پرینتر لیزری HP M501DN | نمایندگی فروش پرینتر لیزری اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در رابطه با یک پرینتر لیزری مشکی قدرتمند در زمینه چاپ ماشینهای اداری و رایانه ای با شما کاربران و دوستداران این برند بحث و گفتگو کنیم. پیشنهاد می‌شود که تا پایان همراه ما باشید تا بتوانیم با استفاده از تحقیقات تیم تخصصی اچ پی بازخوردی دقیق از HP laserjet pro M501DN دریافت نماییم. همچنین شما میتوانید با ارتباط با بخش کارشناسی ما ، از آخرین مدل پرینترهای hp با خبر شوید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp در تلاش اند تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پاسخگویی شما باشند.

 

 

پرینتر لیزری HP M501DN

با پرینتر لیزری تک رنگ LaserJet Pro M501dn از HP آشنا شوید. اگر شما هم سرعت و کیفیت در نتایج چاپ ، اهمیت بسیاری دارد پس تا انتها با ما همراه شوید تا بتوانیم به صورت جدی بررسی های لازم را نسبت به اچ پی 501 دریافت کنیم  . با استفاده از HP 501DN سریع ، کارآمد و ایمن چاپ کنید. بدون هیچ معطلی و مقدمه ایی تصمیم داریم تا مشخصات 501 را برای شما دوستان شرح دهیم. LaserJet Pro M501dn   قادر به تولید 43 صفحه در هر دقیقه می باشد. این تعداد نشان دهنده ی قدرت بسیار بالای اچ پی 501 در امر چاپ اسناد است.  فاصله ی دستور شما به اضافه ی پردازش و تحویل خروجی کار تنها 5 ثانیه طول خواهد کشید. شما می توانید بدون هیچ نگرانی از این دستگاه ها در ارگان های رسمی ، اداره جات و هر فضایی که نیازمند به کار سخت کوشانه می باشد استفاده نمایید.

 

پرینتر لیزری HP M501DN
پرینتر لیزری HP M501DN

 

خدمات فروش پرینتر HP 501DN | پرینتر لیزری HP M501DN

خدمات فروش پرینتر اچ پی لیزر جت HP M501 DN خیلی سریع ، سرعت روند کار شما را افزایش می دهد. در انتهای نام این سری از برند اچ پی کلمه ی DN آمده . (D) در پرینتر های اچ پی به معنی قابلیت چاپ دستگاه به صورت دابلکس یا دورو می باشد.  قابلیت دابلکس تا حداکثر 36 ipm برای صرفه جویی در کاغذ مفید واقع شده است.سینی کاغذی اچ پی 501 یکی از ویژگی های مهیج و دوست داشتنی این پرینتر می باشد. 501DN قابلیت نگهداری تا 550 برگ A4 را به کاربران خود می دهد. و همچنین در نظر داشته باشید که نوع طراحی این دستگاه به گونه ایست که برای کار با همه اندازه های معمول کاغذ مورد استفاده قرار میگیرد.

 

خدمات فروش پرینتر HP 501DN | پرینتر لیزری HP M501DN
پرینتر لیزری HP M501DN

 

در ارتباط با بخش اتصال این دستتگاه باید اضافه کنیم که پرینتر لیزری HP M501DN  با استفاده از USB 2.0 و اتصال اترنت و پشتیبانی از چندین پروتکل چاپ تلفن همراه ، قابلیت اتصالات آسانی را خدمت شما ارائه می دهد . علاوه بر این ، بسیاری از افراد در قسمت مشخصات فنی این دستگاه به دنبال بخش کارکرد به صورت ماهانه می باشند. در نظر داشته باشید که تعداد چاپ ماهانه پرینتر لیزری HP M501DN به صورت تقریبی  100000 صفحه a4 می باشد . همچنین این دستگاه ، یک LCD دو خطی با نور پس زمینه و یک صفحه کلید عددی برای بررسی وضعیت و وارد کردن داده ها دارد که مشخصات را به کاربران ارائه می دهد.

