Search
Close this search box.
021-89392
تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی

شرکت اچ پی آبا با شماره مجوز 4210 دارای تعمیرگاه مجاز hp و خدمات مرتبط با نمایندگی اچ پی در سراسر ایران

تصویر مرتبط با تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی | فرم زیر را پر کنید تا درخواست شما در اتوماسیون ثبت شود و مستقیما در کارتابل تکنسین تعمیر پرینتر قرار بگیرد

برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

تعمیر پرینتر | در نمایندگی اچ پی و زیر نظر کارشناس پرینتر خودرا تعمیر کنید و از قطعات اصلی با پارت نامبر اورجینال شرکتی بهرمند شوید ،، پرینترهایی که در مراکز متفرقه تعمیر میشوند از پروسه گارانتی شرکت خارج خواهند شد ،،، با تکنسین مستقیما تماس بگیرید

پیدا کردن مدل پرینتر برای تعمیر

درصورتیکه نمی دانید مدل پرینتر شما چیست از طریق دستور العمل های زیر میتوانید مدل را تشخیص دهید

عجله دارید؟

نتوانستید مدل پرینتر خود را پیدا کنید ؟ می توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره تماس زیر تماس بگیرید | اگر برای حضور در واحد تعمیرات وقت ندارید از پیک رایگان شرکت استفاده کنید ،، پرینتر در محل شما گرفته میشود و پس از تعمیر تحویل داده میشود این سرویس در تهران رایگان است

تصویر مرتبط با تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

نصب نرم افزار

2,800 هزار تومان
Consider the most economical mode for HP laser cartridges

تعویض چیپ با هر بار شارژ

از 38 تا 1,380 هزار تومان
Replacing the chip with each charge is only cost-effective for old cartridges and is not recommended for new cartridges

چرا نمایندگی HP تهران

نمایندگی HP تهران همراه با جواز و مدارک رسمی از شرکت HP در تهران ارائه دهنده بهترین خدمات و محصولات برند HP به شما می باشد

سوالات پر تکرار مشتریان HP

پرینترهای اچ پی بعداز تعمیر شامل 10 روز مهلت تست میباشد و چنانچه در این بازه زمانی خدمات ارائه شده مشکل داشته باشد رایگان انجام خواهد شد.

برای تماس با واحد فنی تعمیرات پرینترهای اچ پی میتوانید با شماره 89392-021 تماس حاصل فرمایید.

غالب پرینترهای اچ پی اسمارت اینستالر هستند و با نصب کابل usb شناسایی میشوند اما برای نصب کامل دستگاه متناسب با ویندوز میتوان به صفحه دانلود درایور پرینترهای اچ پی مراجعه کرد و درایور مورد نظر را دانلود نمود.

شما می‌توانید درایورهای مورد نیاز خود را از طریق این لینک :  دانلود درایور HP دانلود کنید.

برای رفع ایرادات سطحی سخت افزاری و نرم افزاری که نیاز به حضور تکنسین ندارد با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

نظر برخی از مشتریان مــا
متن آرای تهران
Read More
من چند بار برای تعمیر پرینتر لیزری مشکی درخواست پیش فاکتور کردم و نهایتا خواستم بصورت رسمی با 9 درص ارزش افزوده برام ارسال بشه و اوپراتور واحد فنی تعمیرات پرینتر هربار با صبوری انجام دادند و برام در واتساپ ارسال کردند ممنونم از تیم پاسخگو و با تجربه اچ پی آبا ،، از جاهای دیگه که پیش فاکتور میخواستم زورشون میومد ارسال کنن و نهایتا هم میگفتن ما فقط فاکتور بعداز انجام کار صادر میکنیم.
مبتکران
Read More
خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی رو چند جا تجربه کردم اولین بارم هست که از اچ پی آبا دارم سروی میگیرم زنگ زدم مشکلات پرینتر چهارکاره لیزری رنگی رو مطرح کردم پیک فرستادن دستگاه رو تحویل گرفت و بعد سلفون شده با تست تحویلم دادن. البه چون بیرون تهران بودم یه مقدار پول پیک بهش تعلق گرفت که با رضایت پرداخت کردم. ممنون از تیم پشتیبانی
نواف ایران
Read More
تعمیرات پرینترهای لیزری رنگی نمیدونم چرا آخرش ختم میشه به تعویض کارتریج ،، البته من در این مرکز بعداز تعمیر دستگاه hp477fdw چهار تا کارتریجمو فقط یه دونه اش و عوض کردن و 3 تای دیگه رو شارژ کردند و کیفیتش هم خداروشکر خیلی خوب بود اما من فک میکردم که اصن کارتریجام مشکلی نداشته باشه به هر جهت کار درست تحویل داده شد.
Previous
Next

