نمایندگی کارتریج های لیزری اچ پی HP | نمایندگی اچ پی آبا، علاوه بر فروش پرینترهای مختلف اچ پی، کارتریج های لیزری اچ پی و جوهری این برند را نیز ارائه می نماید.همانطور که می دانید، در پرینترهای لیزری، کارتریج لیزری مورد استفاده قرار می گیرد.در این مقاله، به بررسی کارتریج های لیزری شرکت hp می پردازیم.

نمایندگی کارتریج های لیزری

مواد مصرفی که در پرینترهای لیزری استفاده می شود، پودر یا تونر نامیده می شود. کارتریج در واقع همان محفظه ای است که تونر در آن جای می گیرد.انتقال دستور پرینت بر. روی کاغذ در پرینترهای لیزری، توسط تونر و درام کارتریج انجام می شود. درواقع کارتریج های لیزری، از دو بخش اصلی تونر و. درام تشکیل می شوند.در برخی کارتریج های لیزری، قطعه ای به نام چیپ تعبیه شده است.

وظیفه ی این قطعه، اعلام میزان مواد مصرفی یعنی تونر داخل کارتریج برای پرینتر است.توان چاپ کارتریج براساس تعداد صفحه موجود در. این چیپ ها و باتوجه به مقدار تونر مشخص می شود.همانطور که می دانید، کارتریج های لیزری دارای سرعت چاپ و. توان چاپ بالاتری نسبت به کارتریج های جوهری است.کارتریج های لیزری برای ادارات و دفاتر پرکار بسیار مناسب تر هستند.درحالیکه از کارتریج و پرینتر لیزری بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود.

 

نمایندگی کارتریج های لیزری
نمایندگی کارتریج های لیزری

 

کارتریج های لیزری اچ پی

کارتریج های لیزری اچ پی دارای انواع مدل های متنوع و قابل شارژ هستند.در ادامه با برخی از مدل های کارتریج های لیزری hp. آشنا می شوید: کارتریج لیزری رنگی HP 124A .2600 1015 color:این سری، از پرفروش ترین کارتریج های لیزری رنگی اچ پی است. دارای ۴. رنگ اصلی است.این کارتریج، در پرینترهای لیزری مدل HP 2600. و HP 1015 استفاده می شود که توانایی چاپ 2500 برگه A4. را دارند.این کارتریج دارای کیفیت و سرعت چاپ مناسب است.

کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 314A 3000 .Q7560A:از سری کارتریج های پرینترهای رنگی با توانایی چاپ 6500 برگ A4 است.خرید این کارتریج بسیار مقرون به صرفه است.با شارژ مجدد این کارتریج قادر هستید از کارتریج خود، مانند یک کارتریج جدید استفاده کنید.این کارتریج دارای سرعت بالا در چاپ تک رنگ و کیفیت رنگی بسیار بالایی دارد. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با پرینترهای حرفه ای اداری با ما همراه شوید .

 

 

 

کارتریج های لیزری اچ پی

 

کارتریج لیزری مشکی اچ پیHP 308A 3550 3700:درمیان کارتریج های قدرتمند لیزری رنگی قرار دارد. توان چاپ تا 6000 برگ را دارد.کیفیت بسیار بالا و سرعت بی نظیری دارد. به همین دلیل در میان کارتریج های رده بالا و پرطرفدار قرار دارد. کلمات مرتبط با این نوشته : نمایندگی کارتریج های لیزری مشکی / نمایندگی کارتریج های لیزری رنگی / نمایندگی کارتریج های لیزری با درام / نمایندگی کارتریج های لیزری بدون درام برای ثبت خرابی کارتریج یا نیاز به شارژ میتوانید از فرم درخواست شرکت در صفحه تعمیر کارتریج اچ پی در نمایندگی استفاده کنید. شارژ و تعمیر کارتریج اچ پی در مرکز تعمیرات ماشین های اداری و رایانه اچ پی زیر نظر تکنسین شارژ کارتریج و با دستگاه مختص این منظور با مواد مصرفی اصلی دستگاه انجام خواهد شد.

نمایندگی کارتریج های لیزری اچ پی

اگر شارژ کارتریج های لیزری شما به پایان رسید، به منظور شارژ مجدد آن حتما به نمایندگی مجاز محصولات اچ پی مراجعه نمایید. با شارژ کارتریج های اچ پی، می توانید مانند یک کارتریج جدید از آنها استفاده کنید.هرگز کارتریج خود را به مکان هایی غیر از نمایندگی به منظور شارژ یا تعمیر نسپارید. درصورت وجود ایراد در کارتریج لیزری خود، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.به منظور شارژ یا تعمیر کارتریج خود می توانید بصورت حضوری مراجعه فرمایید. متخصصین ما با تجارب درخشان خود، کارتریج لیزری اچ شما با هر مدلی که باشد، عیب یابی کرده و مشکل آن را رفع خواهند کرد.