معرفی HP m553dn در نمایندگی اچپی ، در واحد فنی اچ پی  یکی از برترین اینترپرایس ها ،، پرینتر های لیزری رنگی را به شما معرفی میکنیم. همانطور که می دانید پرینتر های لیزری به دلیل سرعت و کیفیت چاپ بالا ، اهمیت بسیاری در سراسر دنیا دارند. در اینجا ما قصد دریم تا پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP LaserJet Enterprise M553dn Colour Laser را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

معرفی HP m553dn

چاپگر اچ پی 553DN لیزری رنگی ، مناسب چاپ صفحه ی A4 می باشد. این پرینتر لیزری رنگی توانایی بالایی در انجام چاپ دارد. حداکثر توان چاپ این پرینتر در ماه عددی بین ، 6000 تا 7000 برگ A4 می باشد. البته توجه داشته باشید که توانایی تعداد برگ چاپ ، بستگی به نوع عملیات و نیاز شما دارد. ممکن است تعداد چاپ شما در ماه از عدد پیش فرض بیشتر یا کمتر شود. رفع خطای کارتریج لیزری HP، برای آموزش رفع ارور کارتریج کلیک کنید.

 

معرفی HP m553dn
معرفی HP m553dn

 

سرعت چاپ مسئله ی مهمی می باشد که کاربران در پرینتر های بزرگ اچ پی انتظارات زیادی از آن دارند. در رابطه با سرعت چاپ این پرینتر باید بگویم. که HP laser jet M553DN توانایی چاپ 38 برگ A4 در دقیقه را دارد. در پرینتر های سازمانی – اداری این تعداد چاپ برگ ، مطلوب می باشد. به طوری که می توان M5533DN را جز پرینتر های پر سرعت کمپانی اچ پی دانست. معرفی پرینتر چندکاره ی رنگی HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

معرفی پرینتر لیزری رنگی HP M553DN

همانطور که گفته شد نوع کاربری این پرینتر اچ پی برای ادارات ، سازمان و ارگان ها طراحی شده است. اما بسیاری از این کاربران از این دستگاه ، به عنوان پرینتر خانگی استفاده می نمایند. صفحه نمایش پرینتر M553DN از نوع خطی می باشد. کنترل گر صفحه نمایش بسیار کم است اما با استفاده از آنها می توانید به هر آنچه که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

 

معرفی پرینتر لیزری رنگی HP M553DN
معرفی HP m553dn

 

از نظر اتصال پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP M 553 DN دارای پورت usb و نت ورک می باشد. همچنین باید اضافه کرد که این دستگاه با hp e print و Air print اپل سازگار است و دارای گواهینامه ی mopria می باشد. اسکن از طریق مک در پرینتر HP  ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی 553DN

بنابراین می توانید از این چاپگر از طریق شبکه یا پورت usb به مودم بی سیم وصل شده و عملیات چاپ خود را انجام دهید. یکی از دلایل سرعت مطلوب این دستگاه نسبت به سایر پرینترهای hp، پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی درون این دستگاه می باشد.و همچنین یک گیگابایت رم و یک هارد دیسک اما در اختیار این پرینتر قدرتمند می باشد. همچنین hp m553dn دارای قابلیت چاپ دورو با سرعت ۳۸ دور در دقیقه می باشد. طبق آمار اولیه از این دستگاه می توان دریافت که M553 پرینتر قابل اعتمادی می باشد.

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی 553DN
معرفی HP m553dn

 

 

 

توانایی چاپ لیزری رنگی HP 553DN

چاپ ماهیانه توصیه شده برای این دستگاه عددی بین دو تا ۶۰۰۰ صفحه ی A4 می باشد. پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP laserjet M553DN با چهار عدد کارتریج اورجینال تحویل مشتری داده می‌شود. البته توجه داشته باشید که پرینتر لیزری رنگی خود را از نمایندگی مجاز خریداری کنید. تا نسبت به قطعات مصرفی و اصلی پرینتر اطمینان خاطر داشته باشید. چاپ دورو اچ پی پرینتر دابلکس ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.توانایی چاپ کارتریج های رنگی پرینتر M 553 DN بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ صفحه می باشد. توجه داشته باشید که این تعداد برای کارتریج مشکی چیزی حدود به ۶ تا ۶۵۰۰ صفحه می باشد. کیت کارتریج مورد استفاده این مدل پرینتر لیزری رنگی ، سری 508 A می باشد این کارتریج ها در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و قرمز می باشند.

 

توانایی چاپ لیزری رنگی HP 553DN
معرفی HP m553dn

 

 

 

کارتریج اورجینال پرینتر HP 553 DN

شما میتوانید با خرید کارتریج اورجینال hp در هزینه های خود. تا مقدار قابل توجه ایی صرفه جویی کنید. زیرا که با استفاده از این کارتریج ها کیفیت چاپ در خروجی اسناد بسیار بالا و خرابی خود کارتریج بسیار پایین می آید. سینی کناری این دستگاه قابلیت نگهداری 100 برگه کاغذ A4 را در خود دارد. همچنین سینی اصلی پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP M 553 DN قابلیت نگهداری بیش از ۵۰۰ برگ کاغذ را در خود دارد.

 

کارتریج اورجینال پرینتر HP 553 DN
معرفی HP m553dn

 

توانایی چاپ کاغذ ضخیم تر و کارت‌های مخصوص یکی از قابلیت های این دستگاه است که به کاربران داده می شود. به طور کلی برای توصیف این دستگاه می توان از تمامی ویژگی‌های خوب استفاده کرد. همچنین نیز باید اضافه کرد که این دستگاه در ایران بسیار محبوب کاربران و مصرف کنندگان حوزه چاپ و چاپ رنگی می باشد. همچنین شما می توانید با کارشناسان ما در رابطه با فروش و تعمیر پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP M 553 DN در تماس باشید. مشاوران ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.