نمایندگی لپ تاپ های پاویلیون اچ پی HP | تا بیش از عرضه ی محصولات جدید، پاویلیون ها همواره به عنوان لپ تاپ های در میان رده به حساب می آمدند. HP Pavilion series ، یکی از محبوب ترین مدلها، در دسته لپ تاپ های پاویلیون اچ پی هستند.

اما پس از معرفی پاویلیون های جدید توسط اچ پی ، متوجه شدیم که این دسته نیز به عنوان یکی از متنوع ترین محصولات با کانفیگ های متفاوت بوده. و اچ پی تصمیم دارد تا پاویلیون را به عنوان یک دسته ی میان رده تا بالارده به بازار جهانی معرفی نماید. با ما در ادامه همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سطح نیاز کاربر به لپ تاپ اچ پی | آیا من لپ تاپ نیاز دارم؟ وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

نمایندگی لپ تاپ های پاویلیون اچ پی

پس از مشاهده ی لیست فروش ماشین های رایانه ای اچ پی ، متوجه شدیم که اچ پی پاویلیون به عنوان محبوب ترین و پر فروش ترین لپ تاپ اچ پی در بازار طی چند سال اخیر به حساب می آید. فروش بالای این محصول این ندا را می دهد که پاویلیون توانسته تا تمامی خواسته های کاربران خود را بر آورده نموده و محصولی بی عیب و نقص به آنها هدیه دهد.

به طور کلی تعریف عمومی از این دسته به این صورت می باشد که : اچ پی پاویلیون به عنوان یک لپ تاپ خانگی ، اداری ، سازمانی طراحی و به بازار عرضه شده است. قیمت مقرون به صرفه ، طراحی کاربر پسند ، امنیت بالا ، رابط کاربری آسان و … از سری مشخصات ابتدایی این دستگاه اچ پی می باشد. لذا همین موضوعات باعث شده تا Pavilion series به عنوان یکی از محبوب ترین برند های اچ پی به حساب بی آید.

 

 

نمایندگی لپ تاپ های پاویلیون اچ پی

سخت افزار لپ تاپ های پاویلیون

لپ تاپ های پاویلیون اچ پی ، یکی از مهمترین  لپ تاپ های همه منظوره با قیمتی مناسب در دسته بندی رقابتی بازار هستند. همواره با توجه به نوع مدلهای متنوعی که دارند ، دارای سخت افزار مناسب و کیفیت ساخت بالایی هستند. سی پی یو ، هارد دیسک ، رم  و حجم گرافیک این دستگاه ها عموما بسته به مدل دستگاه متفاوت بوده و کاربران می بایست انتخاب صحیحی در این زمینه داشته باشند.

دسته ی پاویلیون متشکل از تمامی اجزا های نرم و سخت افزاری بوده و در دسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه شده. کمپانی اچ پی در نظر دارد تا با ارائه ی این محصول با کانفیگ های متفاوت اجازه ی انتخاب و مقایسه ی این دسته را با سایر دسته بندی های لپ تاپ های اچ پی منظور نموده و به کاربران خود حق انتخاب موجه ای ارائه نماید.

اکثر مدل های پاویلیون اچ پی از پردازنده های Intel نسل ۳ و ۴ به بالا استفاده می کنند. البته در این دسته مخصوصا سری های جدید تر همکاری AMD نیز مشاهده می شود که به خودی خود حق انتخاب پردازنده را به کاربران می دهد . این دسته از لپ تاپ های اچ پی از پردازنده های گرافیکی NVIDIA نسل ۷ مانند GeForce 840M با حافظه های ۱ و ۲ گیگابایت استفاده می کنند. اما در برخی مدل ها، از پردازنده گرافیکی نسل هشتم AMD مانند Radeon HD استفاده می شود. حافظه ی RAM در این مدل های لپ تاپ، بین ۴  تا ۸ گیگابایت است. همچنین لپ تاپ های پاویلیون، مجهز به هارددیسک ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایتی هستند | تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی

 

تصویر مرتبط با نمایندگی لپ تاپ های پاویلیون اچ پی HP - HP pavilion

مزیت پاویلیون نسبت به سایر مدل ها

سخت افزار مناسب و قابل قبول، داشتن قیمت مناسب، از دلایل پرفروش بودن این مدل لپ تاپ اچ پی است. استفاده از  پلی کربنات نسبت به پلاستیک، استحکام بالاتری داشته و مقاومت بیشتر در مقابل ضربه دارد. از همین رو اچ پی در بسیاری از مدلهای پاویلیون از این مواد بهره برده است.

البته استفاده از پلی کربنات باعث شده تا ظاهر این دستگاه ها تا حدودی شبیه فلز به نظر می رسد. به دلیل اینکه قاب پشت صفحه نمایش، فاقد سطحی صاف و صیقلی است به طور کلی به عنوان یک لپ تاپ میان رده این محصول دارای مشخصات مهیج و با کیفیتی می باشد. لذا کاربران هم به موضوعات ، کیفیت ساخت و پردازنده اهمیت بسیاری می دهد.

لپ تاپ های پاویلیون اچ پی به عنوان محصولی پر فروش و مناسب برای مصارف کاری و دانشجویی و حتی بازی های رایانه ای شناخته شده است. طراحی زیبا، کیفیت ساخت و عمر باتری مناسب، پردازنده قوی از سایر مزایای این لپ تاپ است که ارزش خرید آن را بالا می برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.