نمایندگی شارژ کارتریج های لیزری و جوهرافشان اچ پی HP | شارژ کارتریج های اچ پی را می توان به عنوان یکی از پر طرفدار ترین سرویس های مربوط به قطعات مصرفی در بازار معرفی نمود. دلیل حمایت استقبال کاربران از شارژ کارتریج عموما منوط به هزینه ها و راه حل ارزان اچ پی می باشد. لذا همین موضوع باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا نماید.

 

نمایندگی شارژ کارتریج

همانطور که می دانید، کارتریج ها در دو نوع لیزری و جوهری توسط اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. هر دو سری از کارتریج ها نیز با ترفند های خاص قابلیت شارژ مجدد را به کاربران می دهند.

البته طبق استاندارد های لازم بهتر است پس از اتمام تونر و یا جوهر کارتریج ، شما کاربران گرامی اقدامات لازم را مبنی بر تعویض این قطعات انجام دهند. در همین راستا شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی رسمی محصولات اچ پی با ما همراه باشید.| نمایندگی شارژ کارتریج

 

 

 

نمایندگی شارژ کارتریج
نمایندگی شارژ کارتریج

شارژ کارتریج های اچ پی

همانطور که در ابتدای بخش اول به آن اشاره کردیم. کارتریج ها به دو صورت در بازار ماشین های اداری یافت می شوند. دسته اول بیزری و دسته ی دوم جوهرافشان. بنابراین قطعات مصرفی هر دو از این کارتریج ها باید با یکدیگر متفاوت باشد. اگر شما هم با این دیدگاه به این موضوع نگاه می کنید. باید بگویم که دقیقا نظر شما درست می باشد. درون پرینتر هایی که تکنولوژی چاپ لیزری دارند از کارتریج های لیزری یا اصطلاحا تونر. و در پرینتر هایی که تکنولوژی چاپ جوهری دارند. از کارتریج های جوهرافشان استفاده می شود.| نمایندگی شارژ کارتریج

بدیهی است که جنس ، نوع چاپ و عملکرد هر یک از این کارتریج ها با یک دیگر متفاوت می باشد. لذا همین تفاوت ها در قطعات مصرفی و تکنولوژی چاپ می باشد که باعث محبوبیت بالای این دو دسته از دستگاه های اچ پی شده است. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید در راستای شارژ کارتریج های اچ پی چه به صورت لیزری و چه به صورت جوهرافشان با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی شارژ کارتریج های لیزری و جوهرافشان اچ پی HP - HP cartridge 1025

 

 

 

 

کارشناسی کارتریجهای HP 

ثبات کیفیت و تلاش برای نگهداری این موضوع از اصلی ترین هدف های نمایندگی رسمی می باشد. اما در نظر داشته باشید که به هر حال ما پس از شارژ کارتریج ها ممکن است با افت کیفیت جزئی رو به رو شویم. مطمئنا این عملیات نمی تواند به خوبی خرید مجدد کارتریج های اورجینال برای چاپگر های اچ پی باشد. اما در نهایت می توان با کارشناسی این کارتریج ها ، اطمینان از صحت و سلامت قطعات مصرفی آنها و … شارژ را به خوبی و بدون هیچ ایرادی برای کاربران انجام داد.

نکته ی مهم دیگری که می بایست به آن توجه داشته باشیم بحث DPI می باشد. هر کارتریج با حجم DPI مختص به خود توسط نمایندگی رسمی طراحی و به بازار عرضه می شود. لذا در همین راستا شما کاربران می بایست حتما از تونر و جوهر های اورجینال و شرکتی در راستای پر کردن کارتریج های خود استفاده نمایید. در غیر این صورت ممکن دچار اختلال های زیادی در چاپ شوید.| نمایندگی شارژ کارتریج.

در نهایت نیز ، شما باید نظارت صحیحی بروی قطعات مصرفی چون هد ، درام ، مگنت ، فوم ، بلید و … داشته باشید . زیرا هر یک از این اجزا دارای اهمیت بسیار زیادی در چاپ داشته و همچنین با سرویس و یا تعویض این قطعات می توانید کیفیت چاپ خود را تا حد قابل توجه ای افزایش دهید.

 

 

 

نمایندگی شارژ کارتریج

 

 

ریفیل کارتریج های جوهری | نمایندگی شارژ کارتریج

معمولا بسیاری بر این باورند که شارژ کارتریج های جوهر به مراتب راحت تر از کارتریج های لیزری می باشد. اما در واقعیت اصلا به این شکل نمی باشد. کارتریج های جوهری نسبت به کارتریج های لیزری پیچیدگی کمتری دارند.

اما حساسیت بالیا آنها در چاپ، نحوه ی چاپ ، DPI استاندارد و … می تواند بسیار اذیت کننده باشد. لذا شارژ این کارتریج ها به مرور هم سخت تر و هم زمان بر می باشد.| نمایندگی شارژ کارتریج

  • به طور کلی کارتریج های جوهری دارای پیچیدگی کمتری در اجزای تشکیل دهنده می باشند.
  • قیمت قطعات مصرفی کارتریج ها ، در دسته ی جوهری عموما بیشتر از لیزرجت ها می باشد.
  • توانایی چاپ کمتری نسب به کارتریج های تونر دارند.
  • شما می توانید با استفاده از کارتریج های جوهری تجربه ی خوب چاپ با کیفیت خارق العاده ، وضوح بسیار مناسب برای عکس ، توجه بالا به جزئیات ، ترکیب بندی رنگ بسیار قوی را داشته باشید.

در انتها نیز لازم به ذکر است که کاربران می بایست توجه ویژه ای به قطعات مصرفی چاپگر های خود داشته باشند. عموما چاپگر ها بدون وجود کارتریج ها ، هیچگونه کاربردی نداشته و ندارند. در نظر داشته باشید که یکسری از قطعات مصرفی همچون کارتریج های جوهری دارای حساسیت های بالایی می باشند. که اگر به این جزئیات توجه نشود. ممکن است. تا هزینه های زیادی بروی دوش مصرف کنندگان گذاشته شود. لذا پیشنهاد می شود تا در راستای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.| نمایندگی شارژ کارتریج | تعمیر کارتریج اچ پی در نمایندگی