باطری لپتاپ HP 4540 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مهمترین و پرفروش ترین لپ تاپ های اچ پی یعنی سری 4540 بررسی های لازم را انجام داده و سپس باتری این دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رمی فروش همراه باشید.

قابل توجه تمامی مصرف کنندگان لپ تاپ برند اچ پی ، شما می توانید تمامی قطعات جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت شرکتی از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش مجاز دریافت نمایید. جهت خرید و یا استفاده از گارانتی HP با کارشناسان همراه شوید.

 

 

باطری لپتاپ HP 4540

همانطور که می دانید لپ تاپ های اچ پی در دسته ، لپ تاپ های محبوب در زمینه ی ماشین های رایانه ایی قرار دارند. این لپ تاپ ها در جهت خرید و شناسایی آسان تر نسبت به سایر برند های ، توسط کمپانی اچ پی در دسته های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه می شوند. لپ تاپ اچ پی 4540 میز از سری لپ تاپ های محبوب در دسته لپ تاپ های Probook می باشد.

طی گزارش های اخیر کاربران ، و سوالات بسیاری که در زمینه ی قطعات جانبی ، Probook 4540 از کارشناسان ما پرسیده شده بود . تصمیم گرفتیم تا این بخش را به قطعات جانبی و معرفی این محصول اختصاص دهیم.

 

 

 

باطری لپتاپ HP 4540
باطری لپتاپ

 

 

لپ تاپ اچ پی HP 4540 در دسته ی پروبوک ها از یک باتری اکسترنال یا همان باتری خارجی استفاده می کند. نحوه ی قرار گیری این باتری در لپ تاپ ها به صورت دستی بوده و تمامی کاربران می توان به راحتی این کار را انجام دهند.

اچ پی برای Probook اچ پی سری 4540 خود از یک باطری 4400 میلی آمپر استفاده می نماید. این باتری 6 سلولی در حالت استاندارد توانایی بالایی در شارژ دهی به کاربران می دهد. همچنین این قطعه با توجه به نوع عملکرد خود در سری لپ تاپ های 4540
میزان ولتاژ 11.1 ولتی را ایجاد می نماید.

 

 

HP Probook 4540 accessories

همانطور که در توضیحات اولیه خدمتتان عرض نمودیم لپ تاپ 4540 در دسته لپ تاپ های پروبوک اچ پی قرار می گیرد. سالیان بسیاری از ساخت این دستگاه می گذرد . اما کوالیتی بالای این دستگاه باعث شده تا همچنان این دستگاه در معرض توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین لازم به ذکر است. که این لپ تاپ در سری های New با پسوند S نیز ساخته شده است.

شما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ کارکرده 4540S با کارشناسان ما در نمایندگی رمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

 

 

HP Probook 4540 accessories
باطری لپتاپ 4540

 

 

چندین نکته پیش از خرید باتری برای لپ تاپ های اچ پی باید توسط خریداران و مصرف کنندگان ، مورد توجه قرار گیرد که در این بخش به آن اشاره خواهیم داشت.

در قدم اول به هیچ عنوان از باطری های فیک و طرح ، استفاده نکنید.( زیرا که این باتری ها با عملکرد نادرست خود ، لپ تاپ شما را در معرض آسیب دیدگی قرار می دهند)
شارژ اولیه ی باتری های نو ، یکی از نکاتی است که پس از خرید باید به آن توجه ویژه ایی داشته باشید. ( عموما بروی کاتالوگ تمامی باتری های اچ پی میزان شارژ اولیه ، یادداشت می شود.)
استفاده ی طولانی مدت از باتری های خریداری شده.سلامتی باتری و دستگاه را به خطر می اندازد. ( پیشنهاد می شود تا در صورت کار مداوم ، با خارج نمودن باطری ، و قرار دادن لپ تاپ به برق مستقیم را انجام دهید.)

به هیچ عنوان نگذارید باطری تا آخرین میزان شارژ خود خالی شود. ( این کار باعث مستهلک شدن قطعات جانبی ، چون باتری می شود ) جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی نمایندگی پروبوک های اچ پی در ایران HP همراه شوید.