پرینتر 1525 لیزری رنگی HP | پرینتر لیزری رنگی HP 1525 ، به عنوان یکی از موفق ترین دستگاه های لیزری رنگی اچ پی در حوزه ی ماشین های Enterprise به حساب می آیند. علی رغم ، گذشت سالیان زیاد از زمان تولید ، این دستگاه همواره طرفداران و خریداران خود را در زمینه ی ماشین های اداری اچ پی دارد. کارکرد بالا و ویژگی خستگی ناپذیر این دستگاه در کنار حجم چاپ مناسب و با کیفیت چشمگیر ؛ این قابلیت را به HP 1525 داده. تا همواره مورد استقبال و خرید مصرف کنندگان قرار گیرد.

با توجه به این  موضوعات ، ما نیز در نظر داریم. تا در ارتباط با مشخصات فنی ، مشخصات ظاهری و مشخصات. قطعات مصرفی این دستگاه بررسی های لازم را انجام داده. و سپس آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در ادامه با ما در نمایندگی چاپگر های رنگی اچ پی همراه ما باشید.

 

پرینتر 1525

 

HP color laserJet 1525 از سری پرینتر های مقرون به صرفه و اقتصادی کمپانی اچ پی می باشد. که توانایی چاپ را به صورت لیزری رنگی در طیف های متنوع و با کیفیتی به نظیر خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهد. از طرفی دیگر این دستگاه لیزری رنگی تنها در مبحث تخصصی چاپ فعالیت داشته و به عنوان یک چاپگر تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است. نگهداری و کار با این دستگاه بسیاری آسان و بدون هیچگونه دشواری می باشد. تنها کافیست با راه اندازی این دستگاه بروی سیستم PC و یا لپ تاپ خود ، دستور چاپ را برای چاپگر HP 1525 ارسال کنید. پس از آن تمامی موضوعات بر عهده ی دستگاه می باشد. در نهایت نیز خروجی مورد نظر به زیبایی هر چه تمام تر به شما داده می شود.

 

پرینتر 1525

 

در ارتباط با مشخصات ظاهری این دستگاه باید بگوییم که HP 1525 از یک تریم دو رنگ ، سفید و خاکستری تیره بهره می برد. سال ساخت این دستگاه مربوط به سالیان قبل می شود. اما با این حال سایر چاپگر های لیزی رنگی جدید در تقابل و رقابت با چاپگر رنگی HP 1525 می باشد. در بسیاری از مواقع کاربرانی که از 1525 استفاده می کنند گزارشاتی مبنی بر کند بودن این دستگاه می کنند. در نظر داشته باشید که عدم سرویس و رسیدگی به تمامی چاپگر های اچ پی باعث کندی و بروز مشکلات درون آنها می شود. همچنین در ارتباط با دستگاه لیزری رنگی HP 1525 که سالیان زیادی از عرضه ی آن می گذرد این عامل پر رنگ تر می باشد.

 

تک کاره رنگی

اچ پی 1525 در دسته چاپگر های تک کاره ی سازمانی اداری قرار دارد. این دستگاه Enterprise رنگی  با قابلیت چاپ A4 در ابعاد 254*453*399 طراحی و عرضه شده. است. همچنین با احتساب چهار عدد کارتریج ، وزن این دستگاه به چیزی حدود به 18 کیلوگرم می رسد. سرعت چاپ و پرینت این دستگاه در بخش سیاه و سفید 12 برگ در دقیقه و در بخش رنگی 8 برگ در دقیقه محاسبه شده است. رزولوشن چاپ این دستگاه نیز توسط نمایندگی 600*600 DPI اندازی گیری و معرفی شده. همچنین HP 1525 دارای یک پردازنده ی  600 مگاهرتزی جهت بررسی و رسیدگی به دستورات شما کاربران گرامی می باشد. شما می توانید این محصول را با قابلیت های بسیاری از نمایندگی رسمی خریداری نموده و از امکانات آن بهره مند شوید.

 

تک کاره رنگی

 

البته برای آن دسته از افرای که می خواهند توان کار ماهانه ی این دستگاه را بدانند باید اضافه کنیم. که HP 1525 توانایی چاپ 30000 برگ را در ماه به ما می دهد. از این رو به عنوان دستگاهی میان رده در دسته چاپگر های سازمانی و به عنوان چاپگری حرفه ای در دسته پرینتر های اداری به حساب می آید. ظرفیت استاندارد سینی کاغذی 150 برگی و قابلیت اتصال کاربران از طریق شبکه موضوعی است. که می توانید عنوان ویژگی های مثبت HP 1525 به آن اشاره نمود.

 

قطعات مصرفی HP 1525

در نظر داشته باشید که HP 1525 لیزری رنگی در راستای انجام چاپ بی عیب و نقص از کیت کارتریج لیزری HP 128A استفاده می نماید. HP 128A از سری کارتریج های پر قدرت و با کیفیت کمپانی اچ پی بوده. که تقریبا می توان گفت تمامی کاربران و مصرف کنندگان پرینتر های لیزری رنگی HP با آن آشنا می باشند. به طور متوسط با توجه به استاندارد های لازم HP 128A توانایی چاپ 2100  برگ مشکی و 1400 برگ رنگی را به کاربران خود می دهد. در همین راستا شما می توانید با تهیه ی این دستگاه ، و خرید کارتریج جایگزین همواره از قابلیت های مثبت 1525 و کارتریج HP 128A بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های Enterprise با ما در ارتباط باشید.

 

قطعات مصرفی HP 1525

 

خدماتی که برای پرینتر 1525 در این مرکز دریافت خواهید کرد | بلت ترنسفر پرینتر 1525/کیت کامل تونر پرینتر 1525/تونر اصلی پرینتر 1525/هیتر چینی پرینتر 1525/فیلم پرینتر 1525/فرمتر پرینتر 1525