چاپگر HP 430F | چهارکاره ی سیاه و سفید. در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از چاپگر های چهار کاره ی اچ پی محبوب بررسی لازم را انجام داده و مختصری از آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه هماره تیم تخصصی و نمایندگی مرکزی اچ پی بوده و از اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

چاپگر HP 430F

 

ما در این پست به بررسی پرینتر لیزری 430 چهارکاره ی مشکی می پردازیم تا با آشنایی بیشتری نسبت به مشخصات فنی این دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانطور که گفته شد. اچ پی 430F در دسته پرینتر های چهار کاره ی اداری اچ پی به حساب می آید. کوالیتی بالا به همراه گرافیک مناسب سخت افزار این دستگاه ؛ باعث شده تا 430 در مقایسه با سایر پرینتر های دیگر محبوبیت بیشتری داشته باشد. چاپ ، کپی ، اسکن و فکس از سری کارهای این پرینتر لیزری مشکی می باشد. در ادامه با همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  نصب چاپگر در سیستم عامل ویندوز  بروی لینک کلیک نمایید.

 

چاپگر HP 430F
چاپگر HP 430F

 

چاپگرهای چهار کاره عمدتا مورد استفاده ی محیط های اداری و سازمانی به حساب می آیند. زیرا که این دستگاه ها تمامی قابلیت های مربوط به امور اداری را در یک دستگاه به کاربران ارائه می دهند. فروش این سری از چاپگر های اچ پی بسیار بالات بوده و hp 430f پس از معرفی دارای محبوبیت بالایی قرار گرفت .زیرا که این دستگاه علاوه بر کیفیت خوب ، قیمت مقرون به صرفه ایی را به کاربران ارائه می دهد. شما می تواندی جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

پرینتر لیزری مشکی HP

همانطور که گفته شد اچ پی چهارکاره ی 430F به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی با کیفیت مناسب در جهت چاپ و ارائه ی خدمات اداری به کاربران ارائه می دهد. همانطور که می دانید یکی از مهمترین قابیلت هر پرینتر ، چاپ با کیفیت بالا به همراه سرعت مناسب می باشد. مطمئنا این قابلیت علاوه بر کمپانی برای بسیاری از افراد قابل توجه می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

پرینتر لیزری مشکی HP
چاپگر HP 430F

 

پرینتر لیزری مشکی HP 430F در دسته پرینتر های چهارکاره با تکنولوژی چاپ تک رنگ می باشد. از این رو از این دستگاه عموما در فضا های اداری استفاده می شود . زیرا که قابلیت چاپ تک رنگ به همراه ، سرعت و کیفیت عموما مناسب محیط های اداری می باشد. در ادامه توضیحات بیشتری را در ارتباط با تعمیرات ، مشخصات فنی ، کارتریج و ضمانت نامه ی فروش این دستگاه خواهیم داد. از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید تا از خدمات شرکتی کمپانی مطلع شوید.

 

مشخصات فنی HP 430F

همانطور که در این پست بار ها و بار ها به آن اشاره شد . چاپگر HP 430F در دسته چاپگر های محبوب کمپانی HP  به حساب می آید. اچ پی 430 توسط مهندسین این کمپانی در ابعاد  322×388×419 و همچنین با وزن 14 کیلوگرمی طراحی و به بازار عرضه شده است. در مجموع گزینه ی مناسبی برلای مصرف اداری به حساب می آید. شما می توانید به راحتی با قرار دادن این دستگاه در هر فضایی از قابلیت های زیاد این دستگاه بهرمند شوید. عملیات اسکن ، کپی ، فکس و چاپ مجموع وظایف 430 به حساب می آید که شما را از سایر دستگاه های اداری بی نیاز می سازد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی HP 430F
چاپگر HP 430F

 

سینی کاغذ چاپگر HP 430F حداقل اجازه ی استفاده از 250 برگ A4 را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. این حجم بالا باعث می شود تا شما در بازه زمانی های بلند تری نیاز به شارژ کاغذ داشته باشید. همچنین این دستگاه دارای چندین سینی کاغذی چند منظوره می باشد. که شما می می توانید در عملیات چاپ از آن استفاده کنید. HP 430F تمامی سایز کاغذ های استاندارد A4 – A5 -B5 و … را ساپورت می کند و شما می توانید اسناد خود را در ابعاد متفاوتی چاپ نمایید.پردازنده ی 1200 مگاهرتزی و حافظه ی 2 گیگابایتی به شما کمک می کند تا اسناد خود را در فضای مناسب ، با سرعت و امنیت بالا به چاپ برسانید.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 430F

همانطور که می دانید یکی از مهمترین عوامل چاپ و کیفیت بالا ، مربوط به کارتریج پرینتر های لیزری می باشد. کیفیت و نوع ساخت کارتریج هر پرینتری نقش مستقیمی در نحوه ی چاپ و کیفیت اسناد خروجی دارند. چاپگر HP 430F از کارتریج لیزری مشکی 58A استفاده می نماید. 58 از سری نام های آشنا در صنعت قطعات مصرفی به حساب می آید و همواره کیفیت و چاپ مناسب این کارتریج زبان زد می باشد.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 430F
چاپگر HP 430F

 

اچ پی 58A توانایی چاپ تا 3500 برگ A4 را به کاربران ارائه می دهد و شما می توانید از قابلیت های این دستگاه به همراه کارتریج استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و ضمانت نامه ی کارتریج لیزری مشکی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش وخدمات پس از فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

ضمانت نامه ی فروش HP 430F

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد تا برای کسب رضایت مشتریان و همچنین ارائه خدمات شرکتی اچ پی تمامی محصولات این کمپانی را با ضمانت نامه ی شرکتی به کاربران ارائه نماید. از این رو شما می تواندی بدون هیچ دغدغه ایی با مراجعه به یکی از نمایندگی های اچ پی ؛ تمامی محصولات این کمپانی را با پک اورجینال و گارانتی شرکتی تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با واحد تعمیرات HP با ما در ارتباط باشید.

 

ضمانت نامه ی فروش HP 430F
چاپگر HP 430F