آداپتور پرینتر HP 3920 سر سوکت بنفش | در این بخش تصمی داریم تا شما را با پرینتر جوهری اچ پی 3920 و قطعات اورجینال مصرفی آن آشنا کنیم . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شده و جهت تهیه ی آداپتور این دستگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی این آداپتور و عملکرد آن در پرینتر ها جوهرافشان اچ پی سری 3920 اطلاعات کامل تری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

 

آداپتور پرینتر HP 3920

همانطور که می دانید آداپتور ها در هر وسیله ای به عنوان یک قطعه ی مصرفی به حساب می آیند. اگر بخواهیم تعریف مختصری در ارتباط با قطعات مصرفی داشته باشیم باید بگویم که به طور کلی هر قطعه ای که طول عمر آن بستگی به نوع استفاده ی کاربران در حال تغییر باشد.

به عنوان یک قطعه ی مصرفی به حساب می آیند. حال این قطعه ی مصرفی می تواند در شکل آداپتور ، باتری و یا حتی به صورت مصرفی در دسته ی کارتریج ها قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های فرمت بزرگ HP با ما همراه شوید.

 

آداپتور پرینتر HP 3920

 

ما در این بخشتصمی داریم تا سری آداپتور پرینتر جوهرافشان اچ پی 3920 را خدمت مصرف کنندگان معرفی نماییم . در قدم اول لازم است بدانید که این آداپتور در دسته آداپتور های سر سوکت بنفش کمپانی اچ پی قرار گرفته است. و تماما ولتاژ و آمپر ورودی آن با آداپتور های سر سوکت طوسی متفاوت می باشد.

در ارتباط با قدرت عملکرد این قطعه  لازم  است بدانید که آداپتور 3920دارای ولتاژ ورودی 100 آمپر ، 220 ولت می باشد. همچنین ولتاژ خروجی این دستگاه 32 ولت با شدت جریان 1560 میلی آمپر محاسبه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اهمیت استفاده از آداپتور اورجینال

 

در طی گزارش های اخیری که در این زمینه به دست ما رسید. متوجه شدیم که بسیاری از کاربران با استفاده از قطعات نامرغوب ، به ایرادات زیادی در زمینه ی ماشین های اداری برخورده اند. از این جهت شما تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با این موضوع توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. ا ما در ادامه همراه باشید.

استفاده از قطعات غیر شرکتی در هر زمینه و هر محصولی باعث ایجاد خرابی های بسیاری در دستگاه می شود. از این رو این عمل توسط هیچ نمایندگی و شرکت سازنده ای تایید نمی شود . همچنین بسیاری از نمایندگی ها پس از بررسی و ماشین های اداری ، در تلاش اند تا بتوانند. از قطعات سری اورجینال برند در دستگاه ها استفاده نمایند تا پرینتر یا هر دستگاه اداری دیگر دچار آسیب نشود .

پرینتر جوهرافشان اچ پی با استفاده از آداپتور آداپتور 3920دارای ولتاژ ورودی 100 آمپر ، 220 ، توانایی آماده به کار شدن دستگاه را به شما کاربران گرامی می دهد . اما چنانچه در ادامه ی روند این دستگاه از آداپتور با ولتاژ و آمپر دیگری استفاده شود . دیگری ضمانتی بر روشن شدن و شروع به کار کردن در این دستگاه ها وجود ندارد. جهت اطلاع از تمامی جشنواره های پیش رو و زمان فروش جشنواره ی تابستانه HP با ما همراه شوید.

 

اهمیت استفاده از آداپتور اورجینال
آداپتور پرینتر HP 3920