تک کاره جدید اچ پی | HP 304A . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینترهای تک کاره جدید hp تحقیقات لازم را انجام داده و اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانطور که می دانید برند اچ پی از سری کمپانی های محبوب در ساخت ماشینهای اداری و رایانه ای به حساب می آید. و همچنین از محصولات این برند در این زمینه استقبال زیادی می شود. در همین جهت تیم تخصصی اچ پی در نظر دارد تا با معرفی پرینتر های جدید ، مزایا و معایب دستگاه ها را بررسی نماید. در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

تک کاره جدید

تک کاره های جدید اچ پی چه تغییری نسبت به قبل کردند اند؟ لازم به ذکر است که کمپانی اچ دی سالیان زیادی در زمینه ی طراحی و تولید ماشینهای اداری همچون پرینترها فعالیت دارد. طبق استانداردهای لازم کمپانی اچ پی محصولات خود را در رده های متفاوتی به بازار عرضه می نماید. ما در این پست تصمیم داریم تا قابلیت های جدید پرینتر های تک کاره ی اچ‌پی را بررسی کنیم. و در ارتباط با آنان توضیحات لازم را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

تک کاره جدید
تک کاره جدید

لازم به ذکر است که در این پست در ارتباط با مشخصات ظاهری و فنی پرینتر لیزری مشکی جدید اچ پی مدل 304A که نوع کاربری تک کاره را دارد می پردازیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری تک کاره اچ پی با کارشناسهای ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

پرینتر لیزری مشکی

در این بخش از آن داریم تا در ارتباط پرینترهای لیزری مشکی توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانگونه که از نام این محصول مشخص می باشد این پرینترها تنها قابلیت چاپ به صورت رنگ مشکی را دارند. عموماً از این دستگاه ها برای سازمان ها و ارگان های اداری استفاده می شود.

توانایی چاپ به صورت سیاه و سفید این امکان را به هر فرد با فضای کاری متفاوت می دهد تا اسناد خود را با کیفیت بالا در کوتاهترین زمان به چاپ برساند. کمپانی اچ دی در جهت صرفه جویی در هزینه های کاربران و ارائه محصولی مناسب دستگاههای خود را طبق استانداردهای موجود دسته‌بندی کرده است. این بدین معنی است که شما می توانید با هر نوع بودجه پرینترهای لیزری مشکی hp را از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. همچنین پرینترهای لیزری مشکی به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

دسته بندی پرینتر های اچ پی | تک کاره جدید

دسته اول پرینترهای لیزری مشکی ، تک کاره می باشد. همانگونه که از نام این دسته مشخص است و ما در این پست به آن اشاره مستقیم کردیم. این دستگاهها طرح ها توانایی انجام پرینت را به کاربران ارائه می دهند.دسته دوم مربوط به پرینتر های لیزری مشکی سه کاره می باشد. همانطور که می دانید هر فضای اداری نیاز به دستگاه های متناسب با اداره جات و کارهای اداری دارد. از این رو نمایندگی اچ پی با طراحی پرینترهای سه کاره علاوه بر صرفه جویی در هزینه کاربران خود دستگاه‌های پرطرفدار و با کیفیت طراحی کرده است. پرینترهای لیزری مشکی سه کاره توانایی انجام پرینت، کپی و اسکن را به کاربران ارائه می دهند.

اما دسته بعدی که باید آن را معرفی کنیم. مربوط میشود به پرینتر های لیزری مشکی چهار کاره. این چاپگرها از چاپگرهای سه کاره تکمیل تر بوده و توانایی انجام کارهای گسترده‌تری را به کاربران می دهند. تنها تفاوت پرینترهای چهار کاره نسبت به سه کاره های اچ پی اضافه شدن قابلیت فکس می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسی‌های ما در نمایندگی رسمی فروش hp در ایران  02189392000 در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چهارکاره مشکی 225 اچ پی بروی لینک کلیک نمایید.

