از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس استعلام کنید.  کارتریج خود در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات کارتریج های لیزری و جوهر افشان و طریقه شناسایی آنها مطالب مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ادامه با ما و تیم تخصصی اچ پی همراه شوید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان گرامی ارائه دهیم.

 

از مدل پرینتر

همانطور که می دانید یکی از مهمترین قطعات در پرینترهای hp مربوط به مواد مصرفی چون کارتریج ها می شود. کارتریج ها انواع متفاوتی دارند که در کنار همدیگر یک مجموعه‌ای است مواد مصرفی چاپگر ها را تشکیل می دهند. هر یک از این کارتریج ها دارای مدل و شناسه محصول مختص به خود می باشد. همین امر باعث شده تا شرکت تولید کننده برای هر یک از پرینتر های خود از کارتریج مخصوصی استفاده نماید. حال ما تصمیم داریم تا در ارتباط با شناسایی این کارتریج ها یکسری نکات را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما در ادامه همراه شوید.

 

از مدل پرینتر
از مدل پرینتر

مراحل شناسایی محصولات HP

در قدم اول هنگامی که شما یک پرینتر را به عنوان چاپگر مختص به نوع کار خود انتخاب می کنید می توانید مدل کارتریج آن را از طریق بروشور و کاتالوگ هایی مشخصات فنی دستگاه را نوشته اند ببینید. لازم به ذکر است که پرینترهای hp در هر دسته ای از کارت های مختص به خود استفاده می کنند و همین امر باعث شده تا چندگانگی در مدل کارتریج محصولات ایجاد نشود.

 

مراحل شناسایی محصولات HP
از مدل پرینتر

 

در قدم  دوم ممکن است که شما ، مدل کارتریج خود را فراموش کرده باشید . یا حتی بروشور و اطلاعات کافی نیز نسبت به دستگاه خود نداشته باشید. در مواجه با این مسئله بهترین راه ، جستجو مدل پرینتر در وبسایت رسمی نمایندگی‌ فروش و خدمات پس از فروش اچ پی می باشد . با چند کلیک ساده شما می توانید نام پرینتر خود را در صفحه ی اصلی نمایندگی رسمی اچ پی تایپ نموده و پس از چند ثانیه تمامی Details دستگاهتان را به صورت کامل دریافت نمایید. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همواره در تلاش است تا بتواند خدمات خود را با بالاترین کیفیت و سرعت خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد.

 

دسترسی به مدل پرینتر و کارتریج

اما در مرحله سوم ممکن است که شما در مکان یا محیطی قرار بگیرید که دسترسی به اینترنت نداشته باشید. در این شرایط با چند ترفند ساده می‌توانید مدل کارتریج خود را بدست بیاورید. ابتدا سعی کنید که درب اصلی پرینتر خود را که در آن کارتریج قرار گرفته باز کنید. سپس با احتیاط کامل کارتریج را از پرینتر جدا کرده و این قطعه کامل بررسی کنید. معمولا بروی بدنه ی این کارتریج ها مشخصات فنی و نام مدل بروی بدنه ی این دستگاه حک شده است. از این طریق شما می توانید بدون دسترسی به اینترنت و بدون هیچ‌ دغدغه ای نام کارتریج مورد نطر خود را پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارور کارتریج در پرینتر های HP بروی لینک ضربه بزنید.

 

دسترسی به مدل پرینتر و کارتریج
از مدل پرینتر

 

 

در مرحله ی چهارم شما می توانید با جستجوی پارت نامبر کارتریج خود بروی دستگاه ، به مدل دقیق دست پیدا کنید. به طور مثال در کارتریج‌ های لیزری 85A میتوان پارت نامبری به کد CE285A را یافت نمود. این سریال نامبر به ما کمک می کند تا به مدل دقیق کارتریج دست پیدا کنیم. همچنین لازم به ذکر است که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مفتخراند تا در این زمینه همیار و همراه شما کاربران گرامی باشند. از این رو تنها کافیست با ما در نمایندگی به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

 

تصویر مرتبط با از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس استعلام کنید - 5 1
از مدل پرینتر

 

 

پنل استعلام نمایندگی اچ پی

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تلاش است تا همواره خدماتی نوین را به کاربران خود ارائه دهد. از این رو نمایندگی با ایجاد فضایی مناسب در جهت کسب اطلاعات کاربران خود ، پنلی را با کمک تیم تخصصی خود طراحی و در معرض عموم قرار دهد. شما با پنل مخصوص استعلام کارتریج نمایندگی اچ پی قادر خواهید بود تا به اطلاعات مورد نیاز خود در ارتباط با پرینتر و کارتریج بدست آورید. جهت مراجعه به پنل مخصوص کارتریج و پرینتر های اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر استعلام کارتریج شوید‌. همچنین در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در زمینه ی فروش کارتریج های اچ پی نیز می تواند همراه شما کاربران گرامی باشد. تنها کافیست برای ثبت سفارش کارتریج های خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

پنل استعلام نمایندگی اچ پی
از مدل پرینتر

 

شناسایی پرینتر اچ پی

همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید تمامی این خدمات را به صورت بالعکس از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش دریافت نمایید. این موضوع بدین معنی است که نمایندگی با ساخت پنل استعلام بستری مطمئن و دقیق را جهت شناسایی کارتریج و پرینتر های مورد مصرف ایجاد نموده. تا تمامی کاربران به راحتی از خدمات آن بهرمند شوند. در نظر داشته باشید که تمامی خدمات نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در جهت رفاه و رضایت حال کاربران به صورت شرکتی با ضمانت نامه ی معتبر ارائه خواهد شد . با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید ‌.

 

شناسایی پرینتر اچ پی
از مدل پرینتر