پرینتر HP111w تک کاره لیزری مشکی | پرینتر تک کاره با تکنولوژی چاپ لیزری ؛که با استفاده از آن می توانید تمامی اسناد مورد نیاز خود را ، با کیفیت بسیار خوب و سرعت بالا ( حدود 20برگ در هر دقیقه) ؛ به چاپ برسانید.

این پرینتر برای استفاده در ادارات و یا استفاده شخصی کاملا مناسب می باشد . که توانایی اتصال به رایانه با استفاده از کابل USB ، و همچنین شبکه wi-fi را داراست . ( که ارسال فایل و اسناد از راه دور و از طریق دیگر دستگاه های هوشمند به پرینتر را امکان پذیر می کند.) البته  توجه داشته باشید این دستگاه قابلیت چاپ رنگی و نیز چاپ دو رو را ندارد.

چاپ دو رو با پشت و رو نمودن کاغذ توسط خود کاربران امکان پذیر می باشد.این چاپگر دارای طراحی زیبا و بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد .

پرینتر HP111w

مشخصات و ویژگی های پرینتر HP111w :

  1.  تک کاره و با تکنولوژی چاپ لیزری
  2. نوع چاپ: معمولی (سیاه و سفید) یا (رنگ مشکی)
  3. سرعت چاپ : حدود ۲۰ برگ در هر دقیقه ( قابلیت چاپ ۸۰۰۰ برگ در ماه )
  4.  سایز چاپ : A4
  5. ابعاد دستگاه : ارتفاع ۱۵.۹ سانتی متر × طول ۳۴.۶ سانتی متر × عرض ۱۸.۹ سانتی متر ( در حین کارایی بسیار بالا ؛ پرینتر جمع و جوریه !)
  6.  وزن دستگاه : ۳.۸ kg
  7. ظرفیت سینی کاغذ :  به صورت استاندارد حدود ۱۵۰ برگ (A4)
  8.  حافظه دستگاه : ۳۲ مگابایت ( امکان ذخیره اطلاعات فایل و اسناد در صورت نبود کاغذ و چاپ آن در زمان دیگر)
  9.  امکان اتصال به سیستم از طریق کابل USB  و نیز شبکه بی سیم wifi که این امکان را فراهم می کند ؛ تا کاربران از راه دور و بدون اتصال فیزیکی به رایانه و یا دستگاه های هوشمند دیگر، انواع فایل و اسناد موردنیاز خود را ارسال کنند .
  10.  کیفیت بسیار خوب  در اسکن و چاپ و سرعت چاپ بالا و بهره وری بیشتر همراه با هزینه کمتر؛ که همواره از بارزترین ویژگی های محصولات تولیدی کمپانی اچ پی بوده هست .
  11. این پرینتر مانند تمامی محصولات دیگر اچ پی ؛ دارای طراحی ظریف و زیبا و همچنین بدنه بسیار مقاوم و با کیفیتی هست که هر گونه آسیب پذیری به دستگاه رو به حداقل میرسونه .
  12. توجه داشته باشید این دستگاه (پرینتر HP111w) فاقد قابلیت چاپ دورو و همچنین چاپ رنگی می باشد. و برای چاپ اسناد به صورت دو رو باید پشت و رو کردن کاغذ توسط خود شخص انجام شود.
  13. دارای قابلیت خاموشی خود کار در صورت استفاده نکردن دستگاه به مدت طولانی ؛ جهت محافظت از عمر و کارایی دستگاه ؛ می باشد .

 

 

پرینتر HP111w

نمایندگی رسمی HP | پرینتر HP111w

ما در این پست به بررسی جزئیات و کاربرد پرینتر HP111w پرداختیم . همانطور که میدانید ؛ انواع گوناگون پرینترها برای استفاده در محل کار و همچنین امروزه در منازل و استفاده شخصی بسیار پرکاربرد و الزامی هستند.

از آنجایی که اچ پی مانند هر کمپانی دیگری ، انواع مختلفی از چاپگر ها با کاربرد های بخصوص خود را ارایه می دهند ؛ می توانید جهت آشنایی بیشتر با کاربرد ها و تفاوت های انواع پرینتر های اچ پی با کارشناسان نمایندگی همراه شوید. و در آخر بهتر است بدانید که ، برای کارایی بهتر و آسان تر و بهره وری بیشتر از چاپگر خود ؛ می توانید از اپلیکیشن HP smart  ؛ استفاده کنید .

 

مشخصات تونر پرینتر HP111w

همانطور که میدانید ؛ تونر ها و کارتریج ها از مهم ترین قطعات مصرفی در انواع مختلفی از پرینتر ها به شمار می روند . و کارتریج مناسب این دستگاه (پرینتر HP111w )؛ مدل hp 150 A می باشد.

که دارای توانایی چاپ حدود ۹۷۰ برگ (تک رنگ) می باشد . توجه داشته باشید که طراحی چاپگر های اچ پی به گونه ای است که فقط برای استفاده از کارتریج هایی با تراشه های hp ؛ مناسب می باشد. و در صورت استفاده از تراشه های غیر اچ پی ؛ دستگاه چاپگر اقداماتی فعال جهت انسداد آن انجام می دهد .

 

مشخصات تونر پرینتر HP111w