الایت بوک 1030 G8 B اچ پی | در طی دو تا سه سال گذشته، اچ پی تصمیم به اصلاح و  پیشرفته ساختن سری لپ تاپ های نوت بوک ، تجاری و فوق امنیتی خود کرد. در این مسیر اچ پی با آزمون و خطا های بسیاری رو به رو شد. اما با این اوصاف این کمپانی توانست تا با طراحی و معرفی سری لپ تاپ های جدید تجاری خود در بازار در رقابت سری نوت بوک های رده بالا و پر طرفدار قرار گیرد. در این سری لپتاپ های نوت بوک سری Elite علاوه بر ویژگی های امنیتی همیشگی ، کیفیت و پرفورمنس بالا تری نیز دیده می شود. که به مراتب به این موضوع می توان اشاره های بیشتری داشت.

همچنین در سری الایت بوک های نسل هشتم مشخصات جذاب و مهیج تری نیز به چشم می خورد که معرفی آۀنها خالی از لطف نیست. از طرفی دیگر طراحی این سری از نوت بوک های جدید بسیار خیره کننده به نظر می رسد. بعد جدید، در ساخت این لپ تاپ ها باعث ایجاد شور و هیجان برای کاربران و مصرف کنندگان همیشگی الایت بوک ها شده است.  در همین راستا در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات بیشتری را از این لپتاپ های روزمره HP خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم.

 

الایت بوک 1030

در این بخش تصمیم به معرفی و بررسی نسلی جدید از سری هشتم الایت بوک ها یعنی  HP Elitebook 1030 G8 داریم. با توجه به طراحی زیبا و کانفیگ مناسب این دستگاه باید اشاره کنیم که HP 1030 G8 نسخه ی 13 اینچی در اصل نسخه ی کوچک شده. و جمع و جور HP 1040 سری G8 می باشد. هر دوی این دو محصولات در دسته نسل هشتم اچ پی الایت بوک قرار گرفته و همواره با یک پرفورمنس به بازار عرضه شده اند. تقریبا می توان گفت به جز صفحه نمایش و ابعاد این لپ تاپ نسبت به 1040 مابقی مشخصات در این دو دستگاه به صورت یکسان و هم رده می باشد.

سی پی یو این سری از دستگاه های اچ پی در چهار نسل Core i7 و Core i5 با مشخصات : Intel Core I7-1185 ، Intel Core I7 – 1185 ، Intel Core I5 – 1145 و Intel Core I5-1135 طراحی و به بازار عرضه شده اند. از این رو شما می توانید با توجه به مشغله های خود در طول شبانه و روز از قابلیت های مهیج این دستگاه در هر فضایی بهرمند شوید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با مقایسه کروم بوک ها و الایت بوک های اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر شده و از اطلاعات قرار گرفته شده استفاده نمایید.

 

 

الایت بوک 1030

 

نمایندگی لپتاپ HP

در طی سال های اخیر نشانه های بکار رفته در ظرافت و طراحی پردازنده های اچ پی موضوعی بود. که کمپانی به آن اهمیت بسیاری می داد. تنوع و استفاده از پردازنده های مختلف در مدلهای یک دسته بندی ، موضوعی است که از سوی کمپانی اچ پی به چشم می می خورد. به طور مثال ما در دسته ی الایت بوک ها شاهد طراحی و ساخت process از شرکت های متفاوت می باشیم. و این موضوع یکی از دلایلی است که می توان ثابت کرد. که اچ پی همواره به دنبال آن است رضایت کاربران خود و جمع آوری امتیاز های مثبت برای محصولات خود در بین پرچمداران می باشد. احترام به سلیقه نوع کاربری مشتری باعث شده. تا اچ پی دسته ی لپ تاپ های خود را به گونه ای طراحی کند. که هر شخص با هر نوع کانفیگ مورد نیاز ، بتوانند از لپتاپ جدید استفاده نماید.

یکی از مهمترین و قابل اهمیت ترین موارد پیش از خرید لپ تاپ های اچ پی توجه به اصالت و کیفیت آن دستگاه می باشد. راه های تشخیص برای اصالت یک دستگاه بسیار زیاد می باشد. از راه های شناسایی اینترنتی تا تست های نرم و سخت افزاری دستگاه. از این رو پیشنهاد می شود. تا برای خرید یک محصول بدون هیچ دغدغه الگویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

در وهله ی اول شما باید نوع کار و انتظارات خود را از یک دستگاه مشخص کنید. به طور مثال اگر به دنبال یک لپ تاپ برای تحصیل می گردید ، از دستگاه های مرتبط دیدن نمایید. اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی های رایانه ای می باشید حتما باید از محصولات گیمینگ شرکت استفاده نمایید. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در جهت خرید ماشین های رایانه ای اچ پی ، از خدمات و کارشناسی نمایندگی رسمی استفاده نمایید.

 

 

نمایندگی لپتاپ HP

 

در این مرکز میتوانید این خدمات را دریافت کنید : خرید الایت بوک 1030/تعمیر الایت بوک 1030/قطعات الایت بوک 1030/سرویس الایت بوک 1030/تعویض الایت بوک 1030/باطری الایت بوک 1030/شارژر الایت بوک 1030