شرکت زیمابی- zimabi | درباره zimabi : برند زیمابی از آنجایی شکل گرفت که مرکز ماشینهای اداری و رایانه اچ پی آبا hpaba.com بعداز تاسیس و ثبت اساسنامه اولیه در سال 1389 و شروع فعالیتهای خود در زمینه IT.

با توجه به گسترش فعالیت در این حوزه و پوشش دادن محصولات متنوع تر در حیطه خدمات خود از قبیل لپ تاپ و تبلت و دیگر اقلام اداری و مصرفی مانند کاغذ خردکن و … با اتفاق رای اکثریت هیئت مدیره در سال 92 ملزم به معرفی یک برند تجاری و ثبت آن در اداره ثبت علائم تجاری شد.

 

 

شرکت زیمابی- zimabi
شرکت زیمابی- zimabi

 

تولد برند زیمابی | شرکت زیمابی- zimabi

 

تولد برند زیمابی مصادف شد با راه اندازی بخش مهم کارگاهی ماشین های اداری و رایانه و بکارگیری کارشناسان و تکنسین های مجرب در این حوزه و پشتیبانی فنی برندهای مرتبط با صنف فن آوران رایانه تهران.

برای ایجاد ارتباط بهتر و خدمات کارآمد و در عین حال متمایز نوع پذیرش دستگاههای ارسال شده به کارگاه و بخش فنی برای پشتیبانی و حضور تکنسین های مختلف در پشت کانتر پذیرش و ایرادیابی و اعلام هزینه در حضور مشتری در دستور کار قرار گرفت.

اعزام کارشناس واحد خدمات در محل مشتری برای دستگاههایی که ارسال آنها توسط کاربران امکان پذیر نبود و یا به لحاظ فنی امکان تعمیر در محل برای آنها فراهم بود نیز از دیگر شاخه های کاری زیمابی بود که در مدت کوتاهی پس از شکل گیری با استقبال بی نظیری همراه بود.

مشاوره قبل از خرید درباره دستگاههایی که تا به آن تاریخ نوع کاربری آنها برای کاربران خیلی آشکار نبود نیز در دستورالعمل مجموعه قرار گرفت تاجاییکه به یکی از شعارهای مرکز امور مشتریان تبدیل شد : ( بهترین ها روی میز کار ).

 

تیم فروش و بازاریابی زیمابی
شرکت زیمابی- zimabi

 

 

 

راه اندازی اتوماسیون اداری

 

اتوماسیون اداری تحت وب برروی خود دامنه hpaba.com برای ثبت کلیه موارد مربوط به مراجعه مشتریان از ابتدا تا انتهای پروسه تعمیر و فروش نیز توسط بخش سایت و تولید محتوی وب سایت انجام شد و در اختیار بخش فروش و تعمیرات قرار گرفت.

 

راه اندازی وب سایت اختصاصی

 

راه اندازی وب سایت اختصاصی برای محصولات و امکان خرید آنلاین و ثبت صفارش تعمیرات و خدمات فتی تحت عنوان zimabi برای دسترسی بهتر کاربران و ارتباط بیشتر با قسمت های مختلف در اولویت قرار گرفت و بعده ها از مهمترین بخش های این برند شد.

بخش تولیدات ویدئویی با هدف معرفی و تحلیل و بررسی دستگاهها و نمایش مقایسه محصولات برای درک بهتر خریداران از کاربری اقلامی که قصد خرید آنها را دارند نیز راه اندازی و در سایت قرار گرفت. این بخش بعدا با گسترش کار شامل تولید صدا و تصویر و تجهیرات استودیویی پیشرفته شد که کمک شایانی به معرفی کاربری محصولات مختلف نمود.

