پرینتر HP M28 | پرینتر لیزری مشکی سه کاره اچ پی ، پرینتر لیزری اچ پی 28 ، امروز تصمیم گرفتیم تا در رابطه با پرینتر های لیزری با تکنولوژی چاپ به صورت سیاه و سفید بحث و گفت و گو کنیم. با این حال امروز تصمیم گرفتیم تا در رابطه با پرینتر های مشکی اچ پی تحلیلات لازم را انجام دهیم. تا با کمک نمایندگی و شما کاربران نقد و بررسی لازم را در رابطه با این موضوع را انجام دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

پرینتر HP M28

بدون هیچ مقدمه ای به سراغ معرفی پرینتر سری ۲۸ اچ پی می‌رویم تا بتوانیم با مشخصات آن زود تر و البته با کیفیت بیشتر آشنا شویم. همانطور که در ابتدا گفت این پرینتر لیزری مشکی ما سه کاره به حساب می‌آید. این بدین معنی است که پرینتر لیزری سری ۲۸ قابلیت پرینت ، کپی و اسکن را در خود دارد. HP Laserjet M28 از سری پرینترهای اچ پی می باشد که می توانید از آن به عنوان یک چاپگر خانگی یا اداری استفاده نمایید. ۲۸ به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید اسناد خود را با را بالاترین کیفیت و سرعتی مطلوب به چاپ برسانید.

 

 

پرینتر HP M28
پرینتر HP M28

 

 

در رابطه با پرینتر های 28 اچ پی طی ماه های گذشته از کاربران خود ، سوالاتی را طرح کرده است تا مطمئن شود . که آیا عملکرد و کیفیت پرینتر های 28 اچ پی به خوبی نسل های پیشین خود می باشد؟ یا خیر. طبق این نظرسنجی ها 70 درصد از کاربران از خرید این پرینتر لیزری راضی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی پرینتر 28 اچ پی با ما همراه شوید. کمپانی اچ پی در حوزه ی فروش و خدمات پس از فروش ماشین های اداری و رایانه ایی ، همواره در تلاش است . تا بتواند محصولات خود را بدون واسطه و با بالاترین کیفیت ممکن به کاربران و مصرف کنندگان خود در دنیا برساند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تماس باشید.

ویژگی پرینتر HP laserjet M28

سرعت پرینتر های لیزری یکی از مواردیست که ، به عنوان اولویت مهم  برای هر کاربر به حساب می آید. توجه داشته باشید که مورد کاربری پرینتر لیزری اچ پی 28 مناسب برای مصارف خانگی و اداری سطح سبک می باشد. سرعت چاپ پرینتر لیزری ما در بخش پرینتر به 20 برگ A4 در دقیقه میرسد. شما می توانید با این تعداد پیش فرض اسناد خود را در کمترین زمان ممکن به چاپ برسانید. نصب چاپگر HP M28W بروی لپتاپ HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان  ما هماره شوید.

همانطور که گفت شد سرعت پرینتر های لیزری به عنوان یک اولویت اولیه برای کاربران تلقی می شود. از همین رو کمی پیش آشنایی بیشتری با سرعت پرینت ، چاپگر 28 اچ پی پیدا کردیم . در این بخش تلاشمان را می کنیم. تا بتوانیم در رابطه با سرعت کپی و اسکن این دستگاه اطلاعات مفید تری را به شما کاربران ارادئه دهیم. در رابطه با سرعت این پرینتر لیرزری در کپی اسناد باید بگویم. که اچ پی 28 توانایی کپی اسناد با سرعت 18 برگ در دقیقه را دارد. سرعت اسکن این دستگاه نیز به همین صورت می باشد. برای کسب  اطلاعات بیشتر با واحد فنی نمایندگی رسمی اچ پی در تماس باشید.

 

 

ویژگی پرینتر HP laserjet M28 
پرینتر HP M28

کیفیت چاپ پرینتر HP M28

مطمئناً کیفیت خروجی اسناد در پرینتر های hp، به عنوان اصلی ترین و کاربردی ترین ویژگی خریداران گرامی می باشد. در نظر داشته باشید که پرینتر HP M28 از سری پرینترهای لیزری میان رده اچ پی می باشد. در نتیجه کار قیمت و ویژگی های این دستگاه نیز به صورت میان رده توسط hp معرفی شده است. همان طور که میدانید واحد رزولوشن چاپ ، در پرینترهای لیزری با DPI محاسبه می کنند. تعمیرگاه مجاز پرینتر اچ پی ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

کیفیت چاپ پرینتر لیزری اچ پی 28
پرینتر HP M28

 

 

از این رو اگر بخواهیم در رابطه با کیفیت چاپ این دستگاه در بخش پرینت صحبت کنیم. باید بگویم که حاصل کار در پرینت 600*600 DPI می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از پرینترهای لیزری مشکی تنها جهت چاپ به متن و مقاله های خود استفاده می کنید. می توانید. بدون هیچ مشکل و دردسر ای از این کیفیت در چاپ اسناد خود به راحتی استفاده نمایید. زیرا که DPI نامبرده شده. تاثیر بسزایی در چاپ متن و حتی تصاویر عادی نسبت به کیفیت و رزولوشن های بالاتر ندارد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

مشخصات فنی پرینتر M28 اچ پی

پرینتر HP M28 دارای ابعاد کوچک به اندازه ی 270*200*355 می باشد‌. وزن این دستگاه به صورت تقریبی ۷ کیلوگرم محاسبه شده است. همچنین این دستگاه قابلیت نگه داری 250 برگه A4 را در سینی کاغذی خود دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این کالا به صورتی اورجینال و شرکتی با کارشناسان ما در نمایندگی فعال اچ پی تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می توانید. پرینتر لیزری مشکی اچ پی مدل M28 را با گارانتی معتبر و با کارتریج اورجینال رایگان درب محل ( تهران ) دریافت نمایید.

 

مشخصات فنی پرینتر M28 اچ پی
پرینتر HP M28