کارتریج Z6200 پلاتر اچ پی | شاید سری 771 معرف حضور تمامی مصرف کنندگان پلاتر های اچ پی باشد. این کیت از کارتریج های اچ پی علاوه بر سازگاری با پلاتر 6200 ، به عنوان قطعات اصلی پلاتر های Z6800 نیز به حساب می آیند. در ارتباط با کوالیتی و کیفیت چاپ این ری از کارتریج های اچ پی همواره تمامی توضیحات توسط کارشناسان  ارائه شده است. اما ما در این بخش تصمیم داریم تا با در نظر گرفتن نکاتی مهم و اساسی در ارتباط با مشخصات فنی و دقیق این کارتریج ها ، ای بار نکات تخصصی در ارتباط با کیت 771 اچ یی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

جوهر استفاده شده در کیت 6200 و کارتریج 771 به عنوان ، جوهر های تخصصی و هوشمند در جهت انجام امورات چاپ ، اسناد ، عکس ، نقشه و … به حساب می آیند. لازم به ذکر است که بدانید جوهرهای جدید عکس HP Vivid با چاپگرهای سری HP Designjet Z6200 به بازار معرفی شدند. تکنولوژی چاپ این سری جوهر vivid کیت 731 در تمامی بخش های چاپ بهبودی بسیاری بخشید. از این رو کاربران با اطمینان کامل تمامی امورات چاپی خود را با استفاده از Z6200 در کمترین زمان به سرانجام می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر پلاتر Z6200 42 اینچ اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر شده و از اطلاعات کارشناسی اچ پی استفاده نمایید.

 

کارتریج Z6200

بسیاری از کاربران در ارتباط با  نحوه ی جاپ با کیفیت 771 و جوهر های Vivid سوالاتی را مطرح نموده بودند.در نظر داشته باشید که این جوهرهای توسط مهندسین اچ پی فرموله شده و تمامی دارای ذرات رنگدانه های کوچک تری هستند. ذرات رنگ کوچک تر با باعث شده تا سطح براقیت و یکنواختی در اسناد و خرجی آنها بهبود بخشند شده و بیشتر به چشم بی آیند. لذا پس از در نظر گرفتن تمامی این موارد ما شاهد کیفیت بهتر خروجی های خود می باشیم.

با استفاده از کیت اورجینال و شرکتی HP 771 به کیفیت تصویر و خروجی سریعتر پلاتر خود کمک می کنند. لازم به ذکر است که کیت 771 در دو سری 4 و 8  رنگ اصلی و رنگ فوتو طراحی و به بازار عرضه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کیت اورجینال این سری از کارتریج های تخصصی پلاتر های HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

کارتریج Z6200

 

771 اورجینال

با استفاده از جوهرهای HP Vivid Photo در کارتریج‌ های HP 771 Designjet و چاپگرهای HP Designjet Z6200 پرینتر های واضحی از طراحی‌های خود بگیرید. همچنین می توانید با طراحی ایده هایخود و چاپ آنها ، از کیفیت چاپ و خرجی کارتریج های HP 771 اورجینال لذت کامل را ببرید. تکنولوژی چاپ این کارتریج ها با عملکرد جوهر و پردازش هد ها کامل می شود. تفاوت های اصلی د ارتباط با کارتریج های شرکتی و کارتریج های فیک وجود دارد. از این رو استفاده از هرگونه کارتریج غیر اوریجنال در پلاتر های حساس سری HP Z6200 پیشنهاد نمی شود.

 

771 اورجینال

 

نکات مثبت و منفی بسیاری در ارتباط با استفاده از کارتریج های اورجینال و عدم استفاده از کارتریج های فیک در پرینتر وجود دارد. تمامی افرادی که از پلاتر های اچ پی همانند پلاتر هایی چون Z6200 استفاده می کنند. خواستار خروجی مناسب و با کیفیت می باشند. پس از اتمام جوهر درون کیت کارتریج های 771 اگر ما بخواهیم از کارتریج های فیک استفاده نماییم قطعا به کیفیت دلخواه نخواهیم رسید. البته پیش از دریافت یک خروجی،  مواردی چون آسیب های احتمالی که توسط کارتریج های فیک به پلاتر ها می رسد را نیز باید در نظر گرفت.

 

شارژ کارتریج های HP 771

بسیاری از کاربران در ارتباط با تعویض هد و شارژ این سری از کارتریج های اچ پی سوالاتی را مطرح می نمایند. همانطور که می دانید تکنولوژی چاپ جوهرافشان و کارتریج های جوهری همواره دارای خصوصیات عجیبی می باشند . لذا همین موضوع باعث پیچیدگی یکسری از خدمات مربوط به قطعات مصرفی این دستگاه ها می شوند. اما به هر حال دو راه برای استفاده ی مجدد از این کارتریج ها می باشد .

در قدم اول اگر به درستی از این کارتریج ها استفاده شود به گونه ای که هیچ آسیبی در بخش هد و جوهر پیش نیاید ، می توانید مجدد آن را شارژ کرده و در هزینه های خود تا حد چشمگیری صرفه جویی کنید. راه دیگری که پیش روی شما است. نصب مخزن بروی سری 6200 می باشد. با نصب مخزن نیز می توانید عمر و بازه ی چاپی خود را افزایش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تمامی موارد مربوط به کارتریج ویژه پلاتر 771 با ما همراه شوید.

 

شارژ کارتریج های HP 771