مشخصات اچ پی اومن OMEN X17 | نمایندگی اچ پی برای اطلاع کاربران از مشخصات یکی از آخرین محصئلات اچ پی منتشر شده است. لپ تاپ HP omen 17-x از محصولات کاملا حرفه‌ای و تخصصی شرکت اچ پی hp. به حساب می آید. اگر به دنبال لپ تاپ های معمولی باشید عموما نام‌ برنده های مختلفی مانند ایسوس(Asus). و یا سایر برندها را می شنوید. لپ تاپ های با امکانات معمولی که برای انجام امور روزانه بسیار مناسب بوده و سهم بالایی را از فروش لپ تاپ در بازار به خود اختصاص داده‌اند.

چرا که معمولاً  از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و. امور معمولی و روزانه کاربران خانگی و حتی اداره ها را انجام می دهند. گرچه این لپ تاپ ها برای کارهای سنگین و. انجام امور گرافیکی و صنعتی زیاد مناسب نیستند ، اما با توجه به گستردگی مخاطبان و طرفداران ، معمولاً فروش و گستردگی بالایی دارند. کمپانی اچ پی hp. نیز انواع مختلفی از لپ تاپ ها را طراحی و روانه بازار نموده که می تواند با کاربری های مختلف نیازها و خواسته‌های کاربرن مختلف را برآورده نماید.

 

 

مشخصات اچ پی اومن OMEN X17

 

 

 

 

لپ تاپ HP omen 17-x
خدمات و پشتیبانی لپ تاپ های اچ پی

سخت افزار و مشخصات اچ پی اومن OMEN X17 | نمایندگی اچ پی

البته اچ پی از طراحی و ساخت لپ تاپ های قدرتمند با امکانات بالا برای کاربران حرفه ای غافل نشده است. به طور کلی  لپ تاپ های سری omen.  به واسطه سخت افزار قدرتمند و امکانات قوی که دارند اساساً برای کاربران حرفه ای طراحی شده اند. این لپ تاپ ها  بیشتر برای انجام کارهای گرافیکی صنعتی و همچنین برای بازی های سنگین کاربرد دارند.

لپ تاپ HP omen 17-x.  همانگونه که از نام آن پیداست دارای یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی می باشد اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ به طور دقیق 17.3 اینچ می باشد که به پنل IPS. با وضوح FULL HD. مجهز شده تصویر بسیار خوب و با کیفیتی را در اختیار کاربر قرار می دهد مخصوصاً برای گیمرها که می توانند بدون مشکل و خستگی چشم برای مدت طولانی به آن نگاه کنند. کاملاً طبیعی است که برای این دستگاه قدرتمند حتماً باید از پردازنده قدرتمندی استفاده شود،

Hp در پیکربندی لپ تاپ HP omen 17-x پردازنده قدرتمند نسل نهم یعنی  Core i7 8750H. اینتل را قرار داده است. همچنین پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 1070. انویدیا با 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5. اختصاصی و 32 گیگابایت رم از نوع DDR4. از دیگر مشخصات لپ تاپ HP omen 17-x. می باشد. رم این دستگاه توانایی انتقال داده ها را با سرعت بالا ایجاد نموده که سبب میشود این لپ تاپ بتواند چندین برنامه را به صورت همزمان بدون مشکل و یا حتی کند شدن اجرا کند.

 

 

 

 

مشخصات اچ پی اومن OMEN X17
مرکز خدمات لپ تاپ های اچ پی

شکل ظاهری لپ تاپ HP omen 17-x | مشخصات اچ پی اومن OMEN X17

شکل ظاهری لپ تاپ HP omen 17-x از دیگر ویژگی هایی است که می توان به آن اشاره کرد. اگرچه معمولاً لپ تاپ های حرفه ای و گیمینگ ظاهر ظریف و زیبایی ندارند و سخت و سفت  به نظر می رسد ، اما  HP در این مدل نیز مانند سایر مدلهای لپ تاپ که طراحی و روانه بازار نموده است ویژگی های منحصر به فرد ظاهری خود را حفظ نموده. HP omen 17-x از فیبر کربن ساخته شده که استحکام بالایی دارد و در مقابل ضربه نیز مقاوم است.

در عین حال ظاهر این دستگاه  علی رغم سادگی از ظرافت و زیبایی مطلوبی برخوردار می‌باشد. این لپ تاپ اتظار کاربران در مورد فضای ذخیره سازی داخلی را براورده می سازد. در شرایط معمول فضای ذخیره سازی یکی از دغدغه های کاربران برای انتخاب لپ تاپ مورد نیاز باشد کمپانی اچ پی  برای لپ تاپ HP omen 17-x از فضای ذخیره سازی 512گیگابایتی از نوع SSD استفاده کرده که سرعت خوب و قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهد .

ضمن آنکه می توان حافظه داخلی دستگاه را به راحتی ارتقا داد. در کل می توان HP omen 17-x را در ردیف قدرتمندترین لپ تاپ های موجود دانست که با سخت افزار بسیار قدرتمند و البته ظاهر زیبا و دوست داشتنی ، پورت های کافی کارت گرافیک قدرتمند و دیگر مشخصات که مطرح شد می تواند به عنوان یک لپ‌تاپ محبوب برای گیمر ها که می خواهند بازی های مختلف را با لپ تاپ انجام دهند و همچنین برای افرادی که نیاز به یک لپ تاپ قدرتمند برای انجام امور گرافیکی و صنعتی را دارند به حساب می آید.