پرینتر HP laserjet 130 | نقد و برسی پرینتر لیزری مشکی 130 اچ پی امروز قصد داریم تا به پرینتر لیزری مشکی اچ پی 130 کمی نگاه تخصصی تر داشته باشیم. در ادامه در رابطه با نحوه کاربری ، نوع تکنولوژی چاپ ، کیفیت، مشخصات فنی و کارتریج این دستگاه اچ پی توضیحاتی را خدمت شما دوستداران این برند خواهیم داد. همچنین شما می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخرند تا در کوتاه ترین مدت زمان، پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 

 

پرینتر HP laserjet 130

پیش از این که به مطلب اصلی خودمان ورود نماییم. نیاز است تا کمی بیشتر با ماشین های اداری مانند پرینترهای hp آشنا شویم. امروزه اهمیت پرینترهای hp در بازار کسب و کار بیشتر از پیش پررنگ تر شده است. به طوری که اهمیت آنها در هر خانه یا محل کار به خوبی احساس می‌شود. در نظر داشته باشید اچ پی برای جلب رضایت مشتریان ، پرینتر های خود را در دسته های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند. همانطور که می دانید اچ‌پی در این صنعت جزء اولین پرچم داران و برندهای شناخته شده در دنیا به حساب می آید.

 

 

پرینتر HP laserjet 130

 

 

پرینتر سه کاره ی لیزری مشکی  HP

همین موضوع باعث شده است تا بیشتر افرادی که در صنایع چاپ، الکترونیک، تکنولوژی و حوزه هایی از این قبیل، فعالیت می کنند. به طور کامل با این برند آشنایی داشته باشند. همانطور که در ابتدا گفتیم امروز سعی داریم تا در رابطه با پرینتر لیزری مشکی اچ پی 130 توضیحاتی مختصر به شما مصرف کنندگان و خریداران ارائه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا یک بررسی کوچک در رابطه با لیزر جت مشکی hp 130 داشته باشیم.پیشرفت تکنولوژی رابطه ای مستقیم با ساخت محصولات اداری و رایانه ای داشته. از همین رو این دستگاه ها با قابلیت های متفاوت طراحی و به بازار عرضه می شوند. به طور مثال اگر بخواهیم در رابطه با همین پرینتر لیزری مشکی اچ پی 130 سخن بگوییم .می توانذبه قابلیت‌هایی چون ، اتصال از طریق وایرلس ، نت ورک و سایر آپشن های کاربردی دیگر ، اشاره کرد.

 

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری HP 130

 

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری HP 130

در نظر داشته باشید که نسخه لیزرجت 130  ، قابلیت حائز اهمیت را به کاربران خود ارائه می نماید. شما می توانید از طریق وایرلس این دستگاه، تمامی اسناد خود را بدون دخالت هیچ گونه کابل و ارتباطات دیگر. از طریق تلفن همراه هوشمند، تبلت یا کامپیوترهای شخصی به مرحله خروجی یعنی چاپ برسانید. بهتر است بدانید سری 130 اچ پی ، در دسته پرینترهای مقرون به صرفه و اقتصادی اچ‌پی قرار گرفته اند. لذا طبیعی است که توان چاپ و قدرت مانور آن ها به دستگاههای صنعتی hp نرسد. شما می توانید از سری 130 hp در منازل خود استفاده نمایید. همچنین اگر محل کار شما به صورت روزانه نیازمند یک چاپگر با ابعاد کوچک و توان کار متوسط می باشد. می توانید از سری 130 اچ پی در محل خود بهره مند شوید.

