پرینتر 706N تک کاره A3 | پرینتر لیزری تک رنگ HP 706N از سری چاپگر های Enterprise کمپانی اچ پی می باشد. این دستگاه با قابلیت تک کاره ، تنها قابلیت چاپ را به کاربران خود ارائه می دهد. از سری نکات مهم و مثبت این دستگاه می توان به قدرت عملکرد و سرعت بسیار بالای آن در چاپ اشاره نمود. همچنین این دستگاه توانایی های بالایی در ارتباط ، ترکیب رنگ و چاپ از طریق افزونه های هوشمند HP را به کاربران خود ارائه می دهد.

706N به عنوان یک دستگاه آن هم با قابلیت چاپ A3 در بازار بسیار محبوب و پر فروش می باشد. در واقع می توان اصلی ترین دلیل محبوبیت این دستگاه را متریال و قطعات جانبی و اصلی مناسب آن دانست. همچنین 706 در مقایسه با سایر چاپگر های هم رده از تکنولوژی بروز ، کیفیت بالاتر و قیمت مناسبی بهره مند می باشد. که در ادامه در ارتباط با آن توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

 

پرینتر 706N

همواره مشخصاتی چون کیفیت ساخت ، شکل ظاهری و ویژگی های بصری ماشین های اداری برای کاربران به عنوان ایده آل هایی برای خرید به حساب می آید. در همین راستا اچ پی با تشویق مهندسین خود و استفاده از پلتفرم های جدید در طراحی باعث شده تا دستگاه های چاپگر بروز و کاربر پسند طراحی و به بازار عرضه شوند. اما در ارتباط با ویژگی های ظاهری HP 706N باید اضافه کنیم که متریال و شکل ساخت این دستگاه بسیار مستحکم و قابل اعتماد می باشد.

تریم رنگی مشکی ساده به همراه خطوط بی نظیر و لوگوی نقره ای رنگ ، حس بی نظیری را به کاربران می دهد. متاسفانه همچون خیلی از دستگاه های پرینتر اچ پی ، ما در این مدل نیز شاهد هیچگونه صفحه نمایشی جهت مشاهده ی هشدار های اولیه و اعلانات از سوی دستگاه نمی باشیم.

می توان مدعی شد که اچ پی در این دستگاه لیزری سایز برگ تک کاره ی خود تنها به یک صفحه ی کوچک تک خطی اکتفا نموده است. وزن این دستگاه به همراه کارتریج تقریبا 17 کیلوگرم محاسبه شده است. که وزن ایده آل و مناسبی برای یک چاپگر با توانایی چاپ A3 به حساب می آید. بروی قاب بالای این دستگاه تنها شاهده دکمه های Off/On ، ok ، cancel ، print و back می باشیم که می توانید.

با این گزینه ها تمامی امورات مربوط به چاپ و تنظیمات را انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای قابلیت شبکه بوده و شما می توانید با sing کردن آن با سیستم های خود از قابلیت های بیشتری HP 706N بهره مند شوید.

 

 

 

پرینتر 706N

لیزری مشکی اچ پی | پرینتر 706N

پرینتر لیزری مشکی اچ پی 706 به عنوان یک پرینتر تک رنگ و تک کاربره توسط تیم مهندسین اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. این دستگاه مناسب ادارت و سازمانهای پر کاری می باشد که بی وقفه نیاز به چاپ اسناد خود دارند. دقت بالا در چاپ به همراه رزولوشن بالای خروجی اسناد باعث شده. تا کاربران استقبال ویژه ای از نسل پرینتر های پروفشنال HP 706N داشته باشند.

 

 

 

 

لیزری مشکی اچ پی

 

 

 

 

قابلیت N در این دستگاه به ما کمک می کند تا بتوانیم از چندین Device متفاوت اجازه ی اتصال و چاپ را داشته باشیم. می توان مدعی شد. که یکی از اصلی ترین دلیل ها مبنی بر محبوبیت این دستگاه ، مربوط به بخش قطعات مصرفی و کارتریج این چاپگر می شود. کارتریج پر قدرت HP 93A با قابلیت چاپ استاندارد 12000 برگ قدرت عملکرد بسیاری زیادی به کاربران می دهد. ابعاد و کاست کارتریج HP 93A در مقایسه با نسل های A4 بزرگتر بوده و همین موضوع باعث شده. تا تونر بیشتری در مخزن خود جای دهند. همچنین شما می توانید جهت آگاهی از ارسال قطعات پرینترهای HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه باشید.

 

مشخصات فنی HP 706

همانطور که بار ها در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم . این دستگاه از سری پرینتر های لیزری مشکی با قابلیت تک کاربر چاپ می باشد. از مهمترین قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت چاپ A3 اشاره نمود. مشخصات دیگری همچون رزولوشن 1200 DPI ، حافظه ی 256MB ، توان کار ماهانه ی 65000 برگ ( استاندارد) و خیلی از موارد های جذاب دیگر در بخش Smart print از گزینه های جذاب این دستگاه به شمار می رود. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پرینترهای حرفه ای اداری، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

 

 

مشخصات فنی HP 706

 

پرینتر 706N را در نمایندگی اچ پی با گارانتی گلوبال اچ پی تهیه کنید. کارتریج اورجینال پرینتر 706N را از بخش امور مشتریان بصورت اتوماسیون سفارش دهید تا شامل ارسال رایگان و گارانتی تعویض یکساله باشد. شارژ پرینتر 706N در واحد فنی HP با تونر اصلی و چیپ اورجینال انجام پذیرست.