اچ پی چاپگر 1505 لیزری مشکی | مطمئنا تمامی ما یکبار به عنوان ک خریدار ماشین های اداری ، به مشخصات و عملکرد دستگاه های چاپگر دقت نموده ایم. شایان به ذکر است که هر یک از کاربران ، که تصمیم به خرید ماشین های اداری دارند. می بایست پیش از خرید دستگاه های چاپگر ، به طور کلی مشخصات دستگاه را با مشخصات پرینتر مد نظر خود مقایسه نمایند.

این کار باعث شود تا کاربران پس خرید دستگاه مد نظر خود ، دیگر نیازی به خرید چاپگر یا ماشین اداری دیگری نشوند. از این رو پیشنهاد می شود تا پیش از خرید دستگاه های چاپگر ، حتما به بخش مشخصات فنی دستگاه سر زده و تماما قابلیت های دستگاه را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کاربری های اداری و خانگی پرینترها HP با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

HP LaserJet 1505، در این بخش تصمیم به معرفی این سری از چاپگر های اچ پی را داریم. لذا پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید.به طور کلی همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم. چاپگر اچ پی HP 1505 از سری چاپگر های لیزری مشکی تک کاره می باشد. از نظر کانسپت طراحی ، این دستگاه شباهت بسیاری به HP 1006 و البته دستگاه پر طرفدار HP 1102 دارد.

همین موضوع نیز باعث شده تا ما در این بخش تصمیم به تست و بررسی این دستگاه بگیریم. البته لازم است بدانید که این دستگاه تفاوت های عمده ای با دستگاه های نامبرده داشته که نیاز است هر کاربر با آن آشنا باشد.

 

اچ پی چاپگر 1505

اچ پی 1505 از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل 1102 دارد. البته در مقایسه با این چاپگر 1505 دارای وزن و ابعاد بیشتری می باشد. همچنین این دستگاه با کد CB412A نیز در بازار جهانی شناخته می شود. از نظر ظاهری لازم است بدانید که این دستگاه دارای ابعاد 225*243*379 میلی‌متر می باشد. وزن این دستگاه با احتساب کارتریج درون آن به 6 کیلوگرم می رسد.

از نظر طراحی ، همچون سایر هم رده و تولیدات سال خود ، طراحی و کانسپت ساده ای دارد. در مقایسه با 1102 می توان گفت که این دستگاه حالت خمیدگی کمتری داشته و همچنین ارتفاع بیشتری نسبت به هم رده ی خود دارد. در قسمت بالایی این دستگاه شاهد دکمه هایی می باشیم که تا حدودی کنترل چاپ را به ما می دهد.

تریم رنگی این دستگاه به صورت سفید بوده و در بخش بالایی ما شاهد یک تریم خاکستری رنگ می باشیم. به طور کلی مشخصات ظاهری این دستگاه بالاتر از هم رده های خود در بازار می باشد. طراحی ساده در نوع کاربری و عملکرد این دستگاه کاملا موضوعی مشهود می باشد. به طور کلی این دستگاه تک کاره به عنوان یک چاپگر لیزری خانگی – اداری در بازار معرفی شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

اچ پی چاپگر 1505
اچ پی چاپگر 1505

 

استوک اروپا تک کاره

در ارتباط با مشخصات پرینتر های 1505 مطالب بسیاری می باشد که می توان به آن اشاره نمود. اما پیش از آن لازم است بدانید که این دستگاه به صورت استوک در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی موجود وده و شما میتوانید این دستگاه را مطابق با استاندارد های نمایندگی همراه با گارانتی تحویل بگیرید.

در نظر داشته باشید که پرینتر تک کاره ی اچ پی HP 1505 به دلیل پایان خط تولید خود ، تولید جدید ندارد.  مشخصات فنی این دستگاه تقریبا در دسته پرینتر های مقرون به صرفه و کاربردی قرار گرفته است. HP 1505 با رزولوشن چاپ 600DPI و تکنولوژی چاپ لیزر مشکی می باشد. ابتدا این دستگاه نیاز به 5 ثانیه پردازش برای چاپ اول را دارد.

اما پس از آن شما می توانید چاپ خود را با سرعت بسیار بالا انجام دهید. میانگین چاپ این دستگاه به صورت ماهیانه حداکثر به 10000 برگ می رسد.( پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز مقدار کمتری از این دستگاه استفاده شود.) در نظر داشته باشید که قابلیت چاپ دورو و چاپ Wireless درون این دستگاه دیده نمی شود.

در آخر نیز لازم است بدانید که خرید این دستگاه آن هم به صورت استوک می تواند گزینه ی مناسبی برای افرادی که نیاز به یک پرینتر مقرون به صرفه و پرینتر دوم باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با به صرفه ترین پرینترهای دست دوم اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

استوک اروپا تک کاره
اچ پی چاپگر 1505