پرینتر HP 1000W  لیزری مشکی | همانطور که می دانید پرینتر لیزری مشکی HP 1000 از سری پرینتر های Neverstop و پر طرفدار کمپانی اچ پی می باشد . در ظاهر این دستگاه شباهت زیادی به نسل قدیم 1000 خود ندارد. همچنین از نظر عملکرد و نوع چاپ نیز باید بگویم که این دستگاه تحولات بسیاری داشته است. در ادامه در ارتباط با مشخصات و عملکرد این سری از پرینتر های اچ پی اطلاعات بیشتری را بررسی خواهیم نمود.

اچ پی 1000W با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به عنوان یکی از چاپگر های خانگی – اداری در بازار در دسترس کاربران قرار دارد. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

پرینتر HP 1000W

پرینتر لیزری مشکی 1000W از سری چاپگر ها با تکنولوژی چاپ تک کاره می باشد. با توجه به پسوند W این سری از ماشین های اداری اچ پی متوجه خواهیم شد که این دستگاه در دسته پرینتر های وایرلس کمپانی اچ پی قرار گرفته است. همین موضوع به ما کمک می کند تا در این سری از پرینتر های HP بدون نیاز به هیچگونه کابل و رابط تمامی امورات مربوط به چاپ را انجام دهیم .

در مشخصات این سری از چاپگر های اچ پی ذکر شده که HP 1000W با بازده ی چاپ 20000 برگ در ماه قابلیت های زیادی را به کاربران ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های سه کاره ی ارزان اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

از طرفی دیگر با وزنی حدود به 7 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. در نظر داشته باشید که برای کاربران موضوعاتی چون کیفیت چاپ بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. این دستگاه با استفاده از کارتریج 103A توانایی چاپ با وضوح 600*600 DPI را به  کاربران ارائه می دهد. پس از معرفی سری HP 1000W صحبت های زیادی در ارتباط با چاپ آن بین کاربران و کنندگان رد و بدل شد. از این رو تصمیم داریم تا در ادامه در ارتباط با نحوه ی جایگذاری کارتریج و چاپ این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

پرینتر HP 1000W
پرینتر HP 1000W

 

تک کاره ی اچ پی

همانطور که می دانید پرینتر های لیزری تک کاره تنها قابلیت چاپ را به صورت تخصصی به کاربران ارائه می دهند . از نظر طراحی ، 1000W هیچ ویژگی خاصی نسبت به سایر دستگاه های دیگری ندارد. نکته ی جالبی که در ارتباط با پرینتر 1000 وجود دارد. و آن هم وجه تشابه آن با سری  107 و 102 از نظر ظاهری و کیفیت ساخت می باشد.

در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای ظرفیت ورودی 150 برگی بوده و همچنین قابلیت چاپ در ابعاد A4-A5-B5 و … را به مصرف کنندگان می دهند. در نظر داشته باشید که این سری  از پرینتر های لیزری مشکی کارتریجی متفاوت تر نسبت به سایر پرینتر ها دارد. کارتریج 103A تونر ، به صورت مشتقیم به پرینتر تزریق می کند.

طراحی این سری از پرینتر های اچ پی به گونه ای بوده که کاربران می توانند مستقیما تونر را وارد جایگاه مخصوص به خود کرده و به اندازه ی حجم مورد نظر تونر را وارد دستگاه نمایند. همچنین اگر به ساختار کارتریج HP 103A نیز دقت کرده باشید متوجه ی وجه تفاوت آن با سایر کارتریج های موجود در بازار خواهید شد.

البته در نظر داشته باشید که کیفیت و کوالیتی کارتریج در این سری از قطعات مصرفی امری بسیار مهم به حساب می آید. مهم است که شما از چه نوع مواد مصرفی به صورت مستقیم بروی پرینتر خود استفاده می کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی پرینترهای hp neverstop همراه شوید.

 

تک کاره ی اچ پی

 

بررسی و انتقادات HP 1000W

به طور کلی از وقتی که 100W پا به بازار گذاشت دچار انتقادات بسیاری از سوی کاربران اچ پی بود. بسیاری از افراد معتقد بودند که تکنولوژی چاپ و نوع پردازش آن در ارتباط با چاپ اسناد ، صحیح نمی باشد. شرایط خاص این دستگاه باعث شده تا کاربران نتوانند همانند پرینتر های لیزری با سرعت مطلوب از آن استفاده نمایند. از طرفی دیگر بسیاری از افراد از این شکل چاپگر با این نوع تکنولوژی چاپ حمایت کرده اند .

به طور کلی اگر بخواهیم مشخصات HP 1000 W را بروی کاغذ بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که این دستگاه با توجه به نوع کاربری و قیمت خود ، دستگاهی مقرون به صرفه و خانگی به حساب می آید. پس اشاره نمودن به ایراداتی از جمله سرعت پایین می تواند کمی بحث بر انگیز باشد. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید ، شارژ و تعمیر این سری از دستگاه های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

بررسی و انتقادات HP 1000W