 

بخش آموزشی | شرکت زیمابی- zimabi

 

بخش آموزشی در خلال کار با برگزاری کلاسهای آموزشی برای تعمیرات پرینتر و لپ تاپ جهت آموزش و معرفی تعمیرکاران مستعد. و کارآمد به بخش خدمات و واحد کارگاهی نیز شروع به کار کرد. در سال 94 اقداماتی نیز جهت اخذ مجوزهای لازم برای برگذاری دوره های آموزشی و صدور سرتیفیکیت. تعمیرات از مرکز فنی حرفه ای استان تهران برای کارآموزانی که دوره ها را با موفقیت پشت سر میگذاشتند صورت گرفت.

 

تیم کارگاهی تعمیرات پرینتر
شرکت زیمابی- zimabi

 

 

 

آموزش تعمیرات پرینتر

 

آموزش تعمیرات پرینتر که شامل بکارگیری کارآموزان تعمیرات ماشین های اداری در بخش کارگاهی بصورت عملی در کنار دست تکنسین برای تعمیرات پرینترهای لیزری مشکی و رنگی و جوهرافشان و انواع دستگاههای تک کاره و چندکاره و دستگاههای فکس و همچنین دستگاههای اداری و خانگی ،، یکی از بخشهای آموزشی بود.

تعمیرات لپ تاپ نیز با انجام کلیه امور مربوط به لپ تاپ تبلت و کامپیوتر PC نیز بود. با آموزش گام به گام در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و تعمیرات برد از بخش های مورد علاقه کاآموزان شد.

 

پرورش علمی و اخلاقی تکنسین ها | شرکت زیمابی- zimabi

 

هدف از راه اندازی بخش آموزشی در واقع پرورش علمی و اخلاقی تکنسین هایی بود. که قرار بود در آینده با مشتریان zimabi زیمابی در ارتباط باشند. از اینرو چشم انداز مجموعه نسبت به این موضوع بسیار هوشمندانه و البته هزینه بر بود. بکارگیری تعمیر کارانی که زیر نظر کارشناسان واحد فنی تعلیم دیده بودند. و رفته رفته در کنار دست تکنسین های مجرب علاوه بر بار علمی نحوه رفتار صحیح با کاربران را میآموختند. برای مجموعه و البته مشتریان به مراتب بهتر از استخدام تعمیرکاران از بیرون مجموعه بود.

از اینرو با گسترش چنین فرهنگی در دراز مدت هم بخش خدمات. با عملکرد بهتری انجام وظیفه میکرد و هم درصد مشتریانی که رضایتمند بودند بیشتر شد. این روند تا جایی ادامه داشت که حتی دیگر همکاران نیز برای جذب نیرو از واحد آموزش زیمابی استقبال کردند. آموزش های تئوری. در کنار کار عملی با دستگاهها و نظارت مستقیم کارشناسان واحدهای فنی لپ تاپ و پرینتر و موجهه حضوری. با مشتریان و اطلاع از مشکلات و مسائل مربوط به دستگاهها. همگی در کنار هم سبب میشد تا تعمیرکاران قابل و کارآمدی پرورش یافته و خدمت رسانی کنند.

 

شرکت زیمابی- zimabi
شرکت زیمابی- zimabi

 

 

روند شکل گیری برند زیمابی

 

روند شکل گیری برند زیمابی اما در ذهن مشتریان با شروع به کار وبسایت. مربوطه و درج اقلام مورد نیاز دستگاهها در کنار محصولات. اصلی و ثبت سفارش تعمیرات مشتریان شرکت در اتوماسیون شروع شد. و رفته رفته در بین کاربران دائمی و وفادار ماشین های اداری و رایانه تبدیل به یک برند آشنا و محبوب شد.

مدیران شرکت همواره با هدف بهبود روابط کاربران و کارمندان نیز در کنار مجموعه نفش آفریتنی کردند. تا اینکه امروزه با دامنه وسیعی از مشتریان وفادار به شرکت در حال گذر از شرایط بد اقتصادی. جاری در جامعه و تحریم های محدود کننده بالاخص در امر تعمیرات و قطعات هستیم.