پرینتر HP 608 X لیزری مشکی | پرینتر لیزری تک رنگ LaserJet Enterprise M608x از کمپانی محبوب HP در دسته پرینتر های سریع و بادوام قرار گرفته است. از این ر ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تصمیم دارم تا این دستگاه اداری – سازمانی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. HP 608X را می توان به عنوان یک سرمایه ی عالی برای محیط های کاری پر تلاش و پر کار در نظر گرفت. زیرا که این دستگاه به عنوان یک ماشین اداری خستگی ناپذیر رو به جلو حرکت می کند . با ما در ادامه همراه باشید تا در ارتباط با مشخصات این سری از ماشین های اداری HP اطلاعت بیشتری را ارائه نماییم.

 

پرینتر HP 608 X

پرینتر 608  دارای سرعت چاپ چشمگیر تا 65 برگ در دقیقه می باشد . نکته اصلی که در ارتباط با سرعت کار این دستگاه پیش روی ما می باشد. برد و عملکرد قوی آن است. هنگامی که شما پرینتر اداری سازمانی 608X را برای کار روشن می کنید . تنها کافیست تا برای چاپ اول یک زمان  5.3 ثانیه ای به آن بدهید. نکته ی مثبتی که در ارتباط با این دستگاه با آن رو به رو هستیم . بحث کیفیت چاپ می باشد. 608X دارای حداکثر وضوح چاپ ، یعنی چاپ اسناد 1200*1200 DPI یا همان نقطه در اینچ است که توانایی ایجاد متن ، تصویر، نقشه ، نمودار و … را به صورت واضح و دقیق به شما ارائه می دهد.

از سری نکات مثبت این دستگاه می توان به قابلیت چاپ بی سیم ، از طریق وای فای ، پورت USB ، بلوتوث و … اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با پرینترهای حرفه ای اداری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

پرینتر HP 608 X
پرینتر HP 608 X

 

تک کاره ی اچ پی

پرینتر تک کاره ی لیزری مشکی HP 608X ، دارای گزینه‌های متعددی برای مدیریت کاغذ و مدیریت چاپ است. از سری مشخصات مربوط به کاغذ این دستگاه می تواینم به یک سینی نگهدارنده با گنجایش نگهداری بیش از 150 برگ اشاره داشته باشیم . به طور کلی کمپانی اچ پی در ارتباط با توان کار ماهانه ی این دستگاه عدد 280000 برگی را در مشخصات فنی ارائه می دهد. از این رو شما کاربران را می می توانید بدون هیچ دغدغه ای از امکانات و قابلیت های این سری از Enterprise بهرمند شوید. 608X دارای پورت های متعددی می باشد که این اجازه را به شما می دهد تا از طریق حافظه های خارجی نیز به دستگاه لیزری اداری – سازمانی خود متصل شوید.

 

تک کاره ی اچ پی

 

مشخصات ظاهری HP 608X

ظاهر این دستگاه بین کاربران بسیار بحث برانگیز و گزینه ی قابل توجه ای به حساب می آید . این دستگاه با توجه به قابلیت  Enterprise سری 608 ما باید انتظار یک دستگاه قدرتمند با ابعادی بزرگ داشته باشیم.که دقیقا این موضوع توی سیستم 608X دیده می شود.

از طرفی دیگر لازم است بدانید وزن حدودی این دستگاه با احتساب کارتریج درون آن به 28 کیلوگرم می رسد. اگر به ظاهر این دستگاه نگاه کنید متوجه خواهید شد. که 608X دارای یک صفحه نمایشگر به نسبت بزرگ 4  اینچی می باشد .

از این رو شما قادر هستید تا به راحتی بخش و قابلیت های دستگاه خود را با استفاده از این صفحه نمایش کنترل کرده و از چاپ خود لذت ببرید. به طور کلی این دستگاه با رنگ سفید طراحی و به بازار عرضه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

مشخصات ظاهری HP 608X

 

کارتریج پرینتر 608

در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی اچ پی تنها قابلیت چاپ اسناد را به صورت لیزری مشکی داشته و با استفاده از کارتریج 37A تمامی امورات مربوط به چاپ را انجام می دهد . HP 37A به طور کلی به عنوان کارتریج های کاست بزرگ اچ پی به حساب می آید. طی آخرین اطلاعات داده شده توسط کمپانی اچ پی کارتریج 37A توانایی چاپ تا 11000 برگ را به کاربران ارائه می دهد . با توجه به این موضوع کارتریج 37A قطعه ی مصرفی مناسبی برای پرینتر لیزری مشکی 608X خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مرکز فروش HP همراه شوید.

 

کارتریج پرینتر 608

نظرات کاربری شما در واحد فنی برای پرینتر HP 608 X

اختلالات در ستینگ پرینتر HP 608 X : فورمت یا ریستور کامل دستگاه  / اتصالات در شبکه برای پرینتر HP 608 X : اعزام کارشناس  / شارژ کارتریج پرینتر HP 608 X : قابل شارژ / استعلام هولوگرام 37 A برای پرینتر HP 608 X : سایت hp.com / سینی یدک برای tray2 در پرینتر HP 608 X : موجود است با پارت اصلی / تعداد چاپ کارتریج برای پرینتر HP 608 X : 11000 برگ/ توان کار ماهیانه پرینتر HP 608 X : 275000 برگ/