چاپگر رنگی اچ پی hp 479 fdw ، این محتوا در کارتابل تکنسین تولید شده  تا پرینتر لیزری HP color laserjet pro MFP M479FDW با هم بررسی کنیم. همانطور که میدانید پرینتر hp  جز مجموعه چاپگر های لیزرجت رنگی می باشند. چگونه می توانیم پرینتر لیزری اچ پی را به سیستم عامل مک کتصل کنیم. برای آموزش اتصال پرینتر HP در مک کلیک کنید. همچنین شما می توانید با ارتباط بخش کارشناسی نمایندگی اچ پی ، تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را مطرح نمایید.

 

 

چاپگر رنگی

پرینتر 479fdw از چهار رنگ مشکی، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده است. این چاپگر لیزری رنگی hp متشکل از دو پورت usb، مشکی همراه با سیم و کابل اتصال برق می باشد.در جعبه مخصوص این پرینتر کتابچه راهنمای Quick start قرار گرفته تا شما بتوانید راحت تر از لیزری استفاده نمایید. از نظر ابعاد این پرینتر در دسته ی چاپگرهای بزرگ قرار دارد که تقریبا در حالت پیش فرض عرض آن 16.5 اینچ در 18 اینچ می باشد.

 

چاپگر رنگی

 

همچنین این پرینتر لیزری رنگی 15.3 اینچ ارتفاع، در حالت درب بست می باشد. هنگامی که درب پرینتر لیزری را باز می کنید ارتفاع این پرینتر رنگی اچ پی به 26 اینچ می رسد. در نظر داشته باشید که هنگامی که سینی کاغذی و درب دسترسی جلوی پرینتر را باز می کنیم ، اندازه ی این پرینتر به 40 تا 41 اینچ می رسد. هنگامی که این عدد را به سانتی متر تبدیل می کنیم ، عرض این پرینتر در حالت باز بودن درب ها  تقریبا حدود  103 سانتی متر می‌باشد. برای تنظیم سرعت پرینتر لیزری رنگی HP چ ترفند هایی وجود دارد ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

hp pro mfp

این پرینتر از نظر وزنی تقریباً ۲۱ کیلوگرم می باشد که جزو پرینترهای سنگین وزن اچ پی به حساب می آید. به همین دلیل نیاز به فضای بزرگ برای استفاده دارد.  پرینتر 479FDW از نسل چهار کاره های اچ پی می باشد که توانایی گرفتن کپی ، پرینت ، اسکن و ارسال و دریافت فکس را دارد . از نظر ظاهری این پرینتر طراحی ساده و زیبایی دارد و شما می توانید از طریق صفحه کنترل لمسی آن کارهای اداری و خانگی خود را انجام دهید.

 

hp pro mfp
چاپگر رنگی

 

سینی کاغذی این پرینتر اچ پی در قسمت بالایی فیدر تقریباً ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ برگی  دارد. این مسئله به ما کمک می کند تا به صورت مکرر احتیاج به شارژ کردن کاغذ در سینی کاغذ ای نداشته باشیم. در قلب این پرینتر چهار کارتریج قدرتمند در چهار رنگ وجود دارد. مدل کارتریج پرینتر لیزری رنگی HP 479fdw  چهار رنگ 414A می باشد. سینی کاغذی اصلی این پرینتر چیزی حدود به 250 تا 260 برگ می باشد ، که می توانید از آن استفاده نمایید.

 

معرفی و مشخصات لیزری رنگی mfp

همچنین لازم به ذکر است که این پرینتر قدرتمند دارای چندین سینی کاغذی درون خود می باشد که باعث شده تا کاربران راحت تر از این دستگاه استفاده نمایند. نحوه باز شدن درب دسترسی به کارتریج در این پرینتر کمی متفاوت تر است سایر دستگاه ها می باشد. عموماً در عکس در پرینترهای اچ پی دیده می شود که درب دسترسی به صورت دستی باز میشود اما در این مدل درب دسترسی به کارتریج پرینتر HP laserjet pro MFP M479 FDW از طریق دکمه که در کنار دستگاه قرار دارد انجام می شود.