دانلود درایور محصولات HP

برای دانلود درایور هرکدام از محصولات HP بر روی لینک های زیر بزنید تا وارد صفحه مخصوص آن شوید و سپس با توجه به دستورالعمل ارائه شده درایور مخصوص مدل دستگاه خود را پیدا و دانلود نمایید

پرینترهای HP

در زیر لیستی از پرینتر های HP را آورده ایم که میتوانید با کلیک بر روی آنها اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر انتخابی را دریافت کنید و همچنین درایور آن پرینتر را دانلود کنید

 
 

تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی | اگه پرینترت نیاز به تعمیر داره و مردد هستی که در محل خودت انجام شه یا در نمایندگی بهتره به ابن نکته توجه داشته باشی که تعمیرات در محل نمیتونه کیفیت خوبی مثل تعمیرات پرینتر در تعمیرگاه مجاز اچ پی داشته باشه. این موضوع رو هم نباید فراموش کنی که بعضی کارها اصن در محل شما انجامش امکتن پذیر نیست. تعمیرات بردی مثل فرمتر و برد پاور قطعا نیاز به دستگاه هایی داره که در واحد فنی نمایندگی اچ پی تجهیز میشه. شارژ کارتریج با توجه به نیاز تخلیه تونر زائد هم همینطور. تعمیرات گیربکس و تعویض قطعات فیوزینگ چون نیاز هست که دستگاه تا جایی باز شه که برسه به شاسی باید در نمایندگی انجام بشه.

فاکتور رسمی بگیر با کداقتصادی و شناسه ملی ثبت شده به نام اچ پی از شرکت اچ پی آبا | بعد پرینترت رو تعمیر کن

تعمیر پرینتر

کارهای سرپایی اما مث تعویض کاغذکش دستگاه ، تعمیر ای دی اف ، تعویض کارتریج و قطعات یونیت درام ، ومواردی از این قبلی میتونه بصورت اعزام تکنسین در محل مشتری انجام پذیر باشه. پس بهتره بابت هر ایرادی یه اطلاعات اولیه از بخش های معیوب داشته باشی تا سردرگم نشی. ایرادات چاپی معمولا مربوط به کارتریج دستگاه میشه. پس ترجیحا با عوض کردن کارتریج حل میشه مگه اینکه نیاز به تعمیر بخش فیوزینگ یا درام کیت و در پرینترهای لیزری رنگی نیاز به تعمیر و تعویض قطعات ترنسفرکیت باشه که در این صورت لازمه ارجاع داده بشه به شرکت.
ایرادات ورود و خروجی کاغذ هم اگه در قسمت کاغذ کش دستگاه باشه با عوض کردن قطعات کاغذ کش در محل شما امکان پذیره چون معمولا نیازی به باز کردن کامل دستگاه نیست. اما ایرادات خروجی مثل مچاله شدن کاغذ و پاره شدن اون و در رخی موارد گیر کردن کاغذ در دستگاه اگه مستلزم باز شدن قاب و قسمت های مختلف باشه بهتره بیاد نمایندگی. خیلی مواقع هم در محل شما امکان پذیره.

 

تعمیر پرینتر

 

ثبت سفارش تعمیر HP

اگر ایرادات به نوعی باشه که در محل مشتری رفع میشه قاعدتا میتونی با واحد فنی تماس بگیری و آدرس و مشخصات کامل دستگاه و ایرادات احتمال رو با تکنسین های مربوطه مطرح کنی. در این صورت فایلی برای شما ایجاد میشه و در کارتابل تکنسین قرار میگیره بعد تکنسین با شما تماس میگیره و باهات هماهنگ میکنه که کی بیاد بالا سر دستگاه. اما در صورتیکه بعداز تماس مشخص شد باید به نمایندگی ارسال بشه فقط لازمه ایرادات دستگاه رو بنویسی با شماره تماست که قراره توی اتوماسیون ثبت بشه بچسبونی روی دستگاه و ارسال کنی به آدرس شرکت.

راستی اگه خودت هم نمیتونی بیای و محدودیت های ایاب و ذهاب داری میتونی از سرویس رایگان پیک شرکت استفاده کنی. اینطوریه که با بخش فنی تماس میگری و آدرس میدی شرکت پیکشو میفرسته دستگاه و ازت تحویل میگیره و بعداز اتمام کار هم دستگاه رو برات با همون پیک بصورت رایگان ارسال میکنه. در هر دو حالت چه تعمیر پرینتر در محل شما و چه تعمیر در واحد فنی شرکت میتونی از طریق فرم مربوطه در سایت درخواست خودت رو ثبت کنی تا کارشناسای ما در اولین فرصت باهات تماس بگیرن و به درخواستت رسیدگی کنن. به هرحال وقتی دستگاه شما توسط شرکت بازدید بشه یه پروفایل به نام و مشخصات شما در اتوماسیون اچ پی ثبت میشه که میتونی با شماره اتوماسیونت از هر جای ایران که هستی وارد اتوماسیون بشی و تمام مراحل تعمیراتت رو از ابتدای پذیرش تا خروج دستگاه رصد کنی.

