چاپگر لیزری مشکی MFP 137 fnw | مرکز اچ پی  ، در این پست قصد معرفی پرینتر پرفروش HP لیزری مشکی مدل FNW را داریم. این پرینتر لیزری رنگی در دنیا طرفداران بسیاری دارد. یکی از مهمترین ویژگی این پرینتر ها سرعت و قدرت بالای سیستمی می باشد. تنظیم فکس در پرینتر HP ، شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات پرینتر های لیزری با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

چاپگر چندکاره لیزری

اکنون بررسی کوتاه چاپگر چندکاره لیزری چند کاره hp laserjet mfp 137 fnw خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه با ویژگی و خصوصیات این دستگاه بیشتر آشنا شویم. همانطور که گفته شد این دستگاه چند منظوره می باشد. این بدین معنی است که ۱۳۷ hp سه ویژگی اصلی دارد. پرینت ، کپی و اسکن. البته رابطه با این دستگاه باید از فکر کرد که hp laserjet mfp 137  دارای قابلیت اتصال به شبکه بی سیم می باشد.

 

چاپگر چندکاره لیزری
چاپگر چندکاره لیزری

 

دلیل معرفی و بررسی این دستگاه ، قیمت مقرون به صرفه و البته حفظ تمامی استانداردهای چاپ می باشد. دلیل دیگر محصولات این دستگاه در ایران همانطور که گفته شد. قیمت مقرون به صرفه و موجودی کامل تمامی قطعات این پرینتر برای تعمیر می باشد. از نظر طراحی چاپگر چندکاره لیزری 137  hp laserjet بسیار ساده و شکیل می باشد. کیفیت ساخت پرینتر نیز از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخت بالا است.

 

توان چاپ MFP 137 fnw | چاپگر چندکاره لیزری

از نظر فنی این پرینتر مناسب چاپ برای صفحات A4 و A5 می‌باشد. همانطور که میدانید این چاپگر برای چاپ .تک رنگ طراحی و ساخته شده است. و تنها توانایی چاپ اسناد به صورت رنگ مشکی را دارد. نوحه کاربری این دستگاه مناسب برای مصرف خانگی یا اداری می باشد. البته لازم به ذکر است که این دستگاه اندازه کوچک و جمع و جور دارد. و بیشتر مناسب با مکان اداره کوچک می باشد.

 

توان چاپ MFP 137 fnw 

 

سعی کنید ، اگر در دفاتر خود از عملیات چاپ استفاده می کنید و در ماه تعداد زیادی برگ چاپ نمی کنید پرینتر لیزری اچ پی HP 137 FNW برای شما مناسب می باشد.صفحه ی کنترل گر دستگاه بسیار ساده می باشد . در طراحی چاپگر چندکاره لیزری اچ پی لیزر جت 137 هیچ خبری از صفحه نمایش بزرگ و لمسی نیست. به جای آن این دستگاه دارای منوی خطی و دکمه ای می باشد.

 

مقدار چاپ و توان ماهیانه

در رابطه با این دستگاه و نوع کاربری نیز باید گفت که ، رقبای زیادی در بازار با این دستگاه رقابت می کنند. توجه داشته باشید که هنگام خرید پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی 137 FNW توجه داشته باشید که در آن از کارتریج اورجینال و مرغوب استفاده شده باشد. برای آشنایی با قطعات کارتریج لیزری HP کلیک کنید.

 

مقدار چاپ و توان ماهیانه  |چاپگر لیزری 

 

اسکن در پرینتر لیزری مشکی 137 به صورت A4 و A5 می باشد. حجم سینی ADF این دستگاه حداکثر 40 برگ می باشد. شما می توانید تا ۴۰ برگ به صورت کامل اسکن کنید. هنگامی که به پشت دستگاه نگاه می کنید. چندین پورت برق و اتصالات میبینید. کشتن دستگاه بسیار ساده است. که فقط برخی از اطلاعات را نشان می‌دهد که بیشتر آن مربوط به یادداشت های کارخانه ای است. در پشت دستگاه سوکت اترنت برای شبکه وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید تا ۱۰ دیوایس را به این دستگاه متصل کنید.

 

سرعت چاپ

دیگر درگاه‌های چاپگر چندکاره لیزری پرینتر لیزری مشکی hp 137 FNW مربوط به سوکت usb، پاور و سوکت برق می باشد. روی دستگاه دکمه کنترل پنل قرار گرفته است. به طور خلاصه طراحی ساده و به ظاهر کامل روی این دستگاه قرار گرفته. در این دستگاه به ترتیب کلید های پاور ، دکمه های میانبر برای انجام کپی.اسکن و پرینت ، شماره گیر و سپس نمایشگر خطی قرار گرفته است.

 

سرعت چاپ 

 

یکی از مهمترین خصوصیات این پرینتر ها توانایی چاپ و کیفیت خروجی می باشد. از نظر سرعت پرینتر لیزری مشکی اچ پی 137 ، به عنوان یک میان رده ، عملکرد مناسب و با کیفیتی را از خود نشان می دهد . اما در رابطه با سرعت این پرینتر باید اضافه کنیم که . حداکثر تعداد توصیه شده برای این دستگاه چیزی. حدود به 8.000 تا 10.000 در ماه می باشد. اتصال شبکه پرینتر HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

کیفیت چاپ

البته توجه داشته باشید. که مقدار توصیه شده برای چاپگر چندکاره لیزری 137fnw در ماه چیزی حدود 4.000 تا 8.000 برگ A4 برای انجام عملیات پرینت می باشد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی فنی پرینتر لیزری اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت پاسخگوی شما خواهیم بود. همچنین با مراجعه به وب سایت ما می توانید از مقالات مشابه استفاده نمایید.

 

کیفیت چاپ