پرینتر 107 | پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP 107 A ، امروزه بیشتر افراد که کار چاپ انجام می دهند . به دنبال پرینتر های ساده و کوچک برای خانه یا محل کار خود هستند. امروز ما تصمیم گرفتیم تا در رابطه با همین موضوع ، یک پرینتر بسیار محبوب و جمع و جور را به شما کاربران معرفی کنیم. پیش از این که با پرینتر آشنا شویم ، باید اضافه کنیم که شما می توانید برای خرید پرینتر اچ پی با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

پرینتر 107

پرینتر اچ پی HP 107 ، همانطور که گفته شد چاپگر HP 107 اچ پی یکی از پر طرفدارترین پرینتر های موجود در بازار می باشد. علاوه بر دو قابلیتی که در بالا به آن اشاره کردیم ، پرینتر 107 ویژگی های منحصر به فرد بیشتری دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی پرینتر 107 با ما همراه باشید. ابتدا لازم است بگویم که اچ پی سری 107 در دو مدل مختلف توسط کمپانی HP ساخته می شود.

 

پرینتر 107
چاپگر لیزری تک کاره

 

 

دسته ی اول پرینتر های 107A و دسته ی دوم پرینتر های HP 107W می باشند. پسوند های A و W قابلیت های جداگانه ایی به این سری از پرینتر های لیزری اچ پی می دهند که در ادامه به آنها می پردازیم. HP 107 W ، این سری از پرینتر های 107 قابلیت اتصال از طریق شبکه ی بیسیم را به کاربران می دهند. در کل این پسوند در تمامی پرینتر های اچ پی به شما اطلاع می دهد که پرینتر مورد نظر ، قابلیت چاپ از طریق وای فای را دارد . و شما می توانید به صورت وایرلس از این سیستم استفاده نمایید.

 

ویژگی پرینتر های  HP 107

پرینتر لیزری اچ پی 107W جز چاپگر های تک کاره و اقتصادی اچ پی می باشد. نوع کاربری این پرینتر بیشتر خانگی است. اما در محل کار های کوچک که عملیات چاپ به صورت جدی دنبال نمی شود. 107W می تواند خوش بدرخشد زیرا که علاوه بر سرعت مطلوب قابلیت اتصال وایرلس را دارد. اما در رابطه با 107A ، پسوند A در پرینتر های اچ پی این منظور را می رساند. که پرینتر نامبرده قابلیت های اضافی به خریداران نمی دهد.اگر شما می خواهید از چاپگر اچ پی 107 تنها عملیات چاپ را انجام دهید. و نیازی به اتصال از طریق شبکه ی بیسیم را ندارید. می توانید بدون خرج هزینه های اضافه از این چاپگر استفاده کنید. اتصال پرینتر لیزری تک کاره ی اچ پی به شبکه بیسیم پرینتر HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

ویژگی پرینتر های  HP 107
لیزرجت اچ پی مشکی

 

 

 

مشخصات فنی

مشخصات فنی همواره از دسته های پر طرفدار و مهم پرینتر های اچ پی بوده است. در رابطه با مشخصات پرینتر 107 باید بگویم که این چاپگر از دسته چاپگر های با کیفیت خانگی اچ پی می باشد. کیفیت چاپ در این پرینتر 1200 * 1200 DPI می باشد. لیزر جت 107 اچ پی جز چاپگر های تک کاره می باشد. پس کیفیت نامبرده برای این دستگاه کاملا مرغوب و مناسب است.

 

مشخصات فنی پرینتر اچ پی HP 107
مشخصات پرینتر اچ پی

 

حداقل و حداکثر توانایی چاپ در پرینتر ها امری مهم می باشد که بهتر است به آن بیشتر توجه داشته باشیم. همانطور که گفته شد نوع کاربری چاپگر 107 اچ پی خانگی می باشد . پس از این پرینتر نباید توقع توانایی چاپ در ابعاد زیادی را داشته باشیم. توان چاپ این پرینتر در ماه حداقل 1500 تا 8000 برگ می باشد. همچنین پرینتر 107 اچ پی دارای حافظه ی 64 مگابایتی می باشد.

 

نوع کاربری پرینتر لیزری مشکی اچ پی 107 | پرینتر 107

ظرفیت سینی کاغذی این دستگاه چیزی حدود به 150 برگ است و حداکثر سرعت چاپ 107  ر دقیقه تقریبا بین 15 تا 20 برگ A4 می باشد.  ابعاد و نوع طراحی این دستگاه به گونه ایی می باشد که شما می توانید از این پرینتر در هر جایی استفاده نمایید. ابعاد این پرینتر 330 x 215 x 178 می باشد. همچنین وزن این دستگاه به 10/4 کیلوگرم می باشد.

 

نوع کاربری پرینتر لیزری مشکی اچ پی 107 | پرینتر 107
چاپگر 107

 

دیگر نکته ایی که باید به آن توجه کنیم بحث کارتریج HP 107 A و 107W می باشد. نقش کارتریج ها در پرینتر های اچ پی بسیار مهم و حیاتی می باشد. توجه داشته باشید شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP تماس حاصل فرمایید.

 

 

کارتریج پرینتر

کارتریج مورد مصرف این پرینتر HP 106A می باشد. لیزری مشکی اچ پی که توانایی چاپ تا 1000 برگ A4 را دارد. اما نکته ی اساسی این پرینتر کارتریج گرون قیمت این پرینتر می باشد. تقریبا می توان گفت که ارزش کارتریج پرینتر لیزری مشکی اچ پی 7 10 تقریبا هم قیمت نصف کل چاپگر می باشد. این نکته می تواند کمی آزاردهنده باشد. البته شما با خرید لیزر جت 107A اورجینال از نمایندگی رسمی می توانید کارتریج 106A را به طور مداوم شارژ نمایید تا دیگر نیازی به خرید مجدد کارتریج اچ پی نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

تصویر مرتبط با پرینتر 107 | پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP 107 A - 6 8