کارتریج HP Deskjet 450 | در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی آماری در ارتباط با پرینتر 450 و قطعات مصرفی آن خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان عزیز ارائه دهیم . از این رو پیشنهاد می شود که اگر به عنوان یک مصرف کننده و یا خریدار ، قصد تهیه ی قطعات مصرفی به خصوص کارتریج HP Deskjet 450 را دارید در ادامه با ما همراه شوید. کارشناسان ما در این بخش همراه شما هستند تا بتوانند تمامی سوالات کاربران را در ارتباط با چگونگی عملکرد و پردازش کارتریج HP Deskjet 450 را خدمت شما ارائه دهند .  جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی کارتریج های جوهری اچ پی با ما همراه شوید.

 

کارتریج HP Deskjet 450

در طی گزارشات ارسال شده توسط کاربران گرامی ، متوجه شدیم. که بسیاری از افراد با نام و سریال ماشین های اداری خود آشنایی کامل ندارند. به طور مثال قطعات مصرفی همانند هد و کارتریج دستگاه های ، HP Deskjet 450 را با همان سریال دستگاه نام می برند. پیش از تهیه و خرید هر گونه ماشین های اداری در نظر داشته باشید که اطلاعات کاملی در ارتباط با دستگاه خود بدست آورید. به طور مثال دستگاهی چون HP 450 از سری پرینتر های جوهرافشان اچ پی با قابلیت هایی چون چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید و رنگی می باشد.

 

کارتریج HP Deskjet 450
کارتریج HP Deskjet 450

 

 

در جمع بندی نهایی لازم است بدانید که کارتریج HP Deskjet 450 مربوط به کیت جوهرافشان آشنا ، با نام های 56 و 57 می باشد. کارتریج 56 مربوط به چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید ، و کارتریج 57 مربوط به چاپ اسناد به صورت رنگی می باشد. مجموعه ی این دو کارتریج در پرینتر های DeskJet 450 ، باعث می شود تا کاربران بتوانند توانایی چاپ اسناد را با بالاترین کیفیت داشته باشند. در نظر داشته باشید که کارتریج های نام برده در بازار ، به چند صورت عرضه می شوند.! از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دستگاه ها با ما در ادامه همراه شوید.

 

اچ پی INK 56 & 57

در بخش قبلی در ارتباط با کارتریج پرینتر های 450 توضیحات کوتاهی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم . در نظر داشته باشید که کارتریج های 56 و 57 اچ پی از سری کارتریج های جوهرافشان سازگار با دستگاه HP 450 می باشند. البته لازم به ذکر است که این کیت از کارتریج های اچ پی علاوه بر سازگاری با سری 450 با دستگاه های محبوب و پرفروشی چون 5150 ، 5550 ، 7760 ،  4110 و … نیز سازگاری دارند. به طور کلی توانایی چاپ این سری از کارتریج های اچ پی به صورت استاندارد بین 510 تا 550 برگ توسط کمپانی محاسبه شده است. اما ممکن است هنگام استفاده کاربران تعداد بیشتر و یا کمتری از این بازده ی مشخص شده چاپ نمایند. همچنین شما می توانید در جهت بر طرف نمود. ارور کارتریج در پرینتر های HP وارد لینک قرار گرفته شده شود.

 

اچ پی INK 56 & 57

 

 

پرینتر HP DeskJet 450 | کارتریج 450

بد نیست تا در ارتباط با مشخصات 450  نیز اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . در قدم اول لازم است بدانید که چاپگر 450 از سری چاپگر های مقرون به صرفه و کاربردی کمپانی اچ پی می باشد که تکنولوژی چاپ را به صورت جوهرافشان رنگی به کاربران ارائه می دهد. البته سالیان زیادی است که این دستگاه توسط کمپانی توقف تولید شده و دیگر تولید نمی شود. اما به هر حال ظاهری ساده و بدون هیچ پیچیدگی دارد. از نظر ظاهری همانند سایر پرینتر های جوهر افشان اچ پی همانند 3790 ،  6940 ، 2620 ، ظاهری ساده و بدون آلایشی دارد. البته بسیاری از افراد این دستگاه را با کد C8111A می شناسند. زیرا که کد C8111A مربوط به سری DeskJet 450 می شود. وزن پایین و ابعاد کوچک این دستگاه باعث شده. تا بسیاری از افراد 450 را به عنوان پرینتری خانگی خریداری نمایند.

 

خرید کارتریج شرکتی 57 & 56

معضلی که امروزه در ارتباط با کارتریج های جوهری وجود دارد نمونه های فیک و ناسازگار آن می باشد. شباهت بسیار زیاد این دستگاه ها با نمونه های اورجینال باعث شده. تا بسیاری از کاربران به صورت اشتباهی سری کارتریج های فیک را خریداری نمایند. بهترین راه در جهت تهیه ی کارتریج های شرکتی این سری از دستگاه های اچ پی ؛ خرید از مارکت های مجاز و نمایندگان می باشد. نمایندگان رسمی اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود تمامی کارتریج های کمپانی را به طورت استاندارد و شرکتی به کاربران ارائه می دهند. شما نیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید محصولات شرکتی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

 

خرید کارتریج شرکتی 57 & 56