چاپگر HP 415W | پرینتر جوهرافشان تانک دار اچ پی  ، امروز تصمیم گرفتیم تا در رابطه با یکی از برترین پرینتر های جوهر افشان در بازار برای شما یک نقد و بررسی جزئی انجام دهیم. در هفته‌های اخیر بسیاری از کاربران به دنبال این بودند. که در رابطه با این پرینتر جوهر افشان اچ پی کمی بحث و گفتگو کنیم. در نظر داشته باشید که مدل تانکدار ، جوهر افشان از سری مدلهای جدید بازار به نام ۴۱۵ می باشد. همچنین یکی از قابلیتهای این دستگاه که بسیار محبوب شده است. تانک جوهر ای است که در این دستگاه اچ پی استفاده کرده. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات فنی و خصوصیات این دستگاه آشنا شویم.

 

 

چاپگر HP 415W

در نظر داشته باشید پیش از اینکه به سراغ نقد و بررسی این دستگاه برویم . چاپگر HP 415W را به طور معمولی و وایرلس طراحی و به بازار عرضه کرده است. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگویی شما خواهیم بود.

 

چاپگر HP 415W
چاپگر HP 415W

 

همانطور که گفته شد نقد و بررسی امروز ما در رابطه با یک پرینتر جوهر افشان دارای تانک  اچ پی می باشد. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد با گذشت زمان و به روی کار آمدن طراحی‌ و تکنولوژی های جدید . همچنان از کاربران و مصرف کنندگان پرینترهای جوهرافشان اچ پی می باشد. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از کسب و کارها در زمینه های مختلف نیازمند پرینترهای جوهر افشان اچ پی هستند. زیرا این پرینترها کیفیت و وضوح رنگ بیشتری را به ما ارائه می‌دهند.

 

خدمات پس از فروش پرینتر جوهری HP

در این قسمت تصمیم گرفته ایم تا به سراغ بحث اصلی خودمان یعنی نقد و بررسی چاپگر HP 415W در دسته جوهر افشان های دارای تانک بپردازیم. یکی از قابلیت‌های خاصی که این دستگاه در اختیار ما می‌گذارد. توانایی چند کار بودن آن می باشد. بهتر است بدانید که HP 415w علاوه بر چاپ قابلیت های دیگری را نیز به ما ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر  با این دستگاه آشنا شویم.

 

خدمات پس از فروش پرینتر جوهری HP 
چاپگر HP 415W

 

همانطور که گفتیم HP 415w از سری پرینترهای جوهر افشان اچ پی به شمار می رود که شما می توانید از آن استفاده نمایید. همچنین نوع تکنولوژی این دستگاه به صورت رنگی طراحی شده است. که شما بتوانید بدون هیچ مشکلی با استفاده از تانک ، از این دستگاه برای چاپ اسناد یا تصاویر خود استفاده کنید. پیش از تحقیق در رابطه با این پرینتر در نظرسنجی‌های مختلف دیده شده بود که کاربران به دنبال آن بودند. که نوع کاربری این دستگاه را در یابد. در رابطه با پرینتر های جوهر افشان به ندرت می توان نحوه کاربری را مشخص نمود. چاپگر HP 415W از کیفیت و سرعت بالایی در حوزه چاپ بهره‌مند می باشد. از همین رو می‌توان این دستگاه را به عنوان یک دستگاه خانگی و اداری دسته بندی نمود.

 

 

وایرلس پرینتر HP ink tank 415W

پسوند w در این دستگاه به ما یادآوری می کند که چاپگر HP 415W ، قادر به چاپ اسناد به صورت وایرلس می باشد. شما میتوانید با استفاده از این دستگاه، اسناد خود را بدون استفاده از هر نوع کابل ورودی و خروجی چاپ نمایید. کاربران بسیاری از این قابلیت پرینترهای اچ پی رضایت کامل را دارند. زیرا که شما میتوانید به راحتی از اسناد یا تصاویر خود را بدون فوت وقت چاپ نمایید.

 

وایرلس پرینتر HP ink tank 415W
چاپگر HP 415W

 

چاپگر سه کاره ی HP 145W

اگر بخواهیم به بخش کیفیت این دستگاه ورود نماییم. باید بگویم که بدون شک جوهر افشان چاپگر HP 415W دارای کیفیت و وضوح رنگ بسیار زیاد در خروجی اسناد می باشد. کیفیت چاپ این دستگاه ها با مقدار DPI محاسبه می گردد. پرینترجوهرافشان اما موفق به کسب یکی از بالاترین رتبه های کیفیت یعنی 1200*1200 DPI شده است.  در بخش کپی پرینتر جوهرافشان HP 415w توانایی خروج اسناد با کیفیت 600*600 DPI رو دارد. شما میتوانید با استفاده از این دستگاه در بخش کپی، خروجی ۶۰۰dpi  را دریافت نمایید.

 

چاپگر سه کاره ی HP 145W
چاپگر HP 415W

 

قابلیت دیگری که این دستگاه به ما ارائه می دهد. اسکن اسناد می باشد. شما می توانید با خرید یک دستگاه پرینتر ، از سایر قابلیت های ماشین های اداری این دستگاه همانند کپی و اسکن استفاده نمایید. همین قابلیت ها پرینتر جوهرافشان ۴۱۵ وایرلس و ما را در دسته سه کاره های محبوب اچ پی قرار داده است. همچنین با ورود به لینک رو به رو می توانید ، نحوه ی نصب اسکنر HP 415W را در سیستم عامل ویندوز ، کامل دریافت نمایید.

 

سرعت پردازش پرینتر تانکدار 415 جوهری

اگر از کاربران حوزه چاپ هستید. و با پرینترهای اچ پی آشنایی جزئی داشته باشید. درمی‌یابید که پرینتر های جوهر افشان از سرعت بالایی در حوزه چاپ بهره‌مند نیستند ‌. البته این کندی را در مقابل با کیفیت بالا خروجی اسناد برای ما جبران می نمایند. در رابطه با سرعت چاپ این پرینتر جوهر افشان تانک دار باید بگوییم. که توانایی چاپ آن در دقیقه تقریبا بین ۷ تا ۱۰ برگه A4 می باشد.

 

سرعت پردازش پرینتر تانکدار 415 جوهری
چاپگر HP 415W

 

در سری های D این پرینتر جوهر افشان می توانید. از قابلیت چاپ به صورت دابلکس بهره مند شوید و اسناد خود را به صورت دورو به چاپ برسانید. در کل HP 415W با قابلیت های بی نظیر خود ما را در هر بخش شگفت زده خواهد کرد. همچنین قابلیت تانک این دستگاه باعث شده تا دیگر . نگرانی ، خشک شدن ، نازلها و جوهر در پرینتر های جوهرافشان را نداشته باشیم.

 

کارتریج های پرینتر HP ink tank 415W

همانطور که می دانید این سری از پرینتر های اچ پی دارای تانک به خصوص در پرینتر می باشد. از همین رو بهتر است با نحوه ی استفاده از آن و جوهرهای مورد استفاده ی این مخازن صحبت کنیم. جوهر های این دستگاه به ترتیب از رنگ مشکی  HP GT51 ، رنگ آبی  HP GT52 Cyan ، رنگ زرد GT52 yellow و در نهایت رنگ قرمز HP GT52 magenta  می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی خرید تانک جوهری HP ، با مشاوران ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

کارتریج های پرینتر HP ink tank 415W
چاپگر HP 415W