 

مشخصات فنی کامل اچ پی | پرینتر لیزری HP M501DN

در ابتدا در رابطه با فناوری چاپ این دستگاه صحبتی مختصر خواهیم داشت. فناوری چاپ هوشمند HP FastRes و ProRes با چاپ لیزری تا 4800 در 600 نقطه در اینچ کیفیت سازنده ی 501 برند اچ پی می باشد. در نظر داشته باشید که HP M501DN از سری پرینتر های لیزری مشکی اچ پی می باشد که به صورت تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است. یکی از مهمترین ویژگی برای کاربران هنگام خرید پرینتر لیزری مشکی HP ، توانایی و سرعت چاپ دستگاه می باشد. ئ از آنجایی که این سری از پرینتر ما دارای قابلیت Duplex می باشد. توانایی سرعت چاپ تا 45 صفحه در دقیقه و همچنین چاپ دو طرفه تا 36 برگ در دقیقه می باشد. قابلیت بعدی این دستگاه که نیازمند معرفیست امکان اتصال به دستگاه از طریق ورودی های هوشمند می باشد. با ما در ادامه همراه شوید تا بتوانیم در این زمینه ، پرینتر HP Laserjet M501DN را کامل تر معرفی نماییم.  شما می توانید در این دستگاه از قابلیت چاپ موبایل با استفاده از HP ePrint ، Apple AirPrint ، Google Cloud Print 2.0 و پروتکل های دارای مجوز Mopria بهرمند شوید.

 

مشخصات فنی کامل اچ پی HP Laserjet M501DN
پرینتر لیزری HP M501DN

 

سایر مشخصات HP 501DN

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید. اچ پی HP 501DN دارای دو سینی ورودی درون دستگاه می باشد. یک سینی اصلی و یک سینی زیرین. سینی ورودی اصلی این دستگاه توانایی نگهداری تا 550 برگ A4 و سینی فرعی نیز توانایی نگهداری تا 100 برگ را خدمت مصرف کنندگان عزیز ارائه می دهد.

 

سایر مشخصات HP 501DN
پرینتر لیزری HP M501DN

 

و در نهایت سینی خروجی M501DN می تواند تا 250 برگ را در خود جای دهد. بسیاری از کاربران در رابطه با نوع کاغذ مورد استفاده ی این دستگاه سوالاتی را از کارشناسان ما پرسیده اند. به همین تصمیم گرفتیم تا به صورت خلاصه در این بخش ، کمی در رابطه با آن توضیح دهیم. اچ پی 501 دورو زن با کاغذهایی چو (ساده ، سازگار با محیط زیست ، سبک ، ​​وزن متوسط ​​، سنگین ، ، پیوند ، کارت ، سربرگ ، از پیش چاپ شده ، پیش زده ، بازیافتی و خشن) ، برچسب و شفافیت کار می کند. همچنین این دستگاه با استاندارد های روز همانند فناوری HP Auto-On/Auto-Off هنگام استفاده از چاپگر ، می تواند مصرف برق را محدود سازی کند.

 

کارتریج پرینتر لیزری اچ پی M501DN

اگر شما از مصرف‌کنندگان برند اچ پی و چاپگر های آن باشید.قطعا اهمیت کارتریج ها را در چاپگر اچ پی می دانید.  پرینتر لیزری HP M501DN از کارتریج پر توان و با کیفیت hp 87a استفاده می‌کند. شما میتوانید با استفاده از این کارتریج اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برساند. در ارتباط با کاربرانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند و نیاز به کارتریج مجدد دارند. پیشنهاد می شود که برای خرید حتما با نمایندگان ما در سراسر ایران ارتباط برقرار کنید. همچنین شما می توانید با ارسال تیکت در تماس با ما برای ثبت سفارش اکسسوری های دستگاه های لیزری سفارش خود را ارسال کنید. کارشناسان ما در تمامی نمایندگی ها مفتخرند تا در زمینه ی ماشینهای اداری و رایانه ای همیار شما باشند.

 

کارتریج پرینتر لیزری اچ پی M501DN
پرینتر لیزری HP M501DN