پرینتر HP 712DN | پرینتر لیزری A3 اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر های A3 زن محبوب hp پستی را تهیه کنیم. و مزایا و معایب این دستگاه را برای شما مصرف کنندگان و کاربران کمپانی اچ پی مشخص نماییم. در نظر داشته باشید که پرینتری که در این پست به آن می پردازیم سری محبوب و پرطرفدار hp 712DN با قابلیت چاپ به صورت دابلکس کمپانی محبوب اچ پی می باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس هایما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناس هایما در نمایندگی رسمی مفتخر است تا در امور مربوط به پرینتر های A3 همیار شما دوستان باشند.

 

پرینتر HP 712DN

پرینتر HP 712DN | بهره وری گروه کاری خود را با پرینتر لیزری تک رنگ سریع و بادوام LaserJet Enterprise 700 M712dn از HP افزایش دهید. شما می توانید با استفاده از این چاپگر A3 که همچنین دارای توانایی مدیریت رسانه با اندازه سفارشی تا 12.3 در 18.5 اینچ و می باشد. تحولی در دفتر کار خود ایجاد نمایید. بسیاری از افرادی که نیازمند به تهیه پرینترهای آثار می باشند. این چاپگر را برای استفاده در دفاتر کار نیاز دارند. ضمن اینکه این دستگاه از سوی کمپانی اچ پی نیز به عنوان پرینتر دستگاهی اداری طراحی و به بازار عرضه کرده است.

در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس هایما در نمایندگی همراه شوید. از سری قابلیت های ظاهری این دستگاه می توان به عملکرد دقیق با استفاده از صفحه ‌کلید 2 اینچی 4 خط اشاره کرد. که قابلیت های چشمگیری را به شما ارائه نمی کند. اما در عوض صفحه‌کلید 10 دکمه‌ای که برای بررسی تنظیمات چاپگر در دسترس است.می تواند گزینه ی مناسبی برای پیش بردن اهدافذ شما در چاپ باشد.

 

پرینتر HP 712DN
پرینتر HP 712DN

 

فروش پرینتر A3 اچ پی | پرینتر HP 712DN

طبق گزارشات اخیر به نمایندگی مرکزی اچ پی بسیاری از کاربران در زمینه ی  ارتباط با  مرجعی مطمئن جهت خرید پرینترهای اچ پی ناموفق بودند و خواستار معرفی مراکز مجاز فروش پرینترهای A3 زن HP می باشد. در این بخش باید اضافه کنیم که متاسفانه با زیاد شدن تعداد مراکز غیر معتبر بسیاری از پرینترهای HP به شکل غیر متفرقه و با خدمات ضعیف به کاربران عرضه می‌شوند. اما شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش HP از طریق اتوماسیون اچ پی در سایت تماس حاصل کرده و از خدمات متمایز  نمایندگی فروش اچ پی بهرمند شوید. با ما در ادامه همراه بمانید تا در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر HP 712DN بررسی های لازم را انجام دهیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید پرینتر های اداری همچون چاپگر HP 2035 بروی لینک فوق کلیک نمایید.

 

فروش پرینتر A3 اچ پی | پرینتر HP 712DN
پرینتر HP 712DN

 

کارتریج پرینتر 712 اچ پی

تونر 14A برای پرینتر HP 712DN ، پودر مخصوص پرینترهای 712DN  لیزری مشکی اچ پی می باشد. همانطور که می دانید پرینتر لیزری 712DN جزء پرینترهای اداری و سازمانی به حساب می آید. از این رو این کارتریج  مورد استفاده ی آن باید توانایی چاپ اسناد در حجم و اندازه های مرتبط با یک فضای اداری را داشته باشد.

به همین دلیل باعث شده که اچ پی کارتریج 14A خود را مناسب به دستگاه 712 دانسته و از این تونر در این دستگاه استفاده می نماید. شما می‌توانید برای تهیه کارتریج شرکتی hp 14A  با کارشناس های ما در بخش فروشگاهی فروش و خدمات پس از فروش قطعات مصرفی اچ پی همراه شوید. کارشناس های ما در نمایندگی رسمی مستقر کرد تا در این زمینه همیار شما کاربران گرامی باشند.

 

مشخصات پرینتر لیزری A3 مشکی | پرینتر HP 712DN

حداکثر سرعت چاپ 40 برگ در دقیقه و حداکثر وضوح 1200*1200 نقطه در اینچ نشان دهنده قابلیت های این دستگاه است که به شما امکان می دهد. اسناد واضح و شفاف را در کمترین زمان ایجاد کنید. حتی زمان پرینت اول آن فقط 10.5 ثانیه است و این مدل دارای دوبلکس شدن خودکار با سرعت حداکثر 26 عکس در دقیقه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فیوزینگ پرینتر HP کلیک کنید.

 

مشخصات پرینتر لیزری A3 مشکی
پرینتر HP 712DN

 

نحوهی چاپ این دستگاه به صورت مستقیم از طریق یک پورت USB Easy-Access برای کاربران در دسترس است. البته در نظر داشته باشید هنگامی که از طریق شبکه اترنتبه دستگاه  متصل می‌شوید. چاپگر می‌تواند چاپ را از طریق اپلیکیشن  موبایل را از HP ePrint  و Apple AirPrint  نیز ارائه دهد. حجم سینی چند منظوره این دستگاه 100 برگه و حجم  ورودی استاندارد 250 برگی دارد. و این امکان را به شما می دهد تا اسناد خود را در سایز های متفاوت کاغذی تنظیم نمایید.  همچنین HP 712DN  به شما این امکان را می دهد که چندین نوع رسانه را به طور همزمان برای تعویض سریع بارگذاری ، استفاده کنید.

 

 

بررسی  خدمات پرینتر HP 712DN

  • حداکثر وضوح چاپ 1200*1200 DPI به کاربران اجازه می دهد تا اسناد را به صورت واضح با متن و تصاویر بدون ایراد چاپ نمایند.
  • کاربران می توانند با سرعت 40 برگ در دقیقه در سیمپلکس و 26 عکس در دقیقه به صورت دورو اسناد را چاپ کنند.
  • حالت شروع به کار فقط 10.5 ثانیه از حالت آماده و 23.5 ثانیه از زمان Sleep .
  • کاربران چندین گزینه برای چاپ مستقیم دارند. از جمله این گزینه ها می توان به پورت USB با دسترسی آسان، Apple AirPrint و HP ePrint اشاره کرد.
  • ویژگی‌های هوشمند شامل فناوری روشن/خاموش خودکار HP، سخت افزار FutureSmart و …

 

در نظر داشته باشید. که تیم تخصصی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر داشت.تا در ارتباط با سری پرینتر های A3 زن پر طرفدار اچ پی برای شما کاربران و مصرف کنندگان مقاله ایی جهت افزایش بیشتر اطلاعات شما تهیه نمایید. از این رو مشخصات فنی ، مشخصات کارتریج ، معایب و مزایای زیادی از این دستگاه را باز گو کردیم. در نظر داشته باشید که شما می توایند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

بررسی  خدمات پرینتر HP 712DN
پرینتر HP 712DN