و تمامی دسگاههای تعمیر شده و. خارج شده از نمایندگی برای همیشه در سیستم اتوماسیون داخلی اچ پی و در واحد های فنی قابل پیگیری و مشاهده است.

 

ثبت مراحل تعمیر از پذیرش تا خروج دستگاه

کلیه مراحل بررسی اولیه دستگاه ،. ایرادیابی ،. اعلام هزینه ،. مشاهدات کارشناسان ،. اظهارات مشتریان ،. اعلام هزینه تکنسین ها ،. تایید و یا عدم تایید مشتریان از ابتدا تا انتها ثبت سیستمی خواهد شد. از اینرو سوابق با وارد کردن کد شناسایی پذیرش در تمام ایران قابل رویت و بررسی ست. چنانچه دستگاهی از. سیستم پشتیبانی اچ پی خارج شود برای همیشه و در تمام نقاط اعلام عدم پشتیبانی میگردد.

 

چرا نمایندگی اچ پی برروی تعمیرات و قطعات غیر اصلی حساس است ؟

حساسیت های بالا در تعمیرات و تعویض قطعات غیر شرکتی در اچ پی به دلیل متریال فوق العاده ضعیف ، ناکارآمدی قطعات غیر اصلی ،. اشتباهات رایج در تعمیرکاران متفرقه و بدون دانش کافی ،. خرابی های ناشی از. موارد ذکر شده و مسئولیت هایی که شرکت پس از پذیرش در قبال کاربران خود دارد همگی باعث میشود تا طبق دستورالعمل های هیئت مدیره کلیه خدمات و قطعات غیر شرکتی از سیستم حذف شود.

کاربرانی که دستگاه خود را در مراکزی غیر از نمایندگی اچ پی تعمیر میکنند پس از. مراجعه به نمایندگی و تحویل دستگاه تمامی مسئولیت تعمیرات ناقص و قطعات معیوب مراکز متفرقه را. از شرکت مطالبه میکنند. در بسیاری از موارد حتی مشاهده شده که مشتریان مسئولیت عواقب ناشی از. تعمیرات نادرست و قطعات فیک را عهده دار نبوده و. در صورت پذیرش در نمایندگی ضمانت های عجیب و غریبی از شرکت مطالبه میکنند که در مراکز غیر شرکتی به آنها داده نشده.

 

 

 

ثبت مراحل تعمیر از پذیرش تا خروج دستگاه

 

 

 

 

 

قطعات حساس در لپتاپ های اچ پی که باید شرکتی باشند.

چیپ های گرافیک و پردازنده های نسل بالا بالاخص در نسل های پنج به بالا ،. مادبردهای جدید و سی پی یو های بکاررفته در آنها ،. صفحه نمایش های ال ای دی و 4K. ، درایو های نوری و فلت های مختلف همچنین رم های موجود در دستگاه همگی از حساسیت بالایی در عملکرد دستگاه برخوردار هستند و. حتما میبایستی اصلی و شرکتی باشند. هارد یکی دیگر از قطعاتیست که حتما باید توسط شرکت های تولید کننده معتبر که طرف قرارداد با اچ پی هستند تهیه شود.

 

فروش غیر مجاز لپ تاپ های وارداتی غیر شرکتی

یکی دیگر از مواردیکه در نمایندگی اچ پی ساپورت نخواهد شد لپ تاپ هاییست که توسط افراد غیر مجاز و بصورت غیر مجاز وارد کشوذ میشود. این دستگاهها به دلیل اینکه از مجراهای غیرقانونی وارد شده اند هیچگونه قطعیتی در استفاده از قطعات اصلی نداشته و افراد غیر مجاز وارد کننئه هم هیچ تعهدی نسبت به کالای ارائه شده نخواهد داشت. لذا شرکت اچ پی جوابگوی این نوع محصولات و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد میکنند نخواهد داشت.

فروش غیر مجاز لپ تاپ های HP. سبب گسترش نارضایتی های فراوانی در مشتریان هنگام استفاده از گارانتی خواهد شد. چراکه پس از مراجعه به فروشنده هیچگونه خدمات درستی دریافت نخواهند کرد و نهایتا روانه نمایندگی خواهند شد که با عدم پذیرش دستگاه در مرکز امور مشتریان روبرو خواند شد. نهایتا این کاربران هستند که بیشترین زیان را از خرید دستگاههای غیر شرکتی خواهند دید.

 

 

 

اتوماسیون اچ پی در سراسر ایران

 

 

 

ساماندهی مراکز خدمات رسانی مجاز توسط اتحادیه فن آوران

خوشبحتانه یکی از موثرترین کارهای صورت گرفته در این راستا نظارت اتحادیه و کمیسیون های فنی و البته سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده بوده که سبب ساماندهی به مراکز مجاز و پیگرد قانونی خدمات غیر مجاز گردیده. از اینرو کاربران میتوانند با مراجعه به وب سایت اتحادیه فن آوران استان تهران لیست مراکز مجاز خدمات لپتاپ های اچ پی همچنین گارانتی های معتبر و شرکت های مجاز واردات لپ تاپ های HP. مطلع شوند.

این مراکز با اخذ مجوزهای لازم و عبور از فیلترهای قانونی و تحت نظارت مراجع ذیصلاح پی از احراز مجوزها و سرتیفیکیت های لازم تایید صلاحیت شده و توسط اتحادیه فن آوران معرفی میگردند. این نوع نظارت باعث ایجاد فضائی امن در صنف رایانه استان تهران و بازار ماشین های اداری گردیده که کاربران را به سمت و سوی درست بازار سوق خواهد داد.

شرکت hpaba پس از طی مراحل فوق و اخذ مجوزهای لازم و قانونی در داخل و خارج از ایران تحت عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین های اداری و رایانه اچ پی در استان تهران فعالیت میکند. مجوز صنفی اتحادیه فن آوران برای ماشین های اداری و رایانه و جواز اتحادیه دستگاهها مخابراتی برای تعمیر انواع تبلت و  سرتیفیکیت های قانونی برای استفاده از قطعات شرکتی بخشی از مدارک معتبر و قانونی این واحد صنفی محسوب میشود.