نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران | نمایندگی اچ پی آبا بعنوان نمایندگی پلاترهای اچ پی در ایران فعالیت می کند. پلاتر، به پرینترهای عریض یا در فرمت بزرگ (Large Format Printer) گفته می شود. این پرینترها قادر هستند طرح گرافیکی موردنظر را در ابعاد بزرگ چاپ کنند. شرکت اچ پی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلاترهای جوهرافشان و لیزری در سرتاسر جهان است.

انواع پلاترهای اچ پی

از پلاترها معمولا به منظور چاپ تبلیغات محیطی یا عکس های با سایز بزرگ و نقشه ها و مواردی از این قبیل استفاده می شود. پلاتر نیز مانند پرینتر، در ۲ نوع لیزری و جوهری ساخته می شود:

این پلاترها، مکانیزمی مشابه با پرینترهای لیزری دارند و در آنها از تونر، درام و غیره استفاده شده است. این پلاتر سرعت چاپ بالاتری نسبت به پلاتر جوهرافشان دارد. اما کیفیت پایین تری در تولید رنگ نسبت به جوهرافشان دارد.

به همین دلیل بیشتر برای چاپ نقشه ها و اسناد متنی از آن استفاده می شود.

 

 

 

 

 

پلاترهای جوهرافشان

ساختار این نوع پلاترهای اچ پی نیز مانند پرینترهای جوهری است و از جوهر و کارتریج و غیره تشکیل شده اند. سرعت پلاترهای جوهرافشان نسبت به پلاترهای لیزری پایین تر است. با این حال، پلاترهای جوهرافشان اچ پی، کیفیت چاپ بالاتری نسبت به پلاترهای لیزری ارائه می دهند.

می توان با استفاده از آنها، چاپ هایی با تعداد رنگ های بیشتر و رزولوشن و تراکم رنگ بالاتری ارائه داد.از این نوع پلاترها بیشتر برای چاپ تصاویر گرافیکی با تراکم رنگ بالا استفاده می شود. پلاتر جوهرافشان با استفاده از حداقل چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و زرد، قادر است طیف های رنگی مختلف را ایجاد کند. ابته در نظر داشته باشید که پلاتر ها بسته به نوع کاربری خود با توانایی های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده اند. در همین راستا شما می توانید با بررسی های لازمه ، دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

نمایندگی فروش پلاترهای اچ پی | نمایندگی پلاترهای اچ پی

فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی، در نمایندگی اچ پی ارائه می گردد. قبل از خرید پلاتر می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.همچنین درصورت مشاهده مشکل در دستگاه خود با ما در تماس باشید.توجه به نوع کاربری پلاتر : به منظور خرید پلاتر متناسب با نیازهای خود، به نکاتی که از سوی نمایندگی اچ پی آبا ارائه شده دقت نمایید که برخی از آنها عبارتند از:

 

نمایندگی پلاترهای اچ پی در تهران در نظر دارد تا در راستای کسب رضایت کاربران خود تمامی خدمات مربوط به ماشین های اداری را در محل کاربران ارائه دهد. از این رو شما می توانید جهت استفاده از خدمات شرکتی اچ پی ، در ابتدا با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شده و سپس با ثبت درخواست خود در سریعترین زمان نسبت به خدمات ماشین های اداری بهرهمند شوید.

 

نمایندگی پلاترهای اچ پی

دفاتر فنی معمولا به دستگاهی نیازمند هستند. که بتوانند تصاویر گرافیکی رنگی، نقشه و پوستر.، تبلیغات ایندور و حتی پلان های معماری را با کیفیتی مناسب انجام دهند. توصیه می کنیم این دفاتر از پلاترهای اچ پی سری T استفاده کنند. این پلاترها با داشتن ۶ رنگ و سه هد، کیفیت بسیار مناسبی ارائه می دهند.

همچنین سرعت و قیمت مناسب از سایر مزایای این رده است.سعی کنید پلاتری را انتخاب کنید .که دارای قطعات یدکی بیشتر و خدمات تعمیر بهتر و بیشتری باشد. اینکه قطعات یک دستگاه به وفور یافت شود و تعمیرات تخصصی آن .در داخل نمایندگی ها ارائه شود، یک مزیت و نکته مهم در خرید یک دستگاه است.

خوشبختانه برای پلاترهای اچ پی، هیچ کمبودی از لحاظ قطعات یدکی وجود ندارد و خدمات تخصصی آن بطور کامل در نمایندگی اچ پی انجام می شود. برای اطلاع از سایر نکات مهم قبل از خرید و مشاوره بیشتر، با شماره 021-89392 شرکت اچ پی آبا در تماس باشید.