کابل برق HP pavilion 15Teg000 سه تایی برجسته | یکی از اصلی ترین خصوصیات لپ تاپ ها ، سبکی و قابلیت جا به جایی آنها می باشد. شما می‌توانید از این دستگاه ها در هر فضا و محیطی به آسانی استفاده نمایید. اما یک لپ تاپ برای این که در هر محیطی بتواند قابلیت های خود را در اختیار کاربران قرار دهد نیاز به چه قطعاتی دارد .؟
یک لپ تاپ برای اینکه بتواند به راحتی در هر محیطی قابلیت های کلیدی و خدماتی خود را به نمایش بگذارد نیاز به باطری دارد. اما سوالی اینجاست ، که انرژی باتری از چه طریقی تامین می شود.!
باتری انرژی لازم خود را از آداپتور های مخصوص و سازگار با ولتاژ و آمپر لپتاپ های اچ پی دریافت می کند. در این بخش می رسیم به مهمترین سوال در زمینه ی لوازم جانبی ماشینهای رایانه ای اچ پی .
یکی از مهمترین سوالات در این بخش مربوط به دریافت انژری لازم آداپتور ها می باشد. هر آداپتور برای ارائه ی نیروی لازم به لپ تاپ ها ، از ک کابل برق استفاده می کند. کابل برق از طریق اتصال مستقیم به برق ، می تواند انرژی برق مفید را به آداپتور منتقل نماید.
در نتیجه آداپتور با کنترل برق وارد شده ، نیروی کافی را به باتری جهت شارژ ارائه می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی لپ تاپ های دست دوم HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

کابل برق HP pavilion 15Teg000

همانطور که گفته شد، کابل برق یکی از اصلی ترین وظایف را در شارژ و انتقال نیرو به باتری دارد . پیش از این که به سراغ مشخصات فنی و بازخورد کاربران در ارتباط با انواع کابل های برق لپ تاپ اچ پی ، Teg000 برویم . لازم است تا نکته ای را خدمت شما کاربران گرامی توضیح دهیم. بسیاری از کاربران در ارتباط با تفاوت اصلی ، بین کابل برق یک تکه و دو تکه ی پاویلیون HP-15teg000 را مطرح نموده اند.
 لازم به ذکر است که آداپتور و کابل برق این محصول به صورت شرکتی و اولیه به شکل دو تکه طراحی و به بازار عرضه شده است. در کابل های دو قسمتی ما شاهد یک آداپتور مجزا و یک مابل برق جداگانه می باشیم.
به طور کلی مقاومت و انتقال نیرو در این سری از آداپتور ها به خوبی انجام می گیرد . همچنین فشار کمتری بروی منبع تغذیه‌ی این دستگاه ها می باشد. اما بعضا بسیاری از دستگاه ها دارای آداپتور و کابل برق یک تکه می باشند.
 اگر این سری از آداپتور ها اورجینال شرکتی HP باشند. به صورت شرکتی درون آنها سنسور های جریان قرار دارد. این سنسور ها به ما کمک می کند تا ، منبع تغذیه در برابر فشار و نوسانات برقی دچار مشکلی جدی نشود. چنانچه قصد تهیه و خرید آداپتور و کابل برق برجسته ی اچ پی پاویلیون ، سری TEG000 را داشتید ، می توانید با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.
کابل برق HP pavilion 15Teg000

مشخصات کابل برق Teg000 | کابل برق HP pavilion 15Teg000

همانطور که گفته شد ، کابل برق HP pavilion دارای سه رشته ی برجسته می باشد. این سه رشته با قرار گیری صحیح در لپ تاپ های نیروی لازم را جهت شارژ و روشنایی به دستگاه ها منتقل میکند. حال که تا بدین مرحله آمده ایم ، بد نیست تا در ارتباط با مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی TEG000 اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه انوی newest سری Ryzen 5 و Ryzen 7 واد لینک قرار گرفته شده شوید.
در وهله ی اول لازم است بدانید که این لپ تاپ در دسته لپ تاپ های پاویلیون اقتصادی اچ پی قرار گرفته است. Teg000 دارای یک صفحه نمایش 15 اینچی با وضوح تصویر فول اچ -دی می باشد.
همچنین این دستگاه در جهت ارائه ی خدمات خود از یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 استفاده می کند. اچ پی برای سرعت بخشیدن به سیستم این دستگاه ، توانسته تا از یک هارد جانبی در حجم 512 گیگابایت از نوع SSD بهره ببرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
مشخصات کابل برق Teg000
کابل برق HP pavilion 15Teg000