 

معرفی و مشخصات لیزری رنگی mfp
چاپگر رنگی

 

 

همچنین پرینتر دارای چندین پورت برای فعال سازی و عملیات های مربوط به اتصال می باشند. باز کرده باشد در سمت چپ رابطی دیده می‌شود ، که مربوط به کابل اتصال برق می باشد. برای روشن کردن این دستگاه ابتدا لازم است. که کابل برق را به پرینتر و انتهای دیگر آن را به پریز برق متصل کنیم. سپس با استفاده از دکمه پاور پرینتر روشن میشود و پردازش های اولیه خود را انجام می دهد.

 

سری چند کاره های اچ پی در نمایندگی | چاپگر رنگی

همچنین پس از روشن شدن این پرینتر شما می توانید از طریق صفحه کنترل لمسی این دستگاه به منو و تنظیمات متعلق به چاپگر رنگی 479FDW  دسترسی پیدا کنید. حال برای تنظیم این دستگاه به سراغ منوی سیستم بروید. آیا اولین بار است که از این دستگاه استفاده میکنید. هنگام ورود باید مراحلی را جهت تنظیم سیستم پرینتر لیزری رنگی انجام دهید. روال همیشگی نصب، این چاپگر در ابتدا از شما می خواهد که زبان و کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس با پشت سر گذاشتن در تنظیمات تاریخ و ساعت شما میتوانید به سیستم اصلی دستیابی پیدا کنید.

 

سری چند کاره های اچ پی در نمایندگی | چاپگر رنگی
چاپگر رنگی

 

لطفاً توجه داشته باشید که پس از گذاشتن کاغذ درون سینی کاغذی. راهنمای طول و عرض کاغذ را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که نحوه نصب این پرینتر بر روی سیستم عامل ویندوز ، عملیاتی پیچیده و دشواری نمی باشد.برای نصب نرم افزار مربوط به چاپگر ابتدا وارد رایانه‌های شخصی خود شوید و در مرورگر خود وب سایت support.hp.com را باز کنید.

 

معرفی کارتریج لیزری رنگی HP mfp 479 fdw | چاپگر رنگی

سپس نرم افزار مربوط به چاپگر خود را سرچ کرده آن را بارگیری و نصب کنید. و چاپگر را با استفاده از کابل usb به رایانه متصل کنید. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه قابلیت استفاده از درگاه usb در این سیستم می باشد. ‏hp در طراحی این پرینتر تکنولوژی چاپ با استفاده از فلش مموری استفاده کرده است. اما این تکنولوژی مربوط به چیست؟

 

معرفی کارتریج لیزری رنگی HP mfp 479 fdw

 

این قابلیت در پرینتر های اچ پی باعث شده. تا کاربران دیگر نگران انتقال اسناد به رایانه و سپس چاپ آن نباشند. و بتوانند مستقیم از یک دیوایس دیگر استفاده کنند.یکی از مهمترین ویژگی ها در پرینتر های اچ پی از نظر کاربران، سرعت ارسال و دریافت پرینت می باشد. چاپگر رنگی hp laserjet pro mfp m479 fdw از سری چاپگرهای می باشد. که سرعت ، بسیار مطلوبی در انجام عملیات چاپ از خود نشان می دهند.

 

نصب و راه اندازی  HP mfp 479 fdw

همچنین شما می توانید از طریق پورت usb مدارک خود را اسکن و ذخیره کنید.حال برای ارتباط کاربرانی که از تلفن همراه استفاده می کنند چه باید کرد؟ اگر شما از تلفن همراه در انجام عملیات چاپ اسناد استفاده می نمایید. حتماً باید از برنامه ی hp smart را دانلود و اجرا کنید تا بتوانید به پرینتر متصل شوید. عموماً کاربرانی که از اندروید استفاده می نمایند این برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود می کنند. همچنین اگر شما از کاربرانی هستید که قصد دارید از طریق سیستم عامل ios به اینترنت متصل شوید. می توانید این برنامه را در اپ استور دانلود کنید.

شما می توانید بای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید یا تعمیر پرینتر لیزری رنگی اچ پی hp 479 fdw با کارشناسان ما در نمایندگی پرینتر لیزری رنگی HP  اچ پی تماس حاصل فرمایید.ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما رد بخش فنی خواهیم بود.

 

نصب و راه اندازی  HP mfp 479 fdw
چاپگر رنگی