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر HP laserjet 130 | نقد و برسی پرینتر لیزری مشکی 130 اچ پی - laser printer 130NW
پرینتر HP laserjet 130

 

 

 

کیفیت سه کاره ی اچ پی 130

 

یکی از قابلیت های دوست داشتنی این سری پرینتر hp، مربوط می‌شود به توان کارایی بالا در قالب کپی،اسکن و پرینت. توجه داشته باشید که پرینتر HP laserjet 130 ، چه در نسخه های سری a و چه در نسخه های سری w به صورت سه کاره در بازار موجود می باشند. چنانچه نیاز به هر گونه راهنمایی در زمینه ی پرینترهای لیزری  داشتید. می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp ارتباط برقرار نمایید. پرینتر لیزری ما مدل hp 130 به عنوان یک لیزر جت تک رنگ در بازار شناخته می شود. این بدین معنی است که 130 توانایی چاپ به صورت سیاه و سفید را برای کاربران انجام می دهد. شما میتوانید با استفاده از این سری اسناد خود را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید. نصب پرینتر hp بروی Windows سیستم عامل، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر HP laserjet 130 | نقد و برسی پرینتر لیزری مشکی 130 اچ پی - HP 130A printer test

 

 

 

نقد و برسی پرینتر HP laserjet 130

در قسمت نقد و بررسی ما،  کاربران خواستار شناخته شدن بیشتر این دستگاه در دستگاه سه کاره ها داشتند. از همین رو تصمیم گرفتیم تا بیشتر با این دستگاه سه کاره لیزری مشکی آشنا شویم.اگر بخواهیم به سراغ مشخصات فنی این دستگاه برویم بهتر است. بگوییم که هدف اچ پی از ساخت hp laserjet 130 ، بهره مندی کاربران از یک دستگاه میان رده اقتصادی می باشد. اما در نظر داشته باشید که 130 قادر به انجام کارهای بزرگی در صنعت چاپ می باشد. پرینتر HP laserjet 130 در دسته پرینتر های سبک وزن اچ‌پی به وزن تقریبی ۸ کیلوگرم قرار گرفته است.

همچنین ابعاد این دستگاه را می‌توان به صورت تقریبی 250*362*404 میلی متر محاسبه کرد. پیش از رسیدن به قسمت مشخصات فنی پرینتر HP laserjet 130 ذکر کردیم. که تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت لیزری مشکی با قابلیت سه کاره می باشد. همچنین بهتر است بدانید که سایز کاغذ مورد استفاده این پرینتر به طور استاندارد تعریف شده است. A4 ، A5 ، B5 و … از سری کاغذ هایی است که این پرینتر توانایی چاپ بر روی آنها را دارد.در ادامه مشخصات فنی بهتر است ذکر کنیم که سینی ورودی HP 130توانایی نگهداری ۱۵۰ برگ ورودی و ۱۰۰ برگ خروجی را دارد.

 

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر HP laserjet 130 | نقد و برسی پرینتر لیزری مشکی 130 اچ پی - HP MFP130nw cartridge17A
پرینتر HP laserjet 130

 

 

کارتریج پرینتر اچ پی HP 130

از تمامی این مسائل که بگذریم، یک سری ویژگی ها بیشتر از سایر مشخصات فنی برای کاربران حائز اهمیت می باشد. ویژگی هایی چون رزولوشن چاپ و سرعت پردازش پرینتر hp. همانطور که می دانید سری پرینتر HP laserjet 130 جز پرینتر های مقرون به صرفه این برند به حساب می‌آید. اما کیفیت خروجی اسناد این دستگاه به طور منحصر به فردی بالا و کاربر پسند می باشد. توان کیفیت خروجی این دستگاه 1200*1200 dpi اندازه گرفته شده است. از نظر سرعت توصیه کمپانی به افراد مصرف کننده ، عددی حدود به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ A4 می باشد.

همچنین شما می توانید در سری های D این دستگاه ها ، از قابلیت چاپ به صورت دابلکس بهره مند شوید. یکی از مسائلی که در سری پرینتر HP laserjet 130 ، اشاره به آن مهم و حیاتی می باشد کارتریج این دستگاه است. کارتریج این دستگاه به دو صورت در بازار به فروش می رسد . کارتریج HP 107 و کارتریج HP 106 از سری ، تونر هایی هستند.  که مورد استفاده ی این دستگاه های سه کاره ی اچ پی قرار گرفته اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر اچ پی تماس حاصل فرمایید.