 

چرا تعمیر پرینتر در محل نمایندگی ؟

حالا چرا تعمیر پرینترت رو بهتره در نمایندگی اچ پی انجام بدی : تکنسین های تعمیرات پرینتر در اچ پی اختصاصا برای این برند و زیر نظر متخصصین مورد تایید شرکت آموزش دیدن. مهارت و تجربه کافی در مواجهه با ایرادات مختلف در دستگاههای اچ پی رو توی خود نمایندگی اچ پی کسب کردن. خود واحد فنی هم که سرتیفیکیت و مجوزهای لازم رو از مراجع ذیصلاح برای اینکار داره. تعمیرگاه مجاز پرینترهای اچ پی در ایران برای شرکت اچ پی آبا به ثبت رسیده. مجوز تعمیر پرینتر از دو تا اتحادیه مرتبط با این موضوع صادر شده . جواز اتحادیه فن آوران رایانه استان تهران برای تعمیر پرینتر و جواز اتحادیه دستگاه های مخابراتی استان تهران برای تعمیر فکس ( چنانچه دستگاهتون چندکاره باشه ) و فکس هم روش باشه.

 

چرا تعمیر پرینتر در محل نمایندگی ؟

 

گذشته از این ، مهمترین عامل انتخاب تعمیر پرینتر در نمایندگی میتونه استفاده از قطعات اصلی با پارت نامبر شرکتی باشه که معمولا در مراکز غیر مجاز استفاده نمیشه و تحت نظارت شرکت وارد میشه. همینطور گارانتی شرکتی برای تعمیرات حتی بردی مثل فرمتر و برد دی سی که بصورت مهلت تست در اختیار کاربر قرار میگیره.( که حتی روی دستگاه های نو خریداری شده هم این مهلت تست برای برد داده نمیشه). امکان ارسال و دریافت رایگانم که هست البته اگر در محدوده شهر تهران باشی. شرکت این امکان رو هم برای همکار های داخل تهران و شهرهای دیگه فراهم کرده که چنانچه برای تعمیراتشون نیاز به قطعه شرکتی داشته باشن بدون اخذ مجوز نمایندگی از شرکت اچ پی آبا بتونن قطعشون رو فراهم کنن. به این امید که شاید روزی برسه که دیگه هیچ تعمیرکاری چه شرکتی و چه غیر شرکتی بابت قطعه اورجینال پرینتر لنگ نمونه.

فاکتور رسمی اچ پی

نمایندگی اچ پی میتونه برای اون دسته از کاربر هایی که تعمیرات زیادی نسبت به کاربرهای معمولی و خونگی دارن ، مث اداره جات سازمان ها و ارگان ها این امکان رو فراهم کنه که بصورت بازدید ، خدمات و نگهداری سالیانه دستگاه ها رو پشتیبانی کنه. امکان صدور فاکتور رسمی با سربرگ اچ پی آبا و شماره اقتصادی و شناسه ملی و شماره ثبت هم برای تمامی کاربرانی که بصورت رسمی خرید میکنن وجود داره. لازم به ذکره که خیلی از تعمیرگاه ها و مراکز خدمات HP هنوز فاکتور رسمی ندارن. یعنی اصن ثبت نام مالیاتی نکردن و کداقتصادی و شناسه ملی ندارن.

 

فاکتور رسمی اچ پی

 

 

تعمیر پرینتر لیزری | تعمیر پرینتر hp

فقط در صورتی دستگاه رو برای ما ارسال کنید که : 1- پرینتر لیزری باشه  و 2- پرینتر hp باشه اگر از برندهای دیگه هم استفاده میکنید ایرادی نداره اما قبلش حتما با واحد فنی تماس بگیرید و اونا رو در جریان ارسال دستگاه بذارید تا بهتون بگن کدوم قسمت دستگاهتون رو ارسال کنید. ما در تجهیز واحد فنی شرکت و بکارگیری امکانات موجود سعی کردیم که همه برندها رو پوشش بدیم.

اونچه شاید در این ارتباط بخواید در گوگل سرچ کنید و به ما برسید میتونه این کلمات باشه : تعمیر پرینتر لیزری اچ پی / تعمیر پرینتر لیزری تک کاره / تعمیر پرینتر لیزری چندکاره / تعمیر پرینتر لیزری مشکی / تعمیر پرینتر لیزری رنگی / تعمیر پرینتر hp / تعمیر پرینتر hp در نمایندگی تهران / تعمیر پرینتر hp در ایران / تعمیر پرینتر hp در تعمیرگاه مرکزی اچ پی

4.2/5 - (5 امتیاز)

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج

دریافت قیمت روز
شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17