تونر یک کیلوگرمی HP 15A پرینتر لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با تونر شارژ یکی از پر فروش ترین پرینتر های تک کاره ی بازار ماشین های اداری و رایانه ایی .بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به ویژگی و عملکرد این دستگاه ، کیفیت و کوالیتی تونر های شارژ اچ پی شرکتی را به چالش بکشیم.

پیشنهاد میشود تا در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. در پس گزارش های اخیر کاربران در ارتباط با نحوه ی تهیه و استفاده از تونر های یک کیلوگرمی به بالا ، در نظر داریم تا به صورت اختصاصی با یکی از تکنسین های اچ پی همراه شویم و سوالات شما کاربران گرامی را به کارشناس ، انتقال دهیم. با ما همراه باشید.

 

تونر یک کیلوگرمی HP 15A

همانطور که می دانید پرینتر های لیزری مشکی ، تنوع بسیاری در بازار دارند. همین موضوع باعث شده تا کاربران بجای خرید برند های متفرقه از ماشین های اداری. محبوب و با کیفیت اچ پی در انجام امورات چاپ خود استفاده نمایند.

در وهله ی اول لازم است بدانید که اچ پی 15A در دسته چاپگر های تک کاره ی کمپانی اچ پی می باشد که قابلیت چاپ را به صورت تک رنگ و تک کاره به کاربران خود می دهد. این دستگاه با در نظر داشتن ؛ کاربری خانگی خود توانایی چاپ تا 1000 برگ A4 را به صورت استاندارد به کاربران می دهد.

 

 

تونر یک کیلوگرمی HP 15A

 

 

در قدم دوم تصمی داریم تا با مشخصات فنی تونر و چیپستی این دستگاه آشنا شویم. همانطور که می دانید اچ پی 15A از کارتریج های کاست متوسط اچ پی 44A  استفاده می نماید. لازم به ذکر است که این کارتریج ها که به تازگی ، توانای شارژ مجدد را به کاربران خود می دهند. از همین رو با توجه به کیفیت بالا و قیمت اقتصادی خود .در سبد خرید بسیاری از کاربران اداری – خانگی قرار گرفته اند.

 

44A toner quality

 

همانطور که در بخش قبلی گفته شد پرینتر لیزری مشکی اچ پی 15A در دسته پرینتر های خانگی با تکنولوژی چاپ تک رنگ قرار گرفته است. این دستگاه از کارتریج hp 44a در امر چاپ استفاده می کند. به تازگی کارتریج هایی چون 44A قابلیت شارژ دهی پیدا کردند و توانایی استفاده ی مجدد را به کاربران خود می دهند. از این رو شما می توانید جهت تهیه ی تونر های 1 کیلوگرمی این سری از کارتریج های اچ پی با کارشناسان  ما همراه شوید.

 

44A toner quality
تونر یک کیلوگرمی HP 15A

 

اطلاعاتی که در ارتباط با این تونر ها ممکن است برای خریداران مهم و کاربردی باشد را در این بخش بررسی می نمایم. با توجه به اطلاعات نمایندگی رسمی در این بخش ، متوجه شدیم. که تونر های پرینتر لیزری اچ پی  HP 15A ، به صورت شرکتی و اقتصادی در اندازه های 1 کیلوگرمی.

250 گرمی و 150 گرمی آماده به فروش می باشد. تونر های 1 کیلوگرمی با توجه به حجم استاندارد چاپ خود توانایی شارژ بیش از 3 بار را به صورت استاندارد به کاربران می دهند. این تونر های در دسته تونر های 600*600 DPI و یا همان 600 نقطه در اینچ قرار دارند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید استوک پرینتر های HP با کارشناسان ما همراه شوید.