چاپگر HP 227SDN | پرینتر لیزری سه کاره اچ پی ، امروز قصد داریم تا شما را با یک پرینتر لیزری سه کاره در دنیای چاپ آشنا کنیم. طبیعتا باید مشخصات فنی، ظاهری، نحوه کار و سایر قابلیت های دیگر این پرینتر را با هم بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این سه کاره محبوب بحث کنیم.همانطور که می دانید امروزه صنعت چاپ و تولید چاپگرها توسط کمپانی hp روز به روز در حال پیشرفت می باشد. بدیهی است که در این بخش مصرف کنندگان تقاضای امکانات بیشتری از این کمپانی داشته باشند.

 

 

چاپگر HP 227SDN

و ما هم می‌دانیم که کمپانی اچ پی همواره در تلاش است که محصولات خود را با با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها به بازار فروش عرضه کند. اما امروز ما قصد داریم تا در رابطه با پرینتر لیزری مشکی HP SDN آشنا شویم. در گزارش‌های اخیر که توسط کاربران ارسال شده بود. دریافتیم که بسیاری از مصرف کنندگان و دوستداران hp خواهان معرفی پرینتر لیزری مشکی با قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به سایر پرینتر های درون بازار می باشند. در نظر داشته باشید که چاپگر HP 227SDN در دسته ی پرینترهای لیزر جت سه کاره قرار گرفته است.

 

چاپگر HP 227SDN

 

 

توصیه ما به شما کاربران عزیز نسبت به تهیه یک پرینتر لیزری این است. که حتماً پیش از خرید اولویت هایی نسبت به توقعات خود برای دستگاه تعریف کنید. به طور مثال می توانید نحوه ی چاپ این دستگاه ، نحوه کاربردی، تکنولوژی چاپ، وزن و سایر قابلیت های دیگر را پیش از خرید چک کنید. همچنین شما می توانید برای تهیه پرینتر لیزری مشکی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر HP تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

 

مشخصات پرینتر لیزری مشکی HP 227 | چاپگر HP 227SDN

به سراغ معرفی و بررسی پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP سری 200 SDN میرویم. بهتر است بدانید که این محصول اچ پی در دسته پرینتر های مقرون به صرفه و سبک معرفی شده است.اما این به این معنی نیست که قدرت و کیفیت چاپ در این پرینتر کاهش یافته باشد. در این بخش سعی داریم تا بیشتر با مشخصات فنی این پرینتر آشنا شویم. در نگاه اولیه HP سری 200 از نظر ظاهری پرینتر ای جمع و جور و مناسب برای شرایط کاری سبک طراحی و تولید شده است. وزن این دستگاه با کارتریج تقریباً حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد. توصیه ما نسبت به خریداران این است که از این پرینتر سبک، در خانه یا محل کار که نیاز به چاپ اسناد به طور گسترده نمی باشد. استفاده شود.

 

مشخصات پرینتر لیزری مشکی HP 227 | چاپگر HP 227SDN 

 

نوع طراحی ساده و شیک این دستگاه باعث شده تا با قرار گیری آن در هر محیط، به زیباترین شکل با دیزاین اطراف ارتباط برقرار کند. اما در رابطه با نحوه کارایی این دستگاه بهتر است بدانید که چاپگر HP 227SDN توانایی چاپ ، کپی و اسکن را دارد . به همین دلیل این دستگاه در دسته ی سه کاره های اچ پی قرار گرفته است. همانطور که می دانید پرینتر لیزری مشکی ما دارای قابلیت نت ورک و شبکه می باشد. برای نصب پرینتر سه کاره ی HP به شبکه ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

کیفیت چاپ در لیزرجت سه کاره HP

یکی از اولویت های هر شخص برای خرید پرینتر لیزری مشکی اچ پی ، کیفیت و توان کارایی می باشد. مطمئن باشید که پرینتر لیزری مشکی سه کاره ی اچ پی ، تمامی توقعات شما را در زمینه کیفیت خروجی کار برطرف خواهد کرد. زیرا که  کیفیت چاپ این دستگاه به 1200*1200 DPI می رسد. کیفیت نامبرده در پرینترهای لیزری مشکی، خروجی چاپ را بالاترین رزولوشن به پایان می رسانند.همچنین چاپگر HP 227SDN توانایی چاپ بر روی کاغذهای A4 ، A5 ، B5 راه دارد.

 

کیفیت چاپ در لیزرجت سه کاره HP 227SDN
چاپگر HP 227SDN

 

سرعت چاپ پرینتر HP 227 SDN

دومین موضوعی که در رابطه با پرینتر لیزری مشکی مورد نیاز است. که به آن بپردازیم توانایی چاپ یا به اصطلاح سرعت پرینتر می باشد. سرعت چاپ پرینتر لیزری مشکی ما در دقیقه عددی حدود به 40 برگه ی A4 می باشد. همچنین سرعت کپی این دستگاه همانند چاپ به 40 برگه ی A4 در دقیقه می رسد . به نظر کیفیت و سرعت این دستگاه بسیار مطلوب و مناسب می باشد. در رابطه با قابلیت اسکن این پرینتر لیزری مشکی باید اضافه کرد. که چاپگر HP 227SDN دارای یک درب فیدر با ظرفیت نگهداری ۳۰ برگه A4 می باشد. که شما می توانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

 

سرعت چاپ پرینتر HP 227SDN
چاپگر HP 227SDN

 

ظرفیت سینی کاغذ ای پرینتر ، تقریباً بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ برگه A4 می باشد. ظرفیتی مناسب در کنار سرعت مطلوب  و کیفیت عالی باعث شده تا کاربران چاپگر HP 227SDN را در صدر پرینتر های پرفروش سه کاره لیزری مشکی hp قرار دهند. اگر بخواهیم نگاهی کلی بر این پرینتر بیاندازیم. باید بگویم که پرینتر لیزری مشکی سه کاره دارای ظاهری ساده اما پردازنده‌ای قوی و کاربر پسند می باشد. شما میتوانید برای خرید پرینتر لیزری مشکی hp  با کارتریج اورجینال به کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت و با نازلترین قیمت پرینتر لیزری مشکی اچ پی 227 را برای شما ارسال خواهیم کرد.

 

کارتریج پرینتر HP 30A

کارتریج یکی از مهمترین قطعات است که در پرینترهای اچ پی باید به آن توجه بسیاری شود. نوع کارتریج، کیفیت چاپ، امکان شارژ مجدد و …  از نکات با اهمیتی است که اگر به آنها توجه کنیم در طول مصرف با مشکلی مواجه نخواهیم شد. از همین رو معرفی چاپگر HP 227SDN بهانه ای شده است تا بتوانیم. با کارتریج آن یعنی HP 30A آشنا شویم. آیا شما از آن دسته افراد هستید که در زمینه چاپ پیشینه‌ای دارید مطمئناً با نحوه کار و کیفیت کارتریج ها آشنا هستید. مهم است بدانید که  کارتریج 30A  شما می توانید پس از استفاده از این کارتریج ، و تمام شدن تونر درون کیس آن ، کارتریج 30 را مجددا شارژ نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و شارژ کارتریج HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.