کارتریج لیزری رنگی اچ پی شامل چهار کارتریج رنگی با تونرهای آبی (Cyan)، قرمز (Magneta)، زرد (Yellow) و مشکی (Black) است.کاربر می تواند با توجه به نیاز خود هم بصورت تک رنگ و هم به شکل ست کامل چهار رنگ آن را سفارش دهد.در این مقاله، به بررسی دقیق تر مشخصات کارتریج hp 5225 می پردازیم.

 

کارتریج های لیزری رنگی اچ پی

 

تمام نیازهای چاپی تجاری رنگی خود از کارت پستال ها گرفته تا اسناد در سایز بزرگ، با این چاپگر دسکتاپ همه کاره و مقرون به صرفه A3 پوشش دهید.تعداد کارتریج های لیزری اچ پی 5225 چهار عدد است که هریک، مدل و تعداد پرینت مختص خود را دارد:

 

در نظر داشته باشید که شما می توانید برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی سفارش این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. در نظر داشته باشید که کیت 5225 شامل چهار رنگ با مشخصات ذیل می باشد :

 

یک کارتریج مشکی رنگ 307A دارای پارت نامبر CE740A

لیزرجت کارتریج آبی رنگ 307A دارای پارت نامبر CE741A

کارتریج زرد رنگ 307A دارای پارت نامبر CE742A

کارتریج قرمز رنگ 307A دارای پارت نامبر CE743A

 

 

کارتریج های لیزری رنگی اچ پی
کارتریج های لیزری رنگی اچ پی

 

 

مشخصات کارتریج های لیزری رنگی اچ پی

کیفیت برتر چاپ را با تونر HP ColorSphere، سرعت سریع، سهولت استفاده و قابلیت اطمینان بی نظیر تجربه کنید.این تونر کارتریج در مواقع ضروری به شما هشدار می دهد که کارتریج چاپی شما کم است.درام تونر کارتریج لیزری برای هر رنگ کارتریج جدا است. به منظور اطلاع از قیمت درام کارتریج لیزری اچ پی 5225 با ما تماس بگیرید.

 

تعداد و کیفیت چاپ کارتریج لیزری رنگی اچ پی | کارتریج های لیزری رنگی اچ پی

 

کارتریج های لیزری 5225 دارای ظرفیت 7300 برگ و با ظرفیت چاپ رنگ مشکی 7000 برگ هستند.شما می توانید کارتریج های این پرینتر را نیز شارژ نمایید.قیمت پرینتر و کارتریج های اچ پی در بازار با نوسان همراه است.به همین دلیل، به منظور آگاهی از قیمت این محصولات با نمایندگی اچ پی آبا تماس بگیرید.همچنین به منظور شارژ کارتریج می توانید با نمایندگی هماهنگی های لازم را انجام دهید. نمایندگی مجاز HP در شیراز 

 

نوسانات قیمتی در سیستم باعث شده تا کاربران نتوانند به صورت ثابت در ارتباط با هزینه های این کارتریج ها اطلاعاتی داشته باشند. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای دریافت لیست قیمت کارتریج های اچ پی همه روزه با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

 

 

 

نوع پرینترهایی که با این کارتریج ها کار میکنند

 

پرینتر اچ پی 5225، درواقع چاپگری لیزری در سایر A3 است که در سه مدل در بازار عرضه شده است: printer hp 5225 – printer hp 5225n – printer hp 5225dn این سه مدل پرینتر دارای یک سری ساخت هستند و از یک مدل کارتریج های لیزری استفاده می کنند.

 

دریافت مشاوره از نمایندگی اچ پی آبا |کارتریج های لیزری رنگی اچ پی

 

دستگاه کپی و پرینتر هایی که چاپ رنگی ارائه می دهند، چهار رنگ کارتریج مجزا را مورد استفاده قرار می دهند. می توانید کارتریج موردنظر خود را که می دانید متناسب با دستگاه شماست، از ما خریداری کنید. در نظر داشته باشید که هر یک از پرینتر های لیزری رنگی دارای یک شناسه ی مخصوص از کارتریج ها می باشند. لذا در نظر داشته باشید که هنگام خرید از کارتریح های سازگار با نوع چاپگر خود استفاده نمایید.

 

هر کارتریج مشخصاتی منحصربفرد دارد و با برخی دستگاه ها سازگاری دارد. برای آشنایی بیشتر و خریدی مطمئن، می توانید از نمایندگی اچ پی آبا مشاوره دریافت نمایید.

مشاورین ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مفتخر اند تا در زمینه ی فروش و تعمیرات قطعات مصرفی ماشین های اداری اچ پی راهنمایی های لازمه را برای شما کاربران گرامی انجام داده و در سریعترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصولات ، با شما همراه شوند.