 

دسته بندی پرینتر های اچ پی
تک کاره جدید

 

مشخصات HP LaserJet 304A

در این لحظه تصمیم داریم تا مشخصات پرینتر جدید اچ پی که به صورت تکنولوژی تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است را بررسی نماییم. پیشنهاد می‌شود تا در ادامه همراه ما بوده و از مشخصات این دستگاه بهره مند شوید ‌.ابتدا با ظاهر این دستگاه آشنا می شویم. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 304A جز دستگاههای جدید کمپانی می باشد. که توانایی چاپ به صورت سیاه و سفید را دارد.

ظاهر این دستگاه همانند نسخه های پیشین خود ساده می باشد. همانطور که میدانید این دستگاه تنها قابلیت پرینت را به کاربران ارائه می دهد یا به اصطلاح 304A در دسته ی تک کارهای لیزری مشکی قرار گرفته است. وزن این دستگاه با کارتریج به 8 کیلوگرم می رسد و می توان از آن در فضاهای کوچک استفاده کرد. طبق کاتالوگ رسمی این دستگاه، 304A به عنوان یک چاپگر خانگی ، اداری به بازار عرضه شده است. در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه توضیحات کامل تری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

مشخصات HP LaserJet 304A
تک کاره جدید

 

مشخصات فنی پرینتر 304A باید بدانید که این دستگاه ظرفیت ورودی کاغذی تا 150 برگه ی A4 را دارد. یکی از اصلی‌ترین مواردی که کاربران هنگام خرید به آن می‌پردازند سرعت چاپ دستگاه می باشد. پرینتر لیزری 304A توانایی چاپ 30 برگ را در دقیقه دارد و همین موضوع باعث شده تا این دستگاه جزء پرینترهای پر سرعت به حساب بیاید. کیفیت چاپ این دستگاه طبق کاتالوگ رسمی آن 600 در 600 نقطه در اینچ اندازه گیری شده است. همچنین پرینتر لیزری مشکی اچ پی 304A دارای یک صفحه نمایشگر line lcd2 می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

کارتریج پرینتر 304 اچ پی

کارتریج یکی از مهمترین قطعات مصرفی موجود در پرینترهای اچ پی به حساب می‌آید. در نظر داشته باشید که کارتریج ها با ایجاد رنگ و استفاده از تکنولوژی های منحصر به خودشان در مرحله آخر اسناد شما را چاپ می نمایند. پس در ارتباط با  اهمیت و وظیفه آنها آشنا هستیم. در ارتباط با کارتریج پرینتر 304 لیزری مشکی بهتر است بدانید که این قطعه مصرفی در کمپانی به مدل 59A معروف می باشد. کارتریج از کیفیت بسیار بالایی در صنعت چاپ بهره‌مند می باشد. و تا کنون در چندین دستگاه چاپ مورد استفاده و استقبال قرار گرفته.

اما در ارتباط با کیفیت این کارتریج بهتر است بدانید که هیچگاه از کارتریج های طرح و غیر اورجینال استفاده نکنید‌‌. زیرا که این کارتریج ها علاوه بر آسیب رساندن به پرینترهای لیزری ما باعث خروجی بی کیفیت اسناد هم می شوند. پیشنهاد می شود در جهت کسب اطلاعات بیشتر و صرفه جویی در هزینه های خود از کارتریج های اورجینال و شرکتی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp در شعبه ی اصلی اچ پی 02189392000 استفاده نمایید.

 

فروش پرینتر تک کاره ی HP

در بخش آخر تصمیم داریم تا شما را با نحوه خرید  پرینترهای لیزری تک کاره آشنا کنیم. همانطور که می دانید. پرینترهای اچ پی استانداردهای جهانی طراحی و بازار عرضه می‌شوند. یکی از این دسته ها به نام پرینتر لیزری تک کاره می باشد که تنها توانایی چاپ را بر عهده دارد. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری پیشنهاد می کند که جهت خرید مطمئن و استفاده از خدمات پس از فروش دستگاه های اچ پی به نمایندگی رسمی مراجعه نمایید. زیرا که پرینترهای اچ پی در مراکز غیر مجاز دارای تاییدیه و خدمات پس از فروش می باشند. و کاربران پس از تهیه این دستگاه آن می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت و خدمات پرینتر های لیزری تک کاره با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

فروش پرینتر تک کاره ی HP
تک